-
Postów
1162 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
9O machina

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Wojcieszków
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
2014 wyświetleń profilu
-
Wymiana zbiorniczka płynu hamulcowego w A4 B5
machina odpowiedział(a) na Arek8888 temat w Audi A4 B5
Też będę wymieniał zbiorniczek z bocznym podłączeniem. Coś wiadomo jak to poprawnie wymienić? -
Dzień dobry. W związku z tym że mój zbiorniczek płynu hamulcowego dosłownie rozpada się w rękach i udało mi się kupić zamiennik firmy topran tylko taki udało się znaleźć w sklepie z bocznym podłączeniem do pompy. Kupiłem też nowe uszczelki. Pytanie w jaki sposób wymienić ten zbiorniczek żeby nie zapowietrzyć pompy i pompy ABS? Chodzą mi różne myśli po głowie, na przykład mocno podlewerować auto od strony pasażera ewentualnie przed odessaniem płynu zablokować pedał hamulca w pozycji wciśniętej ale nie jestem pewny może jest jeszcze jakiś inny sposób. Auto A4 B5 2000 rok
-
I jak to wygląda teraz po zmianie czujnika?
-
Po pierwsze przeczytaj wątek jak prawidłowo zrobić logi. Z tego co tu wrzuciłeś można by wnioskować że pompki już mają dość, ale zacząłbym od wymiany uszczelnienia i wyczyszczenia, dogięcia kolektorów. Jak to nie pomoże to pompki do wymiany/regeneracji.
-
Zdjąć termostat i sprawdzić pompę wody. Jak jest ok to główny podejrzany UPG
-
To może być tandem pompa
-
Test na obecność CO2 w TDI wyjdzie pozytywny gdy przedmuch spalin do układu chłodzenia jest już dość mocny. Żeby było słychać tzw. kamyczki wystarczy delikatna nieszczelność. Najpierw trzeba sprawdzić szczelność układu chłodzenia, czy nigdzie nie podcieka lub nie łapie powietrza. Czy po nocy jak odkręcisz korek zbiorniczka płynu chłodzącego to jest jakieś syknięcie? I jak z twardością przewodów do chłodnicy na gorącym silniku?
-
[B6 AVF] Niesprawny EGR, a nagrzewanie silnika...
machina odpowiedział(a) na lukasz51237 temat w 1.9TDI
Jeśli temperatura płynu jest ok 60-70 stopni a górny wąż do chłodnicy jest ciepły to termostat do wymiany. Przerabiałem temat wielokrotnie -
Mi to wygląda na upg
-
Objawy typowe dla uszczelki, czy górny przewód do chłodnicy jest twardy od ciśnienia? Odkryć na gorącym silniku korek i zobacz czy dużo ciśnienia wyjdzie, tylko się nie poparz. Na gorącym powinno tylko leciutko syknąć a na zimnym nic.
-
Dobrze że nie wpadł do silnika, mógł np. podeprzeć zawór.
-
Miałem podobnie w AJMie okazało się że nie kontaktują dobrze fajki na świecach. Podgięcie styków w fajkach rozwiązało problem.
-
To co pokazałeś to plastikowa rurka ktora wchodzi w jeden z dwóch kanałów paliwowych w głowicy a dokładnie w kanał zasilający.
-
Nikt nie podpowie?
-
Czy można zamiennie stosować pompy hepu p550 i p569? Czy do AJMa można włożyć p569?