Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

jakie linki? :mysli:

montujesz zawieche i sprawdzasz geometrie... w Audi jak i w większości obecnych aut i tak regulowaną masz tylko zbieżność...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Nikuś - tak jak napisałem. Nie znam się na tym... opisałem tylko to co widziałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie kumam jakie linki... na koła zakłada się tzw pająki, do nich zakłada się kamery i podłącza kabelki które to podłącza się do komputera... wybierasz markę, model i idziesz pokręcić kierownicą w lewo i prawo i masz wynik całej geometrii zawieszenia :)

jeśli wymaga regulacji blokujesz kierownice w położeniu do jazdy na wprost, blokujesz pedał hamulca i kręcisz drążkami aż do uzyskania odpowiedniej wartości :wink4:[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 23:58_________________________________________________30 min, 80zł i możesz cieszyć się że nie ściąga i kiera stoi prosto :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał,

A co jak nie sciaga, nie sciera zle opon , a kiera po zmianie z zimy na lato jest lekutko nie na wprost?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał,

A co jak nie sciaga, nie sciera zle opon , a kiera po zmianie z zimy na lato jest lekutko nie na wprost?

jedź na zbieżność... ustawią i będzie ok :wink4:

ja pracuje w autohelp.pl i tez robimy geometrie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie kumam jakie linki... na koła zakłada się tzw pająki, do nich zakłada się kamery i podłącza kabelki które to podłącza się do komputera... wybierasz markę, model i idziesz pokręcić kierownicą w lewo i prawo i masz wynik całej geometrii zawieszenia :)

jeśli wymaga regulacji blokujesz kierownice w położeniu do jazdy na wprost, blokujesz pedał hamulca i kręcisz drążkami aż do uzyskania odpowiedniej wartości :wink4:[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 23:58_________________________________________________30 min, 80zł i możesz cieszyć się że nie ściąga i kiera stoi prosto :decayed:

Kuźwa - mogłem zrobić fotkę ;) Auto stało na podnośniku - na końach podnośnika ustawili po 2 pręty do których przymocowano linki. Z tego co rozumiem w ten sposób ustawiali zbieżność - mierząc odległość od linki do... nie pamiętam co było punktem odniesienia po stronie auta. Kierownicą też się bawili - kamery i kompa sobie nie przypominam... Vario u nich robił swoją zawiechę jeszcze za czasów B7 - może napisze więcej o tej procedurze bo ja jestem zielony jak widać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie kumam jakie linki... na koła zakłada się tzw pająki, do nich zakłada się kamery i podłącza kabelki które to podłącza się do komputera... wybierasz markę, model i idziesz pokręcić kierownicą w lewo i prawo i masz wynik całej geometrii zawieszenia :)

jeśli wymaga regulacji blokujesz kierownice w położeniu do jazdy na wprost, blokujesz pedał hamulca i kręcisz drążkami aż do uzyskania odpowiedniej wartości :wink4:[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 23:58_________________________________________________30 min, 80zł i możesz cieszyć się że nie ściąga i kiera stoi prosto :decayed:

Kuźwa - mogłem zrobić fotkę ;) Auto stało na podnośniku - na końach podnośnika ustawili po 2 pręty do których przymocowano linki. Z tego co rozumiem w ten sposób ustawiali zbieżność - mierząc odległość od linki do... nie pamiętam co było punktem odniesienia po stronie auta. Kierownicą też się bawili - kamery i kompa sobie nie przypominam... Vario u nich robił swoją zawiechę jeszcze za czasów B7 - może napisze więcej o tej procedurze bo ja jestem zielony jak widać ;)

Mi sprezynki montowali :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

joł ewrybady :hi:

ale ja nie kumam jakie linki... na koła zakłada się tzw pająki, do nich zakłada się kamery i podłącza kabelki które to podłącza się do komputera... wybierasz markę, model i idziesz pokręcić kierownicą w lewo i prawo i masz wynik całej geometrii zawieszenia :)

jeśli wymaga regulacji blokujesz kierownice w położeniu do jazdy na wprost, blokujesz pedał hamulca i kręcisz drążkami aż do uzyskania odpowiedniej wartości :wink4:[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 23:58_________________________________________________30 min, 80zł i możesz cieszyć się że nie ściąga i kiera stoi prosto :decayed:

Kuźwa - mogłem zrobić fotkę ;) Auto stało na podnośniku - na końach podnośnika ustawili po 2 pręty do których przymocowano linki. Z tego co rozumiem w ten sposób ustawiali zbieżność - mierząc odległość od linki do... nie pamiętam co było punktem odniesienia po stronie auta. Kierownicą też się bawili - kamery i kompa sobie nie przypominam... Vario u nich robił swoją zawiechę jeszcze za czasów B7 - może napisze więcej o tej procedurze bo ja jestem zielony jak widać ;)

kiedyś za czasów Warszaw i Syren robiło się zbieżność na sznurki ale nie wierzę że ta metoda jest dziś stosowana :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc Michu, co tam u Ciebie? :wink4:[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 07:43_________________________________________________pewnie uciek do pracy :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

joł :hi:

czesc Wojtasie :wink4:, co tam?

pomału do przodu, pogoda piękna, tylko mnie jakieś przeziębienie złapało... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

joł :hi:

czesc Wojtasie :wink4:, co tam?

pomału do przodu, pogoda piękna, tylko mnie jakieś przeziębienie złapało... :wink4:

przy wysokich temp. przeziebienie to parszywa sprawa. moze od klimy?

swego czasu jak pracowalem w hotelu park, latem tez mialem takie dolegliwosci i to wlasnie od klimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doberek,

I specjalnie: Cześć Agnieszka.

Michał,

Czegoś nie kumam z tą zbieżnością. W zimie było ok( pamietam, bo jak wymieniałem kiere w grudniu na multi to sprawdzałem, coby na pewno była prosto) kiera była prosto. Jak zmieniłem na lato, to się nieco przekrzywiła, tak pewnie o jeden ząbek na wieloklinie. Dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wysokich temp. przeziebienie to parszywa sprawa. moze od klimy?

swego czasu jak pracowalem w hotelu park, latem tez mialem takie dolegliwosci i to wlasnie od klimy

to chyba bardziej od tych zmian temperatur, wczoraj było słoneczko i 26 stopni, za chwile grad i się zrobiło 14 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej zpodaj jakiegos koxa co by sie nie pogorszylo :good:[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 07:59_________________________________________________spadam do pracy, milego dzionka wszystkim zycze[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 08:00_________________________________________________narson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...