nike21 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 jakie linki? montujesz zawieche i sprawdzasz geometrie... w Audi jak i w większości obecnych aut i tak regulowaną masz tylko zbieżność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Nikuś - tak jak napisałem. Nie znam się na tym... opisałem tylko to co widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike21 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 ale ja nie kumam jakie linki... na koła zakłada się tzw pająki, do nich zakłada się kamery i podłącza kabelki które to podłącza się do komputera... wybierasz markę, model i idziesz pokręcić kierownicą w lewo i prawo i masz wynik całej geometrii zawieszenia jeśli wymaga regulacji blokujesz kierownice w położeniu do jazdy na wprost, blokujesz pedał hamulca i kręcisz drążkami aż do uzyskania odpowiedniej wartości [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 23:58_________________________________________________30 min, 80zł i możesz cieszyć się że nie ściąga i kiera stoi prosto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar 2 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Michał, A co jak nie sciaga, nie sciera zle opon , a kiera po zmianie z zimy na lato jest lekutko nie na wprost? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike21 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Michał, A co jak nie sciaga, nie sciera zle opon , a kiera po zmianie z zimy na lato jest lekutko nie na wprost? jedź na zbieżność... ustawią i będzie ok ja pracuje w autohelp.pl i tez robimy geometrie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 ale ja nie kumam jakie linki... na koła zakłada się tzw pająki, do nich zakłada się kamery i podłącza kabelki które to podłącza się do komputera... wybierasz markę, model i idziesz pokręcić kierownicą w lewo i prawo i masz wynik całej geometrii zawieszenia jeśli wymaga regulacji blokujesz kierownice w położeniu do jazdy na wprost, blokujesz pedał hamulca i kręcisz drążkami aż do uzyskania odpowiedniej wartości [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 23:58_________________________________________________30 min, 80zł i możesz cieszyć się że nie ściąga i kiera stoi prosto Kuźwa - mogłem zrobić fotkę Auto stało na podnośniku - na końach podnośnika ustawili po 2 pręty do których przymocowano linki. Z tego co rozumiem w ten sposób ustawiali zbieżność - mierząc odległość od linki do... nie pamiętam co było punktem odniesienia po stronie auta. Kierownicą też się bawili - kamery i kompa sobie nie przypominam... Vario u nich robił swoją zawiechę jeszcze za czasów B7 - może napisze więcej o tej procedurze bo ja jestem zielony jak widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas 1 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 ale ja nie kumam jakie linki... na koła zakłada się tzw pająki, do nich zakłada się kamery i podłącza kabelki które to podłącza się do komputera... wybierasz markę, model i idziesz pokręcić kierownicą w lewo i prawo i masz wynik całej geometrii zawieszenia jeśli wymaga regulacji blokujesz kierownice w położeniu do jazdy na wprost, blokujesz pedał hamulca i kręcisz drążkami aż do uzyskania odpowiedniej wartości [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 23:58_________________________________________________30 min, 80zł i możesz cieszyć się że nie ściąga i kiera stoi prosto Kuźwa - mogłem zrobić fotkę Auto stało na podnośniku - na końach podnośnika ustawili po 2 pręty do których przymocowano linki. Z tego co rozumiem w ten sposób ustawiali zbieżność - mierząc odległość od linki do... nie pamiętam co było punktem odniesienia po stronie auta. Kierownicą też się bawili - kamery i kompa sobie nie przypominam... Vario u nich robił swoją zawiechę jeszcze za czasów B7 - może napisze więcej o tej procedurze bo ja jestem zielony jak widać Mi sprezynki montowali :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutka:) 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 dobry :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 doberek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike21 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 joł ewrybady ale ja nie kumam jakie linki... na koła zakłada się tzw pająki, do nich zakłada się kamery i podłącza kabelki które to podłącza się do komputera... wybierasz markę, model i idziesz pokręcić kierownicą w lewo i prawo i masz wynik całej geometrii zawieszenia jeśli wymaga regulacji blokujesz kierownice w położeniu do jazdy na wprost, blokujesz pedał hamulca i kręcisz drążkami aż do uzyskania odpowiedniej wartości [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 23:58_________________________________________________30 min, 80zł i możesz cieszyć się że nie ściąga i kiera stoi prosto Kuźwa - mogłem zrobić fotkę Auto stało na podnośniku - na końach podnośnika ustawili po 2 pręty do których przymocowano linki. Z tego co rozumiem w ten sposób ustawiali zbieżność - mierząc odległość od linki do... nie pamiętam co było punktem odniesienia po stronie auta. Kierownicą też się bawili - kamery i kompa sobie nie przypominam... Vario u nich robił swoją zawiechę jeszcze za czasów B7 - może napisze więcej o tej procedurze bo ja jestem zielony jak widać kiedyś za czasów Warszaw i Syren robiło się zbieżność na sznurki ale nie wierzę że ta metoda jest dziś stosowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutka:) 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 sie masz Niezdzierajki :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 czesc Michu, co tam u Ciebie? [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 07:43_________________________________________________pewnie uciek do pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 joł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 joł czesc Wojtasie , co tam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 joł czesc Wojtasie , co tam? pomału do przodu, pogoda piękna, tylko mnie jakieś przeziębienie złapało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 joł czesc Wojtasie , co tam? pomału do przodu, pogoda piękna, tylko mnie jakieś przeziębienie złapało... przy wysokich temp. przeziebienie to parszywa sprawa. moze od klimy? swego czasu jak pracowalem w hotelu park, latem tez mialem takie dolegliwosci i to wlasnie od klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar 2 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Doberek, I specjalnie: Cześć Agnieszka. Michał, Czegoś nie kumam z tą zbieżnością. W zimie było ok( pamietam, bo jak wymieniałem kiere w grudniu na multi to sprawdzałem, coby na pewno była prosto) kiera była prosto. Jak zmieniłem na lato, to się nieco przekrzywiła, tak pewnie o jeden ząbek na wieloklinie. Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 czesc Bartas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 przy wysokich temp. przeziebienie to parszywa sprawa. moze od klimy? swego czasu jak pracowalem w hotelu park, latem tez mialem takie dolegliwosci i to wlasnie od klimy to chyba bardziej od tych zmian temperatur, wczoraj było słoneczko i 26 stopni, za chwile grad i się zrobiło 14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 lepiej zpodaj jakiegos koxa co by sie nie pogorszylo [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 07:59_________________________________________________spadam do pracy, milego dzionka wszystkim zycze[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 08:00_________________________________________________narson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się