Skocz do zawartości

cinshot

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cinshot

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Błonie / Grodzisk Mazowiecki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W Denso aktualnie mam jedną kartkę z instrukcją. Ale to najmniejszy problem. Ogólnie starego oleju nie zamierzam wykorzystywać , służyć ma tylko w celu porównania ilości. Krótszy pasek mam już założony pomijający sprężarkę żeby właśnie jej nie przytrzeć jak ściągnięty zostanie czynnik. Wydaje mi się że na nowej sprężarce jest informacja o ilości 180ml. (przypuszczam że tyle jest w środku, ale jak zleje będę widział) Natomiast zastanawiało mnie właśnie to czy do osuszacza bądź gdzieś w węże mam wlewać strzykawką ilości czy po prostu jak już będzie sprawdzana szczelność i nabijany czynnik to już wszystko zostanie tam wlane przez serwis jak powiem że wszystko było wymienione.
  2. Gdzieś tutaj wyczytałem na forum że czynnika w układ wchodzi 520g natomiast oleju na cały układ ok 180ml. Wymieniając sprężarkę, osuszacz oraz skraplacz domyślam się że tyle oleju nie zleję. Czyli w kompresorze powinienem mieć ok 90-100ml. Reszta powinna być w pozostałych miejscach? jestem w stanie to sam tam wlać , czy to już w zakładzie powinno być uzupełnione wraz z czynnikiem? sorry jak męczę ale nie chciałbym sobie kłopotów narobić. dzięki za odpowiedz.
  3. @Langista Czy orientujesz się jak sprawa wygląda w przypadku wymiany kompresora na nowy? tez trzeba dolewać oleju do układu? Klimatyzacja w moim samochodzie działa, lecz wydaje dziwne dźwięki, czasami po dłuższej jeździe potrafi słabiej chłodzić by po jakimś czasie działać znów poprawnie. Wstępnie w planach miałem podjechać do warsztatu odciągnąć czynnik i wymienić skraplacz (jest już w średnim stanie) , osuszacz oraz dławik. Ale stwierdziłem że wymienię też kompresor. Zakupiłem nowy denso i tak się zastanawiam czy będę musiał jeszcze lać do niego olej. Na stronie Denso niby napisane jest że wszystkie kompresory są zalewane oryginalnie już olejem. Jest na to jakaś prosta metoda by to skontrolować? Uszczelki też wszystkie nowe kupione. Na coś przy takiej wymianie warto jeszcze zwrócić uwagę by praca nie poszła na marne? rozumiem że jeżeli po odciągnięciu czynnika i skontrolowaniu dławika, jeżeli będą opiłki to nie mam się co bawić w wymianę komponentów jak nie wyczyszczę układu?
  4. Gdy uszkodzony jest czujnik temperatury reduktora to z tego co pamiętam instalacja sygnalizuje to piknięciami. Masz coś takiego? Wtedy rzeczywiście w instalacji jest błąd niestabilnej temp. pracy reduktora(przynajmniej ja tak miałem) U mnie dodatkowo po wymianie czujnika trzeba było przestawić na inny rodzaj czujnika bo pokazywał temp otoczenia o 30stopni niższą przez co również przełączał się dopiero przy ok 80stopni. Ale to dobrze by było posiadać interfejs do LPG albo podjechać do warsztatu.
  5. Powiem Ci "skąd ja to znam :)" . Zrobiłem rozrząd , bach za miecha płyn leci z obudowy termostatu. Rozebrał człowiek całość, wymienił obudowę, miesiąc później uszczelka pod pompą wody. Jak już to człowiek ogarną i wszędzie sucho, to dały o sobie znać uszczelki pod pokrywami. Zrobione, miecha nie pojeżdżone to z jednej gdzieś kapie na kolektor. Zrobił człowiek po raz kolejny uszczelki to bach gdzieś z okolic miski się poci i wszystko w oleju ;/ . Serio takie "never ending story" . Ale to co zrobiłeś to serio kawał dobrej roboty. Dobrze się na to patrzy. .
  6. zapytam z ciekawości ma to jakieś konkretne zastosowanie? domyślam się że oryginalna chłodniczka (ten pręt idący przed chłodnicami) został zastąpiony? przewody zostają oryginalne te od zbiorniczka czy też potrzeba inwencja twórcza? Sam zastanawiałem się by wrzucić w jego miejsce np. chłodniczkę wspomagania z S4 , lecz nie wiem czy będzie to miało większe znaczenie poza większą ilości płynu w układzie.
  7. Szkoda. Natomiast dobrze że u Ciebie puściło. Sam się trochę z tym zmagam. Tylko że u mnie prowadnice z gumkami wymienione, nowy płyn hamulcowy zalany, odpowietrzone. A dalej coś tam potrafi sobie "poskrzypieć"
  8. Tak przeglądam wcześniejsze Twoje problemy z zaciskami hamulcowymi i udało Ci się ogarnąć "skrzypiący zacisk" 320mm ?
  9. tak, z tego co pamiętam 3.2mm. pasowały idealnie na wszystkie wystające króćce.
  10. Zobacz sobie jeszcze pozostałe plastikowe rurki od odpowietrzania , tak samo z podciśnieniami. (część z nich też jest plastikowa i lubi pękać.) Łatwo to wszystko uszkodzić przy prostych czynnościach przy silniku.
  11. Dev dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie. Ravenol MTF-2 75W80 czy Millers Xf Premium MTF 75W90
  12. Dev , możesz podrzucić jaki olej do skrzyni. 5b manual ośka. VIN WAUZZZ8E23A200410
  13. cinshot

    2.4 BDV wibracje

    Mam ten sam objaw na postoju i w tym przedziale obrotów. Sam myślałem że to może być dwumas/sprzęgło bądź przeguby. Ogólnie wszystko co związane z dawkowaniem wykluczyłem bo dzieje się to i na benzynie i gazie. Po korektach/ błędach(których nie ma) / zapłonach , nie widać by było coś nie tak. U mnie jest jeszcze tak, że jak silnik zimny to i wibracje są praktycznie niewyczuwalne, dopiero po nagrzaniu efekt jest bardziej wyczuwalny.(towarzyszy temu jeszcze tak jak by delikatne buczenie/ głośniejsza praca silnika/skrzyni? w tym przedziale obrotów) Kiedyś jak sam szukałem rozwiązania tego problemu natrafiłem na temat skrzyni (dane oznaczenie skrzyni miało właśnie problem z tymi wibracjami - wada fabryczna?.) Ale nie pamiętam czego to się tyczyło (łożysk w środku czy flansz do których przykręcone są półosie).
  14. cinshot

    Jakie świece do LPG 1.8?

    Ogólnie odpuściłbym "świece do gazu" tylko kupił co jest zalecane po vinie do silnika i tyle. Różnicy raczej nie odczujesz. Też nie raz kombinowałem za namową "gazowników" na wynalazki, a i tak na ogół wszystkie te próby kończyły się na świecach dedykowanych(bosch, ngk)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...