Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

sama przeplywka tez...

Sprawdźcie po numerach czy podejdzie? Albo wrzućcie numery to sprawdzę.

Siema! :hi:

---------- Post dopisany at 11:02 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ----------

EGR z aukcji jest od AJM`a.

Dla AWX >>8E-2-450 000 masz 8E0906628A zamienne na 8E0906627A;

Dla AWX 8E-3-000 000 masz 8E0906628B zamienne na 8E0906627C;

Przepływka z podanej aukcji jest od A3 1.9 TDI ASZ numer stary wycofany w 01/11/2012, nowy z końcówką AX

Dla AWX >>8E-1-080 000 jest 071906461AX.

Dla AWX F 8E-2-000 001>> jest 074906461BX (oba z końcówką *X weszły po 1/11/2012) Wcześniej były bez końcówki *X

enjoy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

ja ta przeplywke i zawor mam od leona 2002r 1.9 tdi. lezy i lezy, mialem to wystawic na sprzedaz juz 3 lata temu :facepalm:

---------- Post dopisany at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany at 11:19 ----------

zawor na bank podejdzie ale nie wiem jak przeplywka. zasada dzialania zaworu jest wszedzie ta sama przeciez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki :hi:, potrzebuję w Poznaniu kogoś konkretnego aby mógł zdiagnozować DPF , i oczywiście naprawić. Kogo, i jaką firmę możecie polecić ?

Nei mogłęm odebrać .. jutro oddzwonię , możemy zacząć sami, cytat z moich znalezionych notatek:

W 104 są informacje związane z regeneracją, czasem kiedy była przeprowadzana, dystansem przejechanym od ostatniego wypalania itp. nie mam tego wszystkiego w głowi ponieważ w VAS wybieram sobie interesujące mnie pozycje bez zwracania uwagi na to w jakiej grupie się znajdują.

W grupie 102 pole 1,2 - temp. spalin przed i za DPFem, pola 3,4 - różnica/ofset róż./ciśnień.

Bloki pomiarowe dotyczące DPFa 2.7TDI/3.0TDI - opis:

Blok:100

1 - obroty silnika

2 - temp. spalin przed DPF

3 - regeneracja awaryjna aktualny czas

4 - regeneracja awaryjna rozpoznano przerwanie

Blok:101

1 - reg. awaryjna, warunki elektr. odblokowania 1

2 - reg. awaryjna, warunki elektr. odblokowania 2

3 - reg. awaryjna, warunki przerwania

4 - reg. awaryjna, faza

Blok:102

1 - temp. spalin przed kat. wstępnym

2 - temp. spalin przed DPF

3 - różnica ciśnień

4 - wzajemna różnica ciśnień(offset)

Blok:103

1 - tryb regeneracji

2 - polecenie regeneracji

2 - czas pracy silnika od regeneracji

4 - blokada regeneracji

Blok:104

1 - zabrudzenie oleju

2 - obliczona masa zanieczyszczeń

3 - zmierzona masa zanieczyszczeń

4 - przebieg od ostatniej regeneracji

Blok:107

1 - granica załadowania 3

3 - granica załadowania 1

4 - prąd objętości spalin DPF

Nigdy nie robiłem .. ale możemy popatrzeć i wrzucić na forum do analizy , MAciej (ten of turbo) wywalał DPFa .. ale chyba nie był zadowolony

no właśnie też bym nie chciał go wywalać bo z tym jest różnie, ale w wolnej chwili zadzwoń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zastanawiaj sie, tylko wywalaj od razu....

Jeżeli będzie taka potrzeba to z pewnością to zrobię, ale pytanie czy ktoś może kogoś polecić

DPF serwis - Kontakt

znalazłem jedną firmę w Poznaniu, ale czy rzeczywiście dobrą robotę robią ? Może ktoś wie ?

jeden z moich znajomych w Crafterze to DPFa wyczyścił płynem do mycia plandek ... po odpaleniu buchnął dymem i jeździ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zastanawiaj sie, tylko wywalaj od razu....

Jeżeli będzie taka potrzeba to z pewnością to zrobię, ale pytanie czy ktoś może kogoś polecić

DPF serwis - Kontakt

znalazłem jedną firmę w Poznaniu, ale czy rzeczywiście dobrą robotę robią ? Może ktoś wie ?

ja usunalem tutaj :

WSTR Wojciech Sarnowski - chiptuning, hamownia, serwis, tuning, usuwanie DPF i FAP

usuniecie mechaniczne plus zmiana programowo = koszt okolo 680,-

dogadalem sie ze za 1100,- zrobil mi z programem na 162 KM ( 2.0 tdi w serii 140 KM )

wszedzie gdzie dzwonilem za usuniecie wolaja okolo: 600 - usuniecie mechaniczne + 600 zmiana w programie bez chipa

wizualnie wszystko ok. ladnie go zaspawali, jakby faktycznie byl nadal.

czy jak robia? ja na razie jestem zadowolony, zmniejszylo sie spalanie, dynamika poprawila. same plusy no i nie rosnie mi stan oleju... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zastanawiaj sie, tylko wywalaj od razu....

Jeżeli będzie taka potrzeba to z pewnością to zrobię, ale pytanie czy ktoś może kogoś polecić

DPF serwis - Kontakt

znalazłem jedną firmę w Poznaniu, ale czy rzeczywiście dobrą robotę robią ? Może ktoś wie ?

ja usunalem tutaj :

WSTR Wojciech Sarnowski - chiptuning, hamownia, serwis, tuning, usuwanie DPF i FAP

usuniecie mechaniczne plus zmiana programowo = koszt okolo 680,-

dogadalem sie ze za 1100,- zrobil mi z programem na 162 KM ( 2.0 tdi w serii 140 KM )

wszedzie gdzie dzwonilem za usuniecie wolaja okolo: 600 - usuniecie mechaniczne + 600 zmiana w programie bez chipa

wizualnie wszystko ok. ladnie go zaspawali, jakby faktycznie byl nadal.

czy jak robia? ja na razie jestem zadowolony, zmniejszylo sie spalanie, dynamika poprawila. same plusy no i nie rosnie mi stan oleju... :)

no to że poziom oleju się podnosił oznacza, ze nie pozwalałeś na dokończenie procedury wypalania, czyli wtryski cały czas podlewały żeby zwiększyć temperaturę spalania poprzez większą ilość paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie Karolu. to sie dzialo przewaznie zima gdy do procesu wypalania niezbedna jest temp. 90 stopni. a jak podjechalem pod prace to nie bede czekal jak sie wypali. auto bylo gaszone. Po pracy to samo. wkurzalo mnie to bo w moim silniku czulem ten proces wypalania. jak sie wypalal super auto chodzilo. po wypaleniu gorzej jak klekot. teraz caly czas tak samo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie Karolu. to sie dzialo przewaznie zima gdy do procesu wypalania niezbedna jest temp. 90 stopni. a jak podjechalem pod prace to nie bede czekal jak sie wypali. auto bylo gaszone. Po pracy to samo. wkurzalo mnie to bo w moim silniku czulem ten proces wypalania. jak sie wypalal super auto chodzilo. po wypaleniu gorzej jak klekot. teraz caly czas tak samo....

w ten sposób .. użytkownicy aut grupy VAG .. nigdy nie dowiedzą się czy auto "bierze" olej ;)

niezła ściema producenta .. nie ma reklamacji na branie oleju ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...