jnx Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Witam Dawno mnie tu nie było :-) praca praca... i jeszcze raz praca Mam pytanko... Otóż zaczyna mi się wysrywać Turbawka i mam zamiar kupić jakąś od AWX. Wie ktoś gdzie mogę kupić i gdzie mi ją zamontują? Najlepiej po regeneracji jakąś... i oczywiście w rozsądnej cenie.. Turbina za mocno pompuje i n75 nie zbija z niej wystarczająco ciśnienia, jest po dokładnym czyszczeniu kierownic, zaślepiony egr, a jak już zbije to zbyt mocno i znów się musi nakręcać i idzie batory wraz ze spadkiem mocy. Czasem jej się uda pięknie zapompować to ani mgiełki za mną nie ma przy ostrym bucie.. ale wyjeżdżam za granice i nie chciałbym tam niczego naprawiać jak się coś sypnie (EURO). Następnie czeka mnie korekta softu by podnieść troche ciśnienia na większych obrotach... Tak więc ponawiam :-) Kogo polecacie by zrobić taki zabieg ?
virus Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Jak byś nie znalazł turbiny od awx to ja mam do sprzedania z 115ps z przebiegiem 20tyskm z gwarancja 3 miesiące turbina jest praktycznie nowa nie była nigdy regenerowana jak by co to pisz na pw
DeeJay_Kill Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Widzę, że kolega z Łodzi... Słuchaj - ja zrobiłem trochę inny manewr i to za naprawdę dobre pieniądze, jednak turbo montowałem sam. Kupiłem turbo-hybrydę od Pana Bogdana, posiadającego zakład w Mielcu, więc trochę km trzeba jechać, lub skorzystać z usług poczty. Jak wygląda taka usługa? Dajesz im swoją turbinę, a na życzenie bierzesz z półki już zregenerowaną i np. tak jak to było w moim wypadku - muszla od VNT15 rozwiercona i w środku wirnik od ARL'a, czyli od silnika 150km 1,9 tdi. Wada jest tylko taka, że to turbo kręci się od 2300rpm efektywnie, ale to wszystko jest do nadrobienia programem. Mnie to turbo wyniosło 600 zł, jest oczywiście gwarancja.
Armi Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Lepiej kupić nieregenerowaną :gwizdanie: Albo tak jak DeeJay_Kill pisze, regenerowaną w pewnym miejscu. Ostatnio jest wysyp firm, które "regenerują" turbiny, nie muszę chyba pisać jak.
jnx Opublikowano 3 Października 2010 Autor Opublikowano 3 Października 2010 pewnie samym piaskowanie muszli... Ale do rzeczy. W hybrydę bawić się zbytnio nie chce.. ale najlepiej właśnie by było że oddałbym swoje turbo i wziął za dopłatą od AWX, moja turbawka na zwykłym programie jest super zero luzów na wirniku udokumentowany przebieg 220tys, ale pod moim programem nie wytrzymuje.. Dlatego pytam się jeszcze raz gdzie mogę zrobić taki manewr, kogo polecacie? [br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 11:11_________________________________________________Polecam Turbo-Tech Łódź
rob555 Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Garrett od ponad roku nie wypuszcza zestawow naprawczych do turbin VNT Czyli wszyskie regeneracje sa robione na podróbkach...tak samo jak hybrydy. Dlatego tez osobiscie wole orginalna turbine z sensownym przebiegiem (do 150tys km) niz regenerowana na kij wie jakich podzespolach.
Dev Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Garrett od ponad roku nie wypuszcza zestawow naprawczych do turbin VNT spadła im sprzedaż nowych turbin ?
rob555 Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Kij wie...rzekomo wiele usterek spowodowanych jest problemami ze zmienna geometria a tej sie nie regeneruje. Jakos to ma sens bo nawet jak wsadzisz nowy korpus do starego zeliwa z krzywym pierscieniem to i tak bedzie dmuchac za duzo i tak wiec i roku takie turbo nie wytrzyma. Tak czy siak kto ma jeszcze stare org zestawy to ma fart. Ale 90% zakladow juz na chinszczyznie jezdzie czego i ja pare razy dotkliwie doswiadczylem
jnx Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Dlatego tez osobiscie wole orginalna turbine z sensownym przebiegiem (do 150tys km) bardzo ciężko znaleźć taką którą z auta sam ściągasz..
Armi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Dlatego tez osobiscie wole orginalna turbine z sensownym przebiegiem (do 150tys km) bardzo ciężko znaleźć taką którą z auta sam ściągasz.. Wystarczy podzwonić po okolicznych szrotach :gwizdanie: Moja była jeszcze w silniku zamontowana jak ją kupowałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się