audiomaniak Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Oto mój wykres po wizycie w Ecu Project Wrocław, dawny Dynosoft. Silnik BLB zmieniony Zmienione turbo na BRD Drugi IC Wywalony katalizator, wykres jak widać: http://img835.imageshack.us/img835/1262/b7wykresp.jpg No chłopaki mam nadzieje, że lepiej to wygląda
turdzi Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Przyrosty ladne ale............ krzywa szalu nie robi , bardzo pozno wstaje!
Jarol Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma.
spanky Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma. to ile powinno byc ?
audiomaniak Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 Na początku było 202KM i 426Nm, ale chodziło mi żeby nie puszczał bąków z tyłu. Nie miałem okazji przetestować auta, bo wracałem w korkach Co do mocy to nie jest chyba tak mało przeważnie wychodzi coś koło 200KM
turdzi Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma. to ile powinno byc ? zwazywszy ze nie ma DPF i kata to powinno byc lekko ponad 200 ale nie duzo.Ale co to za roznica czy ma 197 czy 202
spanky Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma. to ile powinno byc ? zwazywszy ze nie ma DPF i kata to powinno byc lekko ponad 200 ale nie duzo.Ale co to za roznica czy ma 197 czy 202 pytanie bylo podchwytliwe ... chodzi o to, że pisanie ze moc nie robi szalu bo jest 197 PS zamiast 202 PS jest smieszne i tylko potwierdza panujaca mode papierowych koni mechanicznych...
turdzi Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 pytanie bylo podchwytliwe ... chodzi o to, że pisanie ze moc nie robi szalu bo jest 197 PS zamiast 202 PS jest smieszne i tylko potwierdza panujaca mode papierowych koni mechanicznych... .........tym bardziej ze 200-205KM to ma max co mozna z takiej konfiguracji wycisnac.Pewnie PD maja juz troche przejechane i nie wypompuja tyle na gorze.Generalnie moc i Nm bardzo ladne jedyno czego sie mozna przycepic to tak jak napisalem ze poznow wstaje.A ronica dosc spora bo przy 2000tys. to 50Nm np: do mnie czy do Jaro4444
audiomaniak Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 Turdzi PD są ok. naprawdę w dobrym stanie Dla mnie 197 czy 202 to żadna różnica, ale dla nie których duża bo na papierku jest dwójka z przodu Dzisiaj zobaczę jak to jedzie, bo sam jestem ciekaw
Patrox Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 To jak wstaje turbo to już wina samej turbiny nie nasza,robiliśmy co się dało,3 posty niżej wykres także na BRD strojonej przez nas i wstaje ok. Obecny soft w tym aucie jest praktycznie całkowicie bezdymny i o to nam chodziło,zapas paliwa jest ale nie w tym rzecz aby z tyłu był dym.
turdzi Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 To jak wstaje turbo to już wina samej turbiny nie nasza,robiliśmy co się dało,3 posty niżej wykres także na BRD strojonej przez nas i wstaje ok. Obecny soft w tym aucie jest praktycznie całkowicie bezdymny i o to nam chodziło,zapas paliwa jest ale nie w tym rzecz aby z tyłu był dym. Jasna sprawa , z tymi turbinami BRD to troche loteria , nigdy nie wiadomo jaka sie trafi.
Jarol Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma. to ile powinno byc ? zwazywszy ze nie ma DPF i kata to powinno byc lekko ponad 200 ale nie duzo.Ale co to za roznica czy ma 197 czy 202 pytanie bylo podchwytliwe ... chodzi o to, że pisanie ze moc nie robi szalu bo jest 197 PS zamiast 202 PS jest smieszne i tylko potwierdza panujaca mode papierowych koni mechanicznych... Tu nie chodzi o to czy jest 197 czy 202 czy 205km. Nie podoba mi się to że moment od około 3900obr leci mocno w dół. Myśle że silnik z 16 zaworową głowicą powinien max moc mieć troszke wyżej??
Rogass Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 I nie dość że wstaje OK to jeździ żyje i ma się dobrze już z 50 tyś km na sofcie
audiomaniak Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 Wreszcie trochę dzisiaj pojeździłem, wrażenia z jazdy fajne w porównaniu do tego co było wcześniej inny silnik nie telepie no i moc :> Tak jak mówicie turbo późno wstaje i wiadomo, że jest to uciążliwe w mieście, na trasie jest ok. Dlaczego tak jest to nie mam pojęcia nie jestem aż takim znawcą tematu :gwizdanie: pozdrawiam
Patrox Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma. to ile powinno byc ? zwazywszy ze nie ma DPF i kata to powinno byc lekko ponad 200 ale nie duzo.Ale co to za roznica czy ma 197 czy 202 pytanie bylo podchwytliwe ... chodzi o to, że pisanie ze moc nie robi szalu bo jest 197 PS zamiast 202 PS jest smieszne i tylko potwierdza panujaca mode papierowych koni mechanicznych... Tu nie chodzi o to czy jest 197 czy 202 czy 205km. Nie podoba mi się to że moment od około 3900obr leci mocno w dół. Myśle że silnik z 16 zaworową głowicą powinien max moc mieć troszke wyżej?? To jaką moc auto trzyma górą jest uzależnione od ustawień wałków rozrządu.Klient miał wcześniej problemy z autkiem więc zrobiliśmy bezpiecznie aby nie przekręcić sprężarki.
jaro4444 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Eksploatacyjny i codzienny standard. Nie dymi, nie szarpie, płynnie chodzi, z zapasem wytrzymałości - czego chcieć więcej? Propagandowej 2XX - na codzień to nic nie zmieni. Turbo późno wstaje - owszem. Tylko nikt nie powiedział tego oficjalnie, więc ja sobie pozwolę - nie jest to oryginalne turbo KKK, tylko regeneracja. Przez kogo i jak zrobiona - nie wiem. Więc nie szukajcie dziury w całym i cieszcie się z właścicielem, że się odpycha od asfaltu
ArkadiuS Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Moment na dole bez szału,ale z tym można jeszcze powalczyć . Generalnie gratuluje, że udało się uporządkować sprawy z autem. Teraz tankuj i miej uwagę na trakcję
ArkadiuS Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Gratuluje. Warto było porezać hehehe. Teraz możesz wreszcie pojeździć . ps: tak prywatnie to dla mnie ten wykres to skandal!!!
turdzi Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 no to chyba sam widzisz roznice ....co bylo nie tak ? Wykres kox i 440 Nm to masz parametry jak wczesne seryjne 3.0TDI tyle ze zjadasz go na sniadanie bo wazysz 200 kg mniej Gratki !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się