Skocz do zawartości

Fazii

Pasjonat
  • Postów

    2213
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

82

9 obserwujących

O Fazii

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Zbąszyń

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

7498 wyświetleń profilu
  1. Pokaż kostki zasilające te lampki oraz kolory przewodów idących do kostek
  2. Licznik może być trafiony sam w sobie przez co pokazuje głupoty przy odczycie prędkości. A spróbuj odpalic zegary na stole o zrobić test wskazówek.
  3. Test wskazówek vcds'em robił?
  4. Bosch VE side cover plate torx screw F002D12606 - Diesel Injection Pumps INJECTIONPUMPS.CO.UK Side cover plate torx screw fitted to Bosch VE pumps Bosch VE side cover plate sealing ring - Diesel Injection Pumps INJECTIONPUMPS.CO.UK Side cover plate sealing ring fitted to Bosch VE pumps BOSCH VE interactive parts diagram - Diesel Injection Pumps INJECTIONPUMPS.CO.UK
  5. Jesteś pewny, że tam puszcza? Przeważnie puszcza na łączeniu pompy z sekcja wtryskową lub przez oring nakrętki gdzie wkręca się czujnik zegarowy. Obmyj pompę ropiarką za pomocą benzyny ekstrakcyjnej żeby dokładnie zlokalizować wyciek. Dodatkowo sprawdź czy węże wodne pod pompą nie spuchły już przez ten wyciek ropy.
  6. Światło stopu działa prawidłowo? Jak tak to będziesz musiał zapiąć vaga i sprawdzić błędy
  7. Wklejam Ori rozwiązanie Control units in front part of vehicle .pdfOverview of relay.pdfOverview of fuses.pdfControl units in rear part of vehicle.pdfTrailer socket a4 b7.pdf
  8. Polecam lekturę: Generalnie zegary z immo 3 da się dopisać do ECU immo 2 bez problemu ale Ty masz motor AJL więc w tym przypadku jedynie immo off pozostaję.
  9. Podaj masę na pin odpowiedzialny za ten komunikat ( czerwona kostka pin 19) i sprawdź czy zniknie. Jak nie to znaczy że winne są zegary. Już miałem taki przypadek.
  10. I tak właśnie jest. Następnie zasilanie idzie przez bezpiecznik S234 (czyli bezpiecznik nr 34, 15A). Dalej na 10-cio pinową brązową kostkę pin 8. Kostka jest w tej samej komorze co ECU. Z tej kostki idziemy na złącze D22 skąd zasilane jest N112, N80, N249, G70 itd.
  11. Pisałeś że jest błąd przepływki. Na podpiętej przepływie również problem występuje? Jaki jest kąt wtrysku i dawka?
  12. Dodaj więcej szczegółów. Co rozumiesz przez "Brak reakcji na pedał hamulca"? Tylko po wciśnięciu hamulca masz te objawy? Po za tym ok?
  13. Ja nie pisałem o potencjometrze. Masz problem po wciśnięciu hamulca więc w pierwszej kolejności odepnij czujnik hamulca żeby sprawdzić czy problem nadal występuje.
  14. Odepnij kostkę czujnika hamulca żeby sprawdzić czy to problem elektryczny. Być może gdzieś jest zwarcie. Vcds był podpinany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...