Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] "Nierówna" praca silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Mam pewną zagwozdkę i chciałbym się nią podzielić. Sprawa wygląda następująco - podczas postoju daje się wyczuć w aucie od czasu do czasu coś jakby nierówną pracę silnika (pojedyncze drganie silnika). Nie są to jakieś mocne drżenia (na obrotomierzu nic się nie zmienia) i dzieje się to raczej na rozgrzanym aucie. Czy możecie podpowiedzieć co ewentualnie może być powodem tego czegoś, co sprawdzić itd.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak juz pisalo wielu - z fusow nie powrozy - nie to forum

:vaglogi:

Opublikowano

któryś pompowtryskiwacz może już kuleje

:vaglogi:

Opublikowano

może macie jakieś namiary gdzie w okolicach Poznania można przeprowadzić diagnostykę wraz z interpretacją wyników

Opublikowano

witam

Mam pewną zagwozdkę i chciałbym się nią podzielić. Sprawa wygląda następująco - podczas postoju daje się wyczuć w aucie od czasu do czasu coś jakby nierówną pracę silnika (pojedyncze drganie silnika). Nie są to jakieś mocne drżenia (na obrotomierzu nic się nie zmienia) i dzieje się to raczej na rozgrzanym aucie. Czy możecie podpowiedzieć co ewentualnie może być powodem tego czegoś, co sprawdzić itd.

Sprawdź kąt synchronizacji. Mialem podobne objawy gdy byl przestawiony po wymianie rozrządu.

Jest na forum co i jak. Ale potrzebujesz VAGa :gwizdanie:

Pozdrawiam

Opublikowano

AFV czyli to co w mojej A3. Ja mam ASZ ale to chyba ten sam motor.

To dość częsty przypadek występujący w tych silnikach.

Podobno trzeba sie przyzwyczaić - poszukaj na forum A3, było o tym sporo ;)

Opublikowano

AFV czyli to co w mojej A3. Ja mam ASZ ale to chyba ten sam motor.

To dość częsty przypadek występujący w tych silnikach.

Podobno trzeba sie przyzwyczaić - poszukaj na forum A3, było o tym sporo ;)

Przyzwyczaić się do telepania budą? Troche ciężko by mi bylo :polew:

Nic nie powinno telepać nawet delikatnie, jeśli jest inaczej - coś nie domaga.

Trzeba zrobić logi - sprawa powinna się wyjaśnić.

Zaznaczam, że mialem identyczne objawy - lekkie nieregularne telepanie budą na jałowym biegu i rozgrzanym silniku.

Winowajcą w moim przypadku okazal się przestawiony kąt synchronizacji, po korekcie chodzi równiotko jak szwajcarski zegarek, zero trzęsawek. :good:

Ale przyczyn może być jeszcze conajmniej kilka innych. Na forum jest o tym naprawde sporo...

pozdr

Opublikowano

Ryku zapraszamy na spoty WLKP - zapniemy VAGa i zrobimy logi ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...