blind1 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 doberek z rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 doberek z rana Coraz lepiej, ... chyba idzie ku lepszemu jak Blind zagląda rano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 doberek z rana Coraz lepiej, ... chyba idzie ku lepszemu jak Blind zagląda rano może i tak Karolu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scq Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 sama przeplywka tez... Sprawdźcie po numerach czy podejdzie? Albo wrzućcie numery to sprawdzę. Siema! ---------- Post dopisany at 11:02 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ---------- EGR z aukcji jest od AJM`a. Dla AWX >>8E-2-450 000 masz 8E0906628A zamienne na 8E0906627A; Dla AWX 8E-3-000 000 masz 8E0906628B zamienne na 8E0906627C; Przepływka z podanej aukcji jest od A3 1.9 TDI ASZ numer stary wycofany w 01/11/2012, nowy z końcówką AX Dla AWX >>8E-1-080 000 jest 071906461AX. Dla AWX F 8E-2-000 001>> jest 074906461BX (oba z końcówką *X weszły po 1/11/2012) Wcześniej były bez końcówki *X enjoy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 ja ta przeplywke i zawor mam od leona 2002r 1.9 tdi. lezy i lezy, mialem to wystawic na sprzedaz juz 3 lata temu ---------- Post dopisany at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany at 11:19 ---------- zawor na bank podejdzie ale nie wiem jak przeplywka. zasada dzialania zaworu jest wszedzie ta sama przeciez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 no to można sprawdzić w razie u mnie w mieście bym nie znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyc_jan Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Cześć chłopaki , potrzebuję w Poznaniu kogoś konkretnego aby mógł zdiagnozować DPF , i oczywiście naprawić. Kogo, i jaką firmę możecie polecić ? Nei mogłęm odebrać .. jutro oddzwonię , możemy zacząć sami, cytat z moich znalezionych notatek: W 104 są informacje związane z regeneracją, czasem kiedy była przeprowadzana, dystansem przejechanym od ostatniego wypalania itp. nie mam tego wszystkiego w głowi ponieważ w VAS wybieram sobie interesujące mnie pozycje bez zwracania uwagi na to w jakiej grupie się znajdują. W grupie 102 pole 1,2 - temp. spalin przed i za DPFem, pola 3,4 - różnica/ofset róż./ciśnień. Bloki pomiarowe dotyczące DPFa 2.7TDI/3.0TDI - opis: Blok:100 1 - obroty silnika 2 - temp. spalin przed DPF 3 - regeneracja awaryjna aktualny czas 4 - regeneracja awaryjna rozpoznano przerwanie Blok:101 1 - reg. awaryjna, warunki elektr. odblokowania 1 2 - reg. awaryjna, warunki elektr. odblokowania 2 3 - reg. awaryjna, warunki przerwania 4 - reg. awaryjna, faza Blok:102 1 - temp. spalin przed kat. wstępnym 2 - temp. spalin przed DPF 3 - różnica ciśnień 4 - wzajemna różnica ciśnień(offset) Blok:103 1 - tryb regeneracji 2 - polecenie regeneracji 2 - czas pracy silnika od regeneracji 4 - blokada regeneracji Blok:104 1 - zabrudzenie oleju 2 - obliczona masa zanieczyszczeń 3 - zmierzona masa zanieczyszczeń 4 - przebieg od ostatniej regeneracji Blok:107 1 - granica załadowania 3 3 - granica załadowania 1 4 - prąd objętości spalin DPF Nigdy nie robiłem .. ale możemy popatrzeć i wrzucić na forum do analizy , MAciej (ten of turbo) wywalał DPFa .. ale chyba nie był zadowolony no właśnie też bym nie chciał go wywalać bo z tym jest różnie, ale w wolnej chwili zadzwoń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 nie zastanawiaj sie, tylko wywalaj od razu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyc_jan Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 nie zastanawiaj sie, tylko wywalaj od razu.... Jeżeli będzie taka potrzeba to z pewnością to zrobię, ale pytanie czy ktoś może kogoś polecić DPF serwis - Kontakt znalazłem jedną firmę w Poznaniu, ale czy rzeczywiście dobrą robotę robią ? Może ktoś wie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 nie zastanawiaj sie, tylko wywalaj od razu.... Jeżeli będzie taka potrzeba to z pewnością to zrobię, ale pytanie czy ktoś może kogoś polecić DPF serwis - Kontakt znalazłem jedną firmę w Poznaniu, ale czy rzeczywiście dobrą robotę robią ? Może ktoś wie ? jeden z moich znajomych w Crafterze to DPFa wyczyścił płynem do mycia plandek ... po odpaleniu buchnął dymem i jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 nie zastanawiaj sie, tylko wywalaj od razu.... Jeżeli będzie taka potrzeba to z pewnością to zrobię, ale pytanie czy ktoś może kogoś polecić DPF serwis - Kontakt znalazłem jedną firmę w Poznaniu, ale czy rzeczywiście dobrą robotę robią ? Może ktoś wie ? ja usunalem tutaj : WSTR Wojciech Sarnowski - chiptuning, hamownia, serwis, tuning, usuwanie DPF i FAP usuniecie mechaniczne plus zmiana programowo = koszt okolo 680,- dogadalem sie ze za 1100,- zrobil mi z programem na 162 KM ( 2.0 tdi w serii 140 KM ) wszedzie gdzie dzwonilem za usuniecie wolaja okolo: 600 - usuniecie mechaniczne + 600 zmiana w programie bez chipa wizualnie wszystko ok. ladnie go zaspawali, jakby faktycznie byl nadal. czy jak robia? ja na razie jestem zadowolony, zmniejszylo sie spalanie, dynamika poprawila. same plusy no i nie rosnie mi stan oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 nie zastanawiaj sie, tylko wywalaj od razu.... Jeżeli będzie taka potrzeba to z pewnością to zrobię, ale pytanie czy ktoś może kogoś polecić DPF serwis - Kontakt znalazłem jedną firmę w Poznaniu, ale czy rzeczywiście dobrą robotę robią ? Może ktoś wie ? ja usunalem tutaj : WSTR Wojciech Sarnowski - chiptuning, hamownia, serwis, tuning, usuwanie DPF i FAP usuniecie mechaniczne plus zmiana programowo = koszt okolo 680,- dogadalem sie ze za 1100,- zrobil mi z programem na 162 KM ( 2.0 tdi w serii 140 KM ) wszedzie gdzie dzwonilem za usuniecie wolaja okolo: 600 - usuniecie mechaniczne + 600 zmiana w programie bez chipa wizualnie wszystko ok. ladnie go zaspawali, jakby faktycznie byl nadal. czy jak robia? ja na razie jestem zadowolony, zmniejszylo sie spalanie, dynamika poprawila. same plusy no i nie rosnie mi stan oleju... no to że poziom oleju się podnosił oznacza, ze nie pozwalałeś na dokończenie procedury wypalania, czyli wtryski cały czas podlewały żeby zwiększyć temperaturę spalania poprzez większą ilość paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgadza sie Karolu. to sie dzialo przewaznie zima gdy do procesu wypalania niezbedna jest temp. 90 stopni. a jak podjechalem pod prace to nie bede czekal jak sie wypali. auto bylo gaszone. Po pracy to samo. wkurzalo mnie to bo w moim silniku czulem ten proces wypalania. jak sie wypalal super auto chodzilo. po wypaleniu gorzej jak klekot. teraz caly czas tak samo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scq Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Siema Nicponie:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgadza sie Karolu. to sie dzialo przewaznie zima gdy do procesu wypalania niezbedna jest temp. 90 stopni. a jak podjechalem pod prace to nie bede czekal jak sie wypali. auto bylo gaszone. Po pracy to samo. wkurzalo mnie to bo w moim silniku czulem ten proces wypalania. jak sie wypalal super auto chodzilo. po wypaleniu gorzej jak klekot. teraz caly czas tak samo.... w ten sposób .. użytkownicy aut grupy VAG .. nigdy nie dowiedzą się czy auto "bierze" olej niezła ściema producenta .. nie ma reklamacji na branie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubiii89 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 ale tu dzisiaj ruch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się