Czy ktoś orientuje się czy K03 i K03S mają takie same muszle kompresora? Koła kompresji wiem że są inne. Chodzi tylko o muszle zimne. Ktoś coś wie może na ten temat?
1 m faro 6mm na internetach kosztuje 5 zł, miedź 8 zł. do tego złączki jakieś myślę że max 100 dasz za graty. jeżeli samemu zrobisz to free, jeżeli gazownik to 100-150 za robotę weźmie.
Zasilanie masz na miedzi czy faro? mam ten sam reduktor i program na 224 KM, faro 6mm i spokojnie daje radę. a jakie wtryskiwacze masz zamontowane. czy nie trzeba czasem większych dysz do wtrysków? u mnie gazownik rozwiercał dysze gazowe.
Na chłodnicy chyba nie ma żadnego termowłącznika. Wentylatorami steruje moduł, a modułem komputer silnika w zależności jaka temp silnika. Miałem taki przypadek że przekaźnik w obudowie komputera został zalany i dawał zwarcie i wentyle chodziły aż do wyczerpania aku.
U mnie wymiana filtrów gazu też co 10 tys. Za to producent u mnie ciekłej to filtron a lotnej certools. Sprawują się b. dobrze i nie ma spadków ciśnienia.
Sprawdź w kompie temperaturę na zimnym silniku. Miałem właśnie taki przypadek w 2.0 koleżanki że właśnie czujnik temp był winowajcą nie odpalania w mrozie.
Zobacz kolego czy wężyki idące do wewnątrz są ciepłe. Zwalasz podszybie i są na wierzchu. Jak ciepłe to coś ze sterowaniem klapkami w nagrzewnicy może.