melon1 Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 witam ponownie:) dostalem laptopa i zaczynam od nowa walke z Moim autkiem;) otoz problem polega na tym ze autko czasem(czyt.prawie zawsze) lapie mula i wpada w tryb awaryjny:(byla czyszczona turbina i robiony rozrzad,i od tego czasu chyba aczkolwiek nie jestem pewien kopci czasem i puszcza chmury czarnego(ciemengo) dymu jak mu depne ale jak tylko zlapie awaryjny tryb to nie kopci,tylko jak turbinka kreci,chociaz ostanio coraz mniej kopci,a jak sie zagrzeje to wydaje mi sie ze chodzi duzo lepiej,nie muli tak??sad...dodam jeszce ze silnik jest od gory zabrudzony olejem ,i chyba ucieka olej z pod uszczelki pod glowica,wiec musze ja wymienic:( ;(wstawie logi mam nadzieje ze dobrze zrobione,staralem sie jak moglem;) dodam jeszcze ze wywala blad 00575.... BS statyczne (nie moglem zrobic 011 bo jakis error za kazdym razem byl:() http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22450.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22451.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22452.html 004 statyczne normalne Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22454.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22455.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22456.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22457.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22458.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22459.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22460.html dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22461.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22462.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22463.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22464.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22465.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22466.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_22467.html mam nadzieje ze dobrze zrobilem bo juz nie wiem jak mozna inaczej:) pozdrawiam
przemik Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Logi wykonałes i zamiesciles bardzo poprawnie. Brakuje 001 statyczne. Co do samego auta. Do sprawdzenia: - szczelnosc dolotu - szczegolnie krotki lacznik gumowy pomiedzy rurą plastikową a kolektorem ssacym - czy przeplywomierz jest dedykowany do silnika AFN Do wymiany: - termostat Do regulacji: - statyczny kąt wyprzedzania wtrysku Pozdrawiam
melon1 Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 w koncu mi sie udalo a czy ten kat wtrysku moge wyregulowac tym sposobem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0 ? po drugie szuaklem tych nieszczelnosci i : czy chodzi o ten łacznik gumowy ??: http://zapodaj.net/8e7a36981520.jpg.html zielona strzalka zaznaczylem slady oleju chodz malo tego tam bylo ,dokrecilem obejme przed logami jeszcze.... znalazlem rowniez taki wezyk: http://zapodaj.net/9868318bebd2.jpg.html sa na dole takze male ilosci oleju,wytarlem i zobaczymy co bedzie dalej,a tak wygladalo to gdy zdjalem wezyk: http://zapodaj.net/ea112aed30f2.jpg.html sprawdzalem reszte wezykow i wezy ,niestety nie znalazlem nic co wzbudzilo by moja uwage:( aha i jeszce czy przeplywomierz moge sprawdzic po jakis numeach na nim??czy jak podam numery na forum to bedziecie wiedziec czy jest dobry,znaczy sie czy jest od AFN?? pozdrawiam i dziekuje za pomoc:)
przemik Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 a czy ten kat wtrysku moge wyregulowac tym sposobem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0 ? Tak to dobry opis. czy chodzi o ten łacznik gumowy ??: http://zapodaj.net/8e7a36981520.jpg.html zielona strzalka zaznaczylem slady oleju chodz malo tego tam bylo ,dokrecilem obejme przed logami jeszcze.... Trzeba zdemontowac i dokladnie sprawdzic... aha i jeszce czy przeplywomierz moge sprawdzic po jakis numeach na nim??czy jak podam numery na forum to bedziecie wiedziec czy jest dobry,znaczy sie czy jest od AFN?? Spisz producenta i numery...
goldi Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Musisz posprawdzać wszystkie węże i ten od interkulera i turbiny wyjmij ni zobacz czy nie ma śladów pęknięcia
ciahciah Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 oprócz sprawdzenia szczelności całego dolotu od turbo do kolektora ssącego sprawdź tez szczelność wężyka który wchodzi do ECU, po zdjęciu czarnej osłony ECU odepnij wężyk od ECU i przedmuchaj
melon1 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 powrocilem po krotkiej przerwie:) a wiec podaje numer i producenta przeplywomierza: 074 - 906 - 461 PIERBURG germany >PBT-GF/M40< spisalem wszystko z neigo:) jeszce bylo napisane Audi.... wezyki posprawdzalem jak tylko moglem i nie znalazlem nic przedmuchalem wezyk ktory idzei do ecu i olej w nim byl,byl jakby lekko przytkany zobaczymy czy cod pomoglo bo jeszcze nie jezdzilem;) czy ta przeplywka jest do mojego modelu?? pozdro [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 16:41_________________________________________________ i mam pytanie jeszce jedno czy czyszczenie tej gruszki egr cos moze pomoc??czy moze lepiej go zaslepic???jesli tak to w jaki sposob? sprawdzilem i przeplywomierz raczej jest o dmojego modelu wiec moze ten egr cos szwankuje
Sztomel Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 EGR nie szwankuje, z logów wynika że jest ciągle zamknięty i nie wiadomo czy jest zaślepiony czy nie bo nie depnąłeś na ułamek sekundy na pedał gazu przed logowaniem grupy 003 statycznie a nieszczelność w dolocie widać jak byk - najlepiej w grupie 010 dynamicznie - brak przeładowania w kolumnie Manifold Pressure a wysokie wskazanie Mass Air Flow.
melon1 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 EGR nie szwankuje, z logów wynika że jest ciągle zamknięty i nie wiadomo czy jest zaślepiony czy nie bo nie depnąłeś na ułamek sekundy na pedał gazu przed logowaniem grupy 003 statycznie a nieszczelność w dolocie widać jak byk - najlepiej w grupie 010 dynamicznie - brak przeładowania w kolumnie Manifold Pressure a wysokie wskazanie Mass Air Flow. dzis powyciagalem wszystkie grube weze i sprawdzalem,te co ida do IC ,laczenia i opaski,wszystko podociskane ,nie znalazlem zadnych dziur czy pekniec:( pozostaly mi jeszcze wezyki od podcisnienia,zakupie te z allegro http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-4mm-silikonowy-od-fmic-pl-i1393884629.html,moze cos sie poprawi:) na zadnym wezu nie ma sladow oleju...juz nie wiem gdzie tego szukac:(
czester Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Sprawdź sam intercooler, ja miałem dziurę, bo ktoś wkładając go zahaczył o spaw w miejscu jego mocowania.
melon1 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 sprawdze ale dopiero jutro bo dzis juz ciemno:) a czy procz dziury w IC beda jakies slady oleju czy sama sucha dziura??
czester Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Generalnie trochę oleju w dolocie zawsze jest, a czasami nawet dużo także, jak jest dziura to na pewno to miejsce będzie lekko zaolejone.
PAWEL69 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Witaj Z Mojej strony pytanie,czy zajrzałeś do ECU... jak dobrze pamiętam wymieniałeś czujnik G71 Obejrzałbym jeszcze raz sterownik od środka,szczelność wężyka w ECU...po poprzednim dokładnym sprawdzeniu ew. wymianie na nowy wężyka od dolotu do sterownika Chyba od początku po wymianie G71 miałeś problemy z niedoładowaniem. Wywal katalizator jak jeszcze jest Pozdrawiam Paweł.
melon1 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2011 Witaj Z Mojej strony pytanie,czy zajrzałeś do ECU... jak dobrze pamiętam wymieniałeś czujnik G71 Obejrzałbym jeszcze raz sterownik od środka,szczelność wężyka w ECU...po poprzednim dokładnym sprawdzeniu ew. wymianie na nowy wężyka od dolotu do sterownika Chyba od początku po wymianie G71 miałeś problemy z niedoładowaniem. Wywal katalizator jak jeszcze jest Pozdrawiam Paweł. tak zagladalem juz do ecu:) wezyk przedmuchalem ,wszytsko wyglada cacy:)po wymianie czujnika autko ewidentnie odzylo,nie wywala juz bledu z tym czujnikiem ,tylko teraz w logach wychodzi ta dziuraw dolocie,lapie awaryjny czasem,raz ciagnie fajnie a raz nie :mysli:a katalizator nie wiem czy jest....jak moge sprawdzic na kanale?? ogladalem tez Ic i nic nie widac zadncyh dziur,ale tylko spod maski,da rade go wyciagnac czy ciezko jes?? pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie....
czester Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Odkręcasz wąż od dołu i od góry intercoolera i powinien wyjść bez większych problemów.
melon1 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 az smiac mi sie chce :polew:kupilem te wezyki i okazalo sie ze nie wiem ktore mam wymienic:) wymienilem tylko tyle co na zdjeciu http://zapodaj.net/410df77eeaf8.jpg.html mam jeszcze wymienic od ecu do dolotu??tylko tam jest plastikowy wezyk,tylko laczenia sa gumowe....w sumie nie wymienilem wiecej bo reszta jest plastikowa :gwizdanie: j
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się