wal-dek1 Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 witam mam audi a4 rok 1995 poj 1,6 mam problem z tarczami hamulcowymi wymienilem stare na nowe po 1000 kilometrach wykrz ywily sie ze nie szlo jechac wymienilem wiec te nowe wykrzywione na nowe lukasa no i te nawe znowu sie wykrzywily nie mam pojecia co sie dzieje prosze o pomoc podobno szczeki nie odbijaja i tarcza sie grzeje i sie wykrzywia mam tarcze zwykle nie wentylowane jeszcze raz prosze o pomoc
Gość NUTI Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 Sprawdź kolego czy przypadkiem cylinderki nie są walniete i blokują klocki na tarczy.
Gość spedyt Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 Szczęki nie odbijają bo zapieczone mogą być trzpienie w jarzmie, te do których przykręca się cały zacisk.
adadur Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 przy wymianie trzeba przesmarować co nie co stosując odpowiednie smary
sisi1977 Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 sam to robiłeś,bo jak tak to jescze mozna sobie wybaczyć ale jak mechanior to :bicz3: Post nic nie wnosi do tematu, następnym razem będzie ostrzeżenie [spedyt]
wal-dek1 Opublikowano 20 Września 2007 Autor Opublikowano 20 Września 2007 witam dzieki za odpowiedzi na temat krzywych tarcz tak sie sklada ze wymienialem dwa razy tarcze u dwoch innych mechanikow i zaden osiol nie sprawdzil czy jest wszystko ok jeden powiedzial ze te szyranie po tarczy zniknie bo sa nowe klocki no i mam tarcze bija jak diabli moze przetoczenie i sprawdzenie szczek cos pomoze jak ktos ma jakis pomysl niech napisze bo ja nie mom pojecia co zrobic
szogun0 Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Bo założyłeś Lucas-TRW. Też takie do 80-tki założyłem i się już krzywią. Reklamacja, tylko że sklep może próbować się wypierać.
Wihajster Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Reklamacja, tylko że sklep może próbować się wypierać. moga powiedziec ze wjechałes do kałuży z rozgrzanymi tarczami
adadur Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Generalnie powino się mierzyć bicie piasty oraz bicie tarczy po zamontowaniu. Na ulotce od tarcz ile jest tolerowane - zdaje się że 0,02 mm. U mechanika myślę ze nie powinno być z tym problemu bo jak się samemu robi to trzba mieć do tego przyrządy.
wal-dek1 Opublikowano 20 Września 2007 Autor Opublikowano 20 Września 2007 witam jeszcze raz jak pisalem tarcze wymienial mi mechanik jak pisalem przepominam ze tarcze byly z przodu przetaczane taka mala tokareczka mechanik robil ta takarke na zamuwienie gosciu polecany przez kilkadziesiat osob byli b. zadowoleni no i po jakims czasie (1000 kilometrow)znowu sie wykrzywily ja rownierz mysle ze moze byc krzywa piasta wiec zostanie mi wymienic piasty i lozyska moze ktos wie jakie piasty i lozyska kupic no i ile kosztuja z gory dziekuje
adadur Opublikowano 21 Września 2007 Opublikowano 21 Września 2007 Hola hola nie tak szybko ... zanim zaczniesz coś wymieniać momierz wszystko.
MoKrY Opublikowano 21 Września 2007 Opublikowano 21 Września 2007 i sprawdź trzpienie w jarzmach! obowiązkowo, bardzo rzadko mechaniko m chce sie to sprawdzać
darcun 007 Opublikowano 29 Września 2007 Opublikowano 29 Września 2007 Poruszam się 80-tką ale też 1,6 101KM i też 4 tarcze;miałem ten sam problem,zaczołem od wypłukania całego układu hamulcowego na dnie cylinderków był osad z płynu i pyłu metalicznego,tłoczki nie wracały,potem założyłem przetoczone tarcze efekt jest taki,przejechałem około 7tyś i przy homowaniu przy dużej prędkości żadnuch drgań,przy normalnej miejskiej jeżdzie po zatrzymaniu tarcze sprawdzając ręką są ciepłe nie parzą.Wszystko zrobiłem sam z sercem do autka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się