Skocz do zawartości

Fazii

Pasjonat
  • Postów

    2235
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

82

9 obserwujących

O Fazii

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Zbąszyń

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

7783 wyświetleń profilu
  1. Jeden błąd z drugim nie ma związku o ile paliwo faktycznie jest. Generalnie przyczyn tak naprawdę może być wiele. Jakie błędy w ECU? Jaka dawka i kąt wtrysku? Układ paliwowy szczelny?
  2. Zmieniaj wszystkie. Polecam regenerowane od regum
  3. Nie może być tak, że zegary pokazują 100 stopni (o ile są sprawne a z opisu autora tematu wygląda to bardziej na usterkę w układzie chłodzenia). Wymień termostat prewencyjnie. Koszt nie duży i robota nie skomplikowana. Być może chłodnica jeszcze niedrożna jest.
  4. A jakie są odczyty temperatury na vcds? Zegary vdo czy Jaeger?
  5. Coś było robione? Jaka dawka i kąt wtrysku?
  6. Motor na pompie czy pompowtrysk?
  7. Strzykawka 100 150 ml (lub pompka vacum), wężyk, zimny motor. Zapinasz na gruchę i patrzysz czy geometria gładko śmiga. Najlepiej jedną ręką trzymać dźwigienkę od geometrii na turbinie. Elegancko wtedy idzie wyczuć. Ma chodzić gładko bez żadnych zacięć.
  8. Mi info że AWX się nie wyświetla. Poniżej schemat. awx.pdf
  9. Jeszcze jakbyś podał kod silnika i rocznik to by i schemat się znalazł
  10. Ten oznaczony jako "A"?
  11. W przedlifcie z tyłu było żeliwo
  12. Pytanie co masz na myśli że wpada do połowy? Wpada miękko i w tym momencie nie czuć żeby samochód hamował? Coś ostatnio było robione z hamulcami?
  13. Zapowietrzony lub nieszczelny układ. Nie masz gdzieś wycieku?
  14. Moduł kamery miałem na myśli ten filtr zasilania co podałeś wyżej. Narysuj dokładnie co i jak podpinałeś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...