Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem kilka specyfików w Audi - z tej gazetki co tobie pokazywałem. Jestem ciekaw jak się sprawdzą. Jak je odbiorę i przetestuję to dam znać. (choć nie mam zbyt dużego doświadczenia w tym temacie ;-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

moim zdaniem cena nie adekwatna do osiągów ale całkiem złe to pewnie nie są :whistling:

testowałem Tenzi, bardzo wychwalane, En-Jee do felg, jest dosyć tani ale ze skutecznością to :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem ja można nie kochać tego wymijania studzienek i brania okrakiem garbów :D przecież to jest uzależniające :D w sumie ja nie wiedziałem tego zanim nie zglebowałem audiczki :) Teraz pokonywanie zakrętów jest warte każdych wyrzeczeń :kox::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miło wspominam moje auto na glebie ale teraz mam dziury i studzienki głęboko w duszy, najbardziej mnie garby (spowalniacze) wkurzały jak nie mogłem przejechać i orałem bebechami, the best było jak jechaliśmy do Bukowiny to iskry na koleinach puściłem z podwozia

ja już chyba do osobówki w życiu nie wsiądę, nie mówiąc o zglebionym aucie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej zapomnij z tym ET bo za grube dystanse byś musiał zakładać, lepiej poszukaj jakiś z ET 40 ew. 42 i wtedy jakiś dystans się dobierze

To jest coś takiego jak "za gruby dystans" ? :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem 18" i sensowna gleba, ale jakbym miał taką glebę żebym musiał z siebie robić pośmiewisko na drodzę (inaczej tego nie mogę nazwać) albo haczyć za każdym razem jak wjeżdżam do garażu to robi się to bez sensu... :wink:

Ale Wojtku... Ja też mam glebę, jest -45mm i na 19" nigdzie nie haczę (kwestia odpowiedniego ET). No chyba, że chodzi Ci konkretnie o kolesia z BMW opisanego przez Marcina...

Inna sprawa, że 18" + 1BE nie potrzebuje gleby bo jeszcze w miarę to wygląda. Natomiast na 19" było już kiepsko - dlatego obniżałem.

pamietam, auto Vario ( B7) w drodze do i z BT. W chwilach gdy zdarzalo mi sie jechać za Vario, jazde uprzyjemniały mi częste firewark`i spod Variowego podwozia... przykład z linka Szy-mona to identyczny przypadek, jak delikwent który mnie spowalniał...

IMHO, jeżeli mocna gleba - to na powietrzu, a nie spreżynach. Jest i gleba - lansik - i praktyczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jedno pytanie. co się tam może zepsuć przy podwoziu ? juz nie raz przypieprzyłem w garb lub inne chu*stwo.. Bezpieczne to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jedno pytanie. co się tam może zepsuć przy podwoziu ? juz nie raz przypieprzyłem w garb lub inne chu*stwo.. Bezpieczne to ?

Obciera Ci wózkiem (zawieszeniem) skrzyni biegów i wydechem (najprawdopodobniej łącznik). Jeśli ewidentnie przód to ociera osłonami - tutaj trzeba uważać na miskę olejową...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin - to powyżej to też tylko moje zdanie, absolutnie nie miałem zamiaru narzucać Ci czegokolwiek, więc bez nerwów :thumbup1:

Aby Cię udobruchać - potwierdzę, że na 19" jeździ się u nas paskudnie ale (IMO) przy dobrej glebie wygląda i robi super wrażenie...

A kto się tutaj denerwuje? Zdecydowanie nie ja. :wink: Po prostu jak zwykle, w swoim uwielbieniu dla samochodów, szukam złotego środka pomiędzy wyglądem a praktycznością, starając się to dodatkowo obrazowo uzasadnić.

I jak widzę obrazowość zadziałała skutecznie... :decayed::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jedno pytanie. co się tam może zepsuć przy podwoziu ? juz nie raz przypieprzyłem w garb lub inne chu*stwo.. Bezpieczne to ?

Obciera Ci wózkiem (zawieszeniem) skrzyni biegów i wydechem (najprawdopodobniej łącznik). Jeśli ewidentnie przód to ociera osłonami - tutaj trzeba uważać na miskę olejową...

najbardziej trze gdy pokonam większy garb przy prędkości większej niż 3-5km/h. pokonywanie skosami garbów daje dobre rezultaty, ale ciężko jest mi wjechać np na 1/2/3 itp. poziom na parkingu na Malcie.. zahaczam podwoziem po wyjazdu z tunelu np z 0 na 1 poziom..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany wszystko zależy jak, kto, co lubi. Jak komuś się podoba jak plomby mu na dziurach wypadają to niech zakłada duże koło i gwint.. :good:
Kto chce jeździć wozem drabiniastym niech sobie jeździ a jeśli ktoś chce się toczyć po mieście autem na glebie niech się toczy o gustach się nie dyskutuje.. A totalna pustka w głowie to to nie jest tylko pasja i nikt jej nie zrozumie kto jej nie poczuje

No właśnie, IMHO nie do końca kto chce...

chodzi o to aby z powodu własnej woli, chciejstwa, wolności, demokracji, pasji, itp. (nazewnictwo przyczyny nie jest istotne,) nie przeszkadzał innym użytkownikom dróg. Oczywiście kto chce wyrównywać asfalt niech sobie wyrównuje, ale niech nie utrudnia ruchu innym. :wink:

---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:28 ----------

koledzy jedno pytanie. co się tam może zepsuć przy podwoziu ? juz nie raz przypieprzyłem w garb lub inne chu*stwo.. Bezpieczne to ?

Obciera Ci wózkiem (zawieszeniem) skrzyni biegów i wydechem (najprawdopodobniej łącznik). Jeśli ewidentnie przód to ociera osłonami - tutaj trzeba uważać na miskę olejową...

nie tylko, można również przytrzeć progami ( uszkodzony lakier i ogniska korozji) , przy odrobinie pecha można uszkodzić przewody paliwowe idące ze zbiornika czy tez przewody hamulcowe.

---------- Post added at 00:39 ---------- Previous post was at 00:33 ----------

najbardziej trze gdy pokonam większy garb przy prędkości większej niż 3-5km/h. pokonywanie skosami garbów daje dobre rezultaty, ale ciężko jest mi wjechać np na 1/2/3 itp. poziom na parkingu na Malcie.. zahaczam podwoziem po wyjazdu z tunelu np z 0 na 1 poziom..

:wink: no właśnie to jest praktyczność o której pisałem. Kiedyś miałem piekną czarną zglebioną B5, jazda po POznaniu była momentami problematyczna... o niedawno też jechałem za Młodzikową A6, osiedlową drogą... też mnie przy któryms garbie poniosło... :facepalm::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jedno pytanie. co się tam może zepsuć przy podwoziu ? juz nie raz przypieprzyłem w garb lub inne chu*stwo.. Bezpieczne to ?

Obciera Ci wózkiem (zawieszeniem) skrzyni biegów i wydechem (najprawdopodobniej łącznik). Jeśli ewidentnie przód to ociera osłonami - tutaj trzeba uważać na miskę olejową...

najbardziej trze gdy pokonam większy garb przy prędkości większej niż 3-5km/h. pokonywanie skosami garbów daje dobre rezultaty, ale ciężko jest mi wjechać np na 1/2/3 itp. poziom na parkingu na Malcie.. zahaczam podwoziem po wyjazdu z tunelu np z 0 na 1 poziom..

Zmierz jutro wysokości przy każdym z kół, od ziemi do najwyżego punktu błotnika... Zobaczymy na jakim poziomie rzeczywiście siadło auto. Ja u siebie mam 640mm i nic nie obciera (garby czy galeria przy Malcie - nie mam problemów). Jedynie co to jest mega twardo (chociaż Vario mówi, że pod jego setup musiałoby być jeszcze niżej :polew:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim..:)

Mam mały problem i pewnie ciężko będzie stwierdzić po samym opisie co to może być ale może ktoś miał z czymś takim do czynienia więc tak.. Kilka dni temu ruszając z parkingu coś mi zaskrzypiało 3 -4 razy w przednim lewym kole po czym z dalszym tokiem jazdy ustało, dzisiaj natomiast skrzypienie towarzyszyło mi praktycznie całą drogę do pracy a co do samego odgłosu to tak jak ktoś otwierał by drzwi w stodole albo ocieranie gumy o gumę, odgłos skrzypienia jest głośniejszy przy małych prędkościach i cichnie wraz ze wzrostem prędkości ale towarzyszy mi w czasie jazdy.. Jakieś pomysły?? Z góry dziekuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien doberek. :hi:

---------- Post added at 14:17 ---------- Previous post was at 14:15 ----------

Dzień dobry wszystkim..:)

Mam mały problem i pewnie ciężko będzie stwierdzić po samym opisie co to może być ale może ktoś miał z czymś takim do czynienia więc tak.. Kilka dni temu ruszając z parkingu coś mi zaskrzypiało 3 -4 razy w przednim lewym kole po czym z dalszym tokiem jazdy ustało, dzisiaj natomiast skrzypienie towarzyszyło mi praktycznie całą drogę do pracy a co do samego odgłosu to tak jak ktoś otwierał by drzwi w stodole albo ocieranie gumy o gumę, odgłos skrzypienia jest głośniejszy przy małych prędkościach i cichnie wraz ze wzrostem prędkości ale towarzyszy mi w czasie jazdy.. Jakieś pomysły?? Z góry dziekuje :)

przyczyna moze byc prozaiczna. kamien dostal sie pomiedzy klocek a tarcze, podczas hamowania wbij sie w klocek mocniej i teraz sobie obciera o tarcze. kolo do gory i obadaj sprawe. moze rowniez byc problem z lozyskiem piasty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Musashi rzucenie pomysłu :) sprawa rozwiązana okazało się ze to amortyzator sobie skrzeczał ale pogłaskałem go tam gdzie trzeba i już nie skrzeczy pewnie gdzieś dostały się jakieś drobiny piasku albo osłona ocierając się wydawała taki pogłos..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jedno pytanie. co się tam może zepsuć przy podwoziu ? juz nie raz przypieprzyłem w garb lub inne chu*stwo.. Bezpieczne to ?

Obciera Ci wózkiem (zawieszeniem) skrzyni biegów i wydechem (najprawdopodobniej łącznik). Jeśli ewidentnie przód to ociera osłonami - tutaj trzeba uważać na miskę olejową...

najbardziej trze gdy pokonam większy garb przy prędkości większej niż 3-5km/h. pokonywanie skosami garbów daje dobre rezultaty, ale ciężko jest mi wjechać np na 1/2/3 itp. poziom na parkingu na Malcie.. zahaczam podwoziem po wyjazdu z tunelu np z 0 na 1 poziom..

Zmierz jutro wysokości przy każdym z kół, od ziemi do najwyżego punktu błotnika... Zobaczymy na jakim poziomie rzeczywiście siadło auto. Ja u siebie mam 640mm i nic nie obciera (garby czy galeria przy Malcie - nie mam problemów). Jedynie co to jest mega twardo (chociaż Vario mówi, że pod jego setup musiałoby być jeszcze niżej :polew:).

Tył 620mm przód 630mm. bo od sedana zawieszka 1bv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył 620mm przód 630mm. bo od sedana zawieszka 1bv

Pytanie jaki silnik siedział w tym sedanie? 620/630mm to jednak już naprawdę nisko - szukaj zestawu H&R oznaczonego jako 29369-2 (mam to samo a gleba jest w sam raz, nigdzie nie przycieram).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z tego co pamiętam miałem chyba ok 580 mm przód i tył

---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 23:00 ----------

i to na setupie do normalniej jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...