Arkadiush Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Ja nie wychodzę z założenia że musi się opłacać. Ważne, że raz wydasz, a potem już jeździsz tanio. Obojętnie gdzie chcesz pojechać, tankujesz za grosze i jedziesz, a nie się przejmujesz, że podróż 300zł np Sam też montuje LPG po Świętach, mimo że robię jakieś 25kkm rocznie, a instalacja będzie mnie 4tys zł kosztować Ale potem jeżdżę i się nie martwię, że drogo a Ciebie czemu tyle MIchał ?
variocustoms Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 na wbicie w dowód jest 14 dni, ja miałem rok nie wbite i gnój na przeglądzie i ujeżdżanie i wyjaśnianie sytuacji
Maxcudo Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 2 reduktory po 250KM, 5x niebieskie wtryski HANA do 80KM na cyl, sterownik BRC, rurka do gazu 12mm, a nie 6-8mm jak normalnie, wlew gazu w miejscu wlewu paliwa + montarz a więc całość ok. 4tys
variocustoms Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Max, bardzo drogo, ja do siebie płaciłem 6 koła z butlą 200 l, po co 2 reduktory ? na 500 koni jak będziesz może miał 300, ja mam reduktor do 300 koni i śmiga bez problemu
Banan Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 5 cylindrów + turbo stąd pewno ta cena Michał przy 25 tyś rocznie to się przecież bardzo opłaca tak naprawdę - no chyba że chcesz auto za rok sprzedać
variocustoms Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 ja mam 8 cylindrów, bez przesady z tą ceną, ktoś moim zdaniem chce kolegę złupić
Banan Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 ja mam 8 cylindrów, bez przesady z tą ceną, ktoś moim zdaniem chce kolegę złupić Jak się rozglądałem za instalką do V6 w Audi ( planuję zakup w bliższej przyszłości A6 C5 pewno) - to kwota rzędu 3000-3200 zł czy to dużo? Aha Vario prawdopodobnie przed latem zgłosi się do ciebie mój szwagier z Mx-5 na mały detailing
Arkadiush Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 na wbicie w dowód jest 14 dni, ja miałem rok nie wbite i gnój na przeglądzie i ujeżdżanie i wyjaśnianie sytuacji aha no dobrze to już wiem a do ubezpieczalni też trzeba iść ?
Maxcudo Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Vario, silnik z turbo, a więc w momencie pałowania, podczas gdy turbo ostro ładuje, przez reduktor musi przelecieć więcej gazu niż u Ciebie na 8 cyl niestety. Wolno-ssaki to zupełnie inna bajka, instalacja o wiele tańsza. Nie chce mieć takiego efektu, że mam 5-6k obrotów i gazu mu brakuje i dopala pb. Wtedy to się nie opłaca, bo w momencie, kiedy najwięcej pali, dawkowałby sobie również pb, dlatego 2 reduktory. Gdybym montował rurkę 6-8mm, to mogę sobie 1 reduktor wsadzić na 500KM, ale nie jest on tak wydajny jak 2 po 250KM przy rurce 12mm, a dodatkowo miałby tak ogromne ciśnienie, że może strzelić. Ja się dziwie, że u Ciebie też nie ma 2 reduktorów. U ojca w Grand Caravanie były 2 reduktory, mimo ze on miał tylko 3.3L i 190KM, ale taki sam z 1 reduktorem nie miał żadnych szans na trasie. Przychodzi moment i zaczyna mu brakować gazu niestety. Dodatkowo bardzo drogi sterownik będzie, bo nie będzie miał ustawionych dawek, tylko sam pod potrzebę, względem ustawienia rozrządu, kopa z turbo oraz ustawienia skrzyni będzie dawki strzelał, sam sterownik 2.5tys. Tylko taka opcja gazu mnie bawi, bo nie chce mieć efektu, że auto łapie muła, bo niby gazu powienien dostać, a nie dostaje, bo któryś z podzespołów nie wytrzymuje. Instalacja jest potwierdzona przez przynajmniej 5 gazowników, którzy robią tylko fury co mają turbo i ogarniają to, bo robili to nie raz.
niestandardowy Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 popieram Michala jak turbo musi mies ten przeplyw... Arek, do ubezpieczalni nie musisz nic zglaszac, chyba ze ac chcesz zwiekszyc
Maxcudo Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 jak jadę do gazownika i pytam o gaz do turbo, a on mi mówi, że to żadna różnica tylko dać trochę większy reduktor, to dla mnie się ch..a zna, niestety, i nawet wolnossaka bym mu nie dawał zrobić.
Arkadiush Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 popieram Michala jak turbo musi mies ten przeplyw...Arek, do ubezpieczalni nie musisz nic zglaszac, chyba ze ac chcesz zwiekszyc nie nie Marcinie narazie nie przewiduje takiej opcji u mnie
niestandardowy Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 jak jadę do gazownika i pytam o gaz do turbo, a on mi mówi, że to żadna różnica tylko dać trochę większy reduktor, to dla mnie się ch..a zna, niestety, i nawet wolnossaka bym mu nie dawał zrobić. wlasnie, jak ja z poprzednim autem o gaz pytalem, pol poznania objechalem... i polowa tak odpowiada. pozniej tylko same problemy ... ---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:10 ---------- a tak pozatym chlopaki, gdybym mial benzyne bez wachania zakladalbym gaz...
variocustoms Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Max, no to rozumiem jakoś mocy mi na tym jednym reduktorze nie brakuje a 2 lata prawie śmigam, w trasie spalanie idealne jak na 5.4 19-20 l/100
Maxcudo Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Max, no to rozumiemjakoś mocy mi na tym jednym reduktorze nie brakuje a 2 lata prawie śmigam, w trasie spalanie idealne jak na 5.4 19-20 l/100 i oby tak dalej U Ciebie jest ten plus, że masz odpowiednią pojemność, u mnie tego nie ma i niestety muszę to nadrobić obrotami silnika, stad taki wariant instalacji, żeby zredukować straty do minimum
Bart-S Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Nie wiedziałem, że mamy tu takiego zdolnego gazownika
variocustoms Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 jak tam Bart-s na wygnaniu? chyba ostro zasypane, koleżanka była kilka dni temu na granicy Szwecja / Finlanidia po finskiej stronie to ostro było
scq Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 U mnie siedzi reduktor Bormech do 190 KM i listwa wtryskowa Valteka czerwona, sterownik Stag-4. Reduktor polski, jak na rodzimą produkcję sprawuje się bardzo dobrze, co do listwy Valtek tyłka nie urywa wg wielu speców, ale koszt nówki ok. 130 szł, więc niech się psuje na potęgę. Do nazwijmy to standardowych pojemności i KM taki zestaw w zupełności wystarcza. Nie ma co się rozpływać nad wtryskami Hana itp. btw. Vario środa/czwartek znajdziesz czas żeby ogarnąć te popierdółki i użyczyć kanalizacji? Pijany uderzył w wiadukt. Pojechał dalej bez koła i uszkodził trzy samochody trójkołowiec A4
Bart-S Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 jak tam Bart-s na wygnaniu? chyba ostro zasypane, koleżanka była kilka dni temu na granicy Szwecja / Finlanidia po finskiej stronie to ostro było Jest nieco poniżej -10 ale zimny wiatr. Sypać przestało ale nadal fura śniegu na dworze. Zimno jest więc z hotelu prawie się nie ruszam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się