Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

vario przy 100km/h pokazuje mi 101.24km/h

:)

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jeżeli fabrycznie było 205/55/16 to zamiennik jest 225/40/18, też tak miałem

Opublikowano
jeżeli fabrycznie było 205/55/16 to zamiennik jest 225/40/18, też tak miałem

a dla 17'' ?

Opublikowano

225/45r17 ?

Opublikowano
225/45r17 ?

Jeśli chodzi o rozmiary opon dobierane przez fabrykę...

dla 15" = 195/65 lub 205/60

dla 16" = 205/55 lub 215/55

dla 17" = 235/45

dla 18" = 235/40

Dlatego Bartku IMO Slo dobrze dobrał...

Opublikowano

ja mam 225/45/17 lato i licznik oszukuje wiecej niż na zimie 205/55/16

Opublikowano

ciekawe, ja jako zamiennik miałem 225/40/18, jak się wczytsz to zamiennnik 235 jest do opony 215

[TABLE=class: metoda-2]

[TD=class: label]opona wzorcowa

[/TD]

631.9 mm

0 mm

0 % (205/55/16)

[TD=class: label]zamiennik 1

[/TD]

637.2 mm

5.3 mm

0.83 % (225/40/18)

[TD=class: label]zamiennik 2

[/TD]

645.2 mm

13.3 mm

2.06 % (235/40/18)

[/TABLE]

Różnica w prędkości

[TABLE=class: metoda-2]

[/TH]

50 km/h

100 km/h

150 km/h

[TD=class: label]zamiennik 1

[/TD]

50.42 km/h

100.83 km/h

151.25 km/h

[TD=class: label]zamiennik 2

[/TD]

51.03 km/h

102.06 km/h

153.09 km/h

[TABLE=class: metoda-2]

[TD=class: label]opona wzorcowa

642.9 mm

0 mm

0 % (215)

[TD=class: label]zamiennik 1

[/TD]

637.2 mm

-5.7 mm

-0.89 % (225/40/18)

[TD=class: label]zamiennik 2

[/TD]

645.2 mm

2.3 mm

0.36 % (235/40/18)

[/TABLE]

Różnica w prędkości

[TABLE=class: metoda-2]

[TH]50 km/h

100 km/h

150 km/h

[TD=class: label]zamiennik 1

[/TD]

49.55 km/h

99.11 km/h

148.66 km/h

[TD=class: label]zamiennik 2

[/TD]

50.18 km/h

100.36 km/h

150.53 km/h

[/TABLE]

[/TD]

[/TABLE]

---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:30 ----------

215 ma obwód większy i stosowana była przeważnie przy większych motorach jak 2.5 i 3.0

Opublikowano

2km/h w tą czy w tą.. kto na to patrzy? ...

Opublikowano

chłopaki zmienię temat. Dzisiaj podczas jazdy w zakrętach pomrugiwała mi kontrolka ESP, normalne pokonywanie zakrętów nawet nie było mowy o jakimkolwiek uślizgu. Pomrugało trzy razy, trochę mi mocy odjęło na kilka sekund w tychże zakrętach i kontrolka ESP zapaliła się na stałe. Zgasło dopiero do zatrzymaniu i odpaleniu ponownym. Jak jechałem później z powrotem, całkowicie wyłączyłem ESP żeby nie świrował, ale podczas łuku w prawo tak jakby mega mocno przyhamowało mi prawe tylne koło i trochę rzuciło autem... Dodam, że występuje to po założeniu nowego zawieszenia 1BV z s-line plus sprężyny -30.. Zrobili pełną geometrie i zbieżność.. jednak co się dzieje na drodze to masakra. aż boję się jeździć. od razu po odebraniu od mechanika chyba wszystko było ok. Po przejechaniu ok 500KM zaczęły być cyrki właśnie z ESP. I jeszcze na koleinach strasznie tańczy, że ciężko go uprowadzić.. Jutro jade do tego mechanika żeby zobaczył co jest grane. A Wy co myślicie o tym ?

Opublikowano

A ja dzisiaj gadalem z sasiadem i te same fele bede w piatek miał:banan: tylko on ma chyba 225/45/18:naughty:

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:39 ----------

chłopaki zmienię temat. Dzisiaj podczas jazdy w zakrętach pomrugiwała mi kontrolka ESP, normalne pokonywanie zakrętów nawet nie było mowy o jakimkolwiek uślizgu. Pomrugało trzy razy, trochę mi mocy odjęło na kilka sekund w tychże zakrętach i kontrolka ESP zapaliła się na stałe. Zgasło dopiero do zatrzymaniu i odpaleniu ponownym. Jak jechałem później z powrotem, całkowicie wyłączyłem ESP żeby nie świrował, ale podczas łuku w prawo tak jakby mega mocno przyhamowało mi prawe tylne koło i trochę rzuciło autem... Dodam, że występuje to po założeniu nowego zawieszenia 1BV z s-line plus sprężyny -30.. Zrobili pełną geometrie i zbieżność.. jednak co się dzieje na drodze to masakra. aż boję się jeździć. od razu po odebraniu od mechanika chyba wszystko było ok. Po przejechaniu ok 500KM zaczęły być cyrki właśnie z ESP. I jeszcze na koleinach strasznie tańczy, że ciężko go uprowadzić.. Jutro jade do tego mechanika żeby zobaczył co jest grane. A Wy co myślicie o tym ?

Moze to nie to samo, ale mojemu ojcu w b5, jak hamowal i juz prawie sie zatrzymywal, to abs sie zalaczal. okazalo sie lozska byly do wymiany

Opublikowano

jak lata w koleinach to wina szerokich opon, jak masz zbieżność przodu zrobioną? jakie wartości? masz 4ry równe? jakie zużycie? jak stare są te opony?

Opublikowano

niech lata ale nie aż tak. Nie wiem jak zbieżność. Powiedz mi co się spytać u mechanika to Ci powiem :) opony wszytskie takie same. ok 4mm bieżnika, średniawki. Myślę, że to nie wina opon. i wogóle dziwnie reaguje na skręt kierownicą. podczas jazdy prawym pasem normalnie gdy mijam się z jakimś samochodem z naprzeciwka muszę normalnie prawie że skręcać w lewo żeby samochód utrzymać na swoim pasie. Jadę prosto a kierownica ok 60 stopni w lewo.. Ale podczas jazdy środkiem drogi, na równym asfalcie kierownica jest prosto. Na prawym pasie gdy już jest delikatny spad jezdi w prawo, to już muszę kierownice w lewo bardziej trzymać. Strasznie dziwne uczucie, jak by był wielki luz na drążku kierowniczym

Rozumie ktoś o co mi chodzi ? :)

Opublikowano
dlatego będę przyjeżdżał nadal :good:

Michał jakby co to moge podjezdzac po Ciebie o ile bede mogl przyjechac na spota:naughty: i tak mam po drodze:kox:

Opublikowano
dlatego będę przyjeżdżał nadal :good:

Michał jakby co to moge podjezdzac po Ciebie o ile bede mogl przyjechac na spota:naughty: i tak mam po drodze:kox:

:git:
Opublikowano

Teraz w nd raczej bede bo ide na tydz urlopu zeby do BT jechac:kox: chyba ze na weekend bedzie wyje....ka z roboty:facepalm: oby nie

Opublikowano
ciekawe, ja jako zamiennik miałem 225/40/18, jak się wczytsz to zamiennnik 235 jest do opony 215

[TABLE=class: metoda-2]

[TD=class: label]opona wzorcowa

[/TD]

631.9 mm

0 mm

0 % (205/55/16)

[TD=class: label]zamiennik 1

[/TD]

637.2 mm

5.3 mm

0.83 % (225/40/18)

[TD=class: label]zamiennik 2

[/TD]

645.2 mm

13.3 mm

2.06 % (235/40/18)

[/TABLE]

Różnica w prędkości

[TABLE=class: metoda-2]

[/TH]

50 km/h

100 km/h

150 km/h

[TD=class: label]zamiennik 1

[/TD]

50.42 km/h

100.83 km/h

151.25 km/h

[TD=class: label]zamiennik 2

[/TD]

51.03 km/h

102.06 km/h

153.09 km/h

[TABLE=class: metoda-2]

[TD=class: label]opona wzorcowa

642.9 mm

0 mm

0 % (215)

[TD=class: label]zamiennik 1

[/TD]

637.2 mm

-5.7 mm

-0.89 % (225/40/18)

[TD=class: label]zamiennik 2

[/TD]

645.2 mm

2.3 mm

0.36 % (235/40/18)

[/TABLE]

Różnica w prędkości

[TABLE=class: metoda-2]

[TH]50 km/h

100 km/h

150 km/h

[TD=class: label]zamiennik 1

[/TD]

49.55 km/h

99.11 km/h

148.66 km/h

[TD=class: label]zamiennik 2

[/TD]

50.18 km/h

100.36 km/h

150.53 km/h

[/TABLE]

[/TD]

[/TABLE]

---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:30 ----------

215 ma obwód większy i stosowana była przeważnie przy większych motorach jak 2.5 i 3.0

Bartku - ale ja się nie będę sugerował kalkulatorem opon. Patrzę co Audi oryginalnie dawało dla danej obręczy :thumbup1:

Opublikowano

Panowie, nie macie czasem uszkodzonego Concerta na sprzedanie? :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...