Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
rosool żadna końcówka nie zmienia dźwięku, szczególnie w klekocie, często w dieslu 4cyl nawet przelot nie daje super efektu, wymiana tłumików na wersje benzynowe minimalnie może stworzyć lekkie bulgotanie ale mało słyszalne pod obciążeniem, turbo w dieslu jest mega tłumikiem więc nie spodziewaj się super efektu, w 3.0 tdi ze sportowym wydechem dopiero coś fajnie słychać

no i gitara wątpliwości rozwiane:wink: ale wymieniać raczej będę bo w końcu wizualnie prezentują się super

kojarzę gdzie jest Taurus bo sam na Chrobrego mieszkam:wink:

można pomyśleć o podwójnym zamówionku Karolu

Slo ja mam kilkuletnie letnie BF Goodrich G.force 225/40ZR18 (4.8mm) (3385298953) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

nie mam co z nimi zrobić więc myślę, że do czasu aż opylisz auto mogą dać radę, max na 1.5 sezonu są

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie ma chyba sensu, skoro na postoju po 1-2min juz zaczyna kopcic, także raczej innej opcji nie ma... i od razu chciałem też właśnie całe doloty i EGR wyczyścić, także pewnie zgłoszę się na dniach po jakieś info instruktażowe na co uważać :) jeśli to możliwe oczywiście :P no i po czyszczeniu dulotów i EGR i na starych wtryskach jeszcze to chciałem sie wybrać na czyszczenie wszystkiego co możliwe tą maszyną Liqui Moly Jet Clean Tronic i potem nowe wtryski

Opublikowano
rosool żadna końcówka nie zmienia dźwięku, szczególnie w klekocie, często w dieslu 4cyl nawet przelot nie daje super efektu, wymiana tłumików na wersje benzynowe minimalnie może stworzyć lekkie bulgotanie ale mało słyszalne pod obciążeniem, turbo w dieslu jest mega tłumikiem więc nie spodziewaj się super efektu, w 3.0 tdi ze sportowym wydechem dopiero coś fajnie słychać

no i gitara wątpliwości rozwiane:wink: ale wymieniać raczej będę bo w końcu wizualnie prezentują się super

no ja szukam czegoś ściętego , tak żeby wkomponowało się w dyfuzor oraz nie miało żadnych napisów

więc może to co Ty wybrałeś, ale założę "do góry nogami" .. możesz jeszcze popatrzeć na Buzzera - to sprzedaje Radek Hustla - ze Swarzędza (niedaleko Vario)

---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ----------

nie ma chyba sensu, skoro na postoju po 1-2min juz zaczyna kopcic, także raczej innej opcji nie ma... i od razu chciałem też właśnie całe doloty i EGR wyczyścić, także pewnie zgłoszę się na dniach po jakieś info instruktażowe na co uważać :) jeśli to możliwe oczywiście :P no i po czyszczeniu dulotów i EGR i na starych wtryskach jeszcze to chciałem sie wybrać na czyszczenie wszystkiego co możliwe tą maszyną Liqui Moly Jet Clean Tronic i potem nowe wtryski

nie wiem co to za maszyna, ale jeśli leja wtryski to warto byłoby pomyśleć o nowym oleju przy wymianie wtrysków

ja od dwóch wymian dolewam MOTULa Engine Cleanera za 40PLN (ciut mniejszą dawkę niż wg opisu)

mogę coś podpowiedzieć - pisz lub dzwoń - w cioągu ostatniego miesiąca chyba 6x zderzak demontowałem, bo u kumpla trochę grzebałem ;) no i u siebie

---------- Post dopisany at 23:33 ---------- Poprzedni post napisany at 23:32 ----------

farmer, to jakbyś potrzebował uszczelki to chętnie to 4+4 odsprzedam :)

co mi zostały - są w oryginalnych woreczkach nowe

---------- Post dopisany at 23:36 ---------- Poprzedni post napisany at 23:33 ----------

rosool, jest jeszcze opcja oryginał .. ze zniżką 15% może nie byłoby źle

http://www.audipoznan.pl/download/ulotka-akcji-lato-w-serwisie-audi.pdf

Opublikowano

ok, jakby co będe się odzywał :)

---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ----------

no chyba że sie mylę z tym dymieniem na biało że to wtryski, ale to raczej to będzie...

Opublikowano

Karolu tam są podane ceny 4 cylindrowe, a jak z V6 by to wyszło?

a czym by je czyścić bo przecież od smoluchów sadza się mocno osadza:kwasny:

Opublikowano
Karolu tam są podane ceny 4 cylindrowe, a jak z V6 by to wyszło?

no masz Q7 3.0TDI .. więc pewnie coś koło tego 299PLN

---------- Post dopisany at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany at 23:45 ----------

ok, jakby co będe się odzywał :)

---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ----------

no chyba że sie mylę z tym dymieniem na biało że to wtryski, ale to raczej to będzie...

płyn chłodniczy w normie?

sprawdź poziom oleju

Opublikowano

płyn chłodniczy w normie

a olej musze zobaczyć, bo mało jeżdżę w sumie i ciężko mi stwierdzić. chyba że to po paru km od razu przybywa

Opublikowano

Poszukuje zacisku tylnego prawego do b5?? ma ktoś może albo wie kto by miał :)

Opublikowano
Panowie takie pytanko, bo mam zamiar zmienić końcówki na Ulter N1 90Rs i chciałbym się dowiedzieć czy oprócz walorów estetycznych dodają pomruku? silnik 2.5 Tdi

Gdzie Ci tam muffer tip ma zmienić dźwięk :kwasny: Vario już napisał co myśli - ja się pod tym podpisuję...

---------- Post dopisany at 00:27 ---------- Poprzedni post napisany at 00:26 ----------

a czym by je czyścić bo przecież od smoluchów sadza się mocno osadza:kwasny:

To niestety fakt - ale nasi spece od detalingu coś doradzą :wink:

---------- Post dopisany at 00:28 ---------- Poprzedni post napisany at 00:27 ----------

Pepin, a Ty gdzie kupowałeś wtryski konkretnie i za ile jak można wiedzieć? może być PW. z tego co pamiętam to chyba Boscha mialeś? bo w najbliższym czasie będe chyba kupował i mam dylemat czy Boscha czy ori BD, bo moge zadzwonić zapytać i podjechać sobie do Bydgoszczy do Moto Mar, nie jest w końcu aż tak daleko...

doloty już też chyba czyściłeś z tego co pamiętam? i EGR-a też?

999PLN, kupowałem od kogoś na allegro ... ale chyba wziąłbym teraz z Bydgoszczy, jakoś tak

(no i sprawdziłbym cenę u chłopaka na Śmiałego w takiej małej hurtowni - ma dobre ceny - mogę poszukać adresu, gdzieś w połowie drogi między pętlą a Naramowicką)

tak czyściłem cały dolot, cooler, klapa gasząca, ten plastikowy Y-grek oraz kolektory dolotowe (są też zestawy naprawcze do nich) oraz rurkę i między dolotem i EGRem i cały EGR ... w sumie to tak ok 4-8h roboty w zależności jak idze, jaki masz sprzęt i jak dokładanie chcesz zrobić :)

mi zajęło pewnie ponad 8 :P

---------- Post dopisany at 23:19 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ----------

Pepin kupiłeś opony ?

jedną juz 10 dni temu, bo rozwaliłem w ostatni dzień roku szkolnego, drugą dzisiaj - pewnie jutro wyślą

i szukam jeszcze dwóch :)

ja ciągle szukam ;/

PIRELLI P-ZERO ROSSO 235/40/R18 4SZT. 7MM JAK NOWE (3370835700) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

za cholere nie założe 235 :)

Jest jedna poważna wada przy 225 - ciaśniej siedzi i "wulkanizator" ma naprawdę sporo problemów aby ściągnąć ten rozmiar bez zostawienia śladów na feldze :facepalm:

---------- Post dopisany at 00:30 ---------- Poprzedni post napisany at 00:28 ----------

Bart-s something 4U, niedługo takie fele będę miał dostępne w 19x10'' :naughty:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1572_10152973887470048_1563537448_n.jpg

Przyjacielu - dziękuję, że o mnie pamiętasz :grin: Ale ten wzór nie pod mój gust - obecnie rozglądam się za czymś z rantem także... Nadal o mnie nie zapominaj :wink:

Opublikowano

Jest jedna poważna wada przy 225 - ciaśniej siedzi i "wulkanizator" ma naprawdę sporo problemów aby ściągnąć ten rozmiar bez zostawienia śladów na feldze :facepalm:

A ja się czaje na 215 nawet ;) k**wa nic nie ma na allegro ani tablicy.pl.. Jak za***isty bieżnik to opony z 2007 czy 2005r. Jak Oponki 2011 albo 2012 to bieżnik 5mm :facepalm:

Opublikowano

Jest jedna poważna wada przy 225 - ciaśniej siedzi i "wulkanizator" ma naprawdę sporo problemów aby ściągnąć ten rozmiar bez zostawienia śladów na feldze :facepalm:

A ja się czaje na 215 nawet ;) k**wa nic nie ma na allegro ani tablicy.pl.. Jak za***isty bieżnik to opony z 2007 czy 2005r. Jak Oponki 2011 albo 2012 to bieżnik 5mm :facepalm:

To norma - dlatego kupiłem nowe :facepalm:

Opublikowano
Panowie takie pytanko, bo mam zamiar zmienić końcówki na Ulter N1 90Rs i chciałbym się dowiedzieć czy oprócz walorów estetycznych dodają pomruku? silnik 2.5 Tdi

Gdzie Ci tam muffer tip ma zmienić dźwięk :kwasny: Vario już napisał co myśli - ja się pod tym podpisuję...

witam:hi:

pytałem bo nie wiedziałem, ale rozwiano już moje wątpliwości

Slo ja za niedużą kasę mogę odstąpić bf goodrich 225/40/18 kilkuletnie, ja nie mam co z nimi zrobić a Tobie mogą posłużyć max 1.5 sezonu

Opublikowano

Rafał pokaż ? jaki DOT i ile bieznika? Nie wylece na pierwszym łuku ?

Opublikowano

:hi:

ale tu pusto :) którędy polecacie do Kołobrzegu jechać? bo dawno w te strony nie jechałem, jutro muszę busem śmignąć

Opublikowano

Jakie są objawy niedomagania magla?

---------- Post dopisany at 11:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:44 ----------

vario, dzwonił do Ciebie Loniek?

Opublikowano
Jakie są objawy niedomagania magla?

---------- Post dopisany at 11:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:44 ----------

vario, dzwonił do Ciebie Loniek?

piszczy, buczy ... wycieka/ubywa płynu

ja teraz po wymianie płyny nawet w skrajnych położeniach nie mam piszczenia

Opublikowano

mi dzisiaj coś zaczęło buczeć jak kręcę w prawo, takie zzzzz delikatne. Po 10minutach ustąpiło. Ile taki płyn? To magiel trzeba regenerować ?

Opublikowano

Slo, dzwonił :whistling: ( w przyszłym tygodniu robię R8 dla Pachury :naughty:)

do Kołobrzegu to Piła - Szcecinek - Koszalin - Kołobrzeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...