niestandardowy Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 ja tam nie trzymam to juz pewne ze im sie spodoba
Piechol Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Millenium Pizza na Mickiewicza np. wczoraj była carbonara na lunch
variocustoms Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 musi się spodobać bo w perspektywie Lambo, Bentley i inne grubsze furki
Grue Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Grue zapomniałem dodać, że lampy konkretnie się prezentujątak ogólnie to pochwal się co tam Cię wozi jakieś fotki bo po tych fotkach lamp wydaje mi się, że całkiem fajna sztuka:wink: Porobie, porobie tylko pogoda niech pozwoli i czas Już od miesiąca się za to zabieram i ciągle coś (głównie skleroza ale co tam )
Arkadiush Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 urodziny dziś obchodzi nasz forumowy kolega Skubi który w domu leży bo siekierą rozwalił sobie noge. Także wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia Skubi
Pepin Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Pepin, chciałem też wymienić te wszystkie oringi i uszczelki, ale dobiłeś mnie trochę ich ceną. Ale u ciebie na starych tez daje radę? niech zgadnę, najdroższe są te wielokształtne pod kolektory? z drugiej strony, dzisiaj sprzedałem stare auto, i jak przymierzam sie do tych wtrysków, to chyba te uszczelki tez kupię. ale z samymi wtryskami mam teraz mętlik w głowei, czy te ori BD czy Bosch.... niby to samo, ale.... ehh... 1. uszczelki w dolocie należy wymyć i będą działać - no chyba, że okaże się że jakaś się rozpada 2. wtryski weź tańsze i już ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:56 ---------- Ktoś może polecić teraz jakiś sklep z kabelkami VAG .. gdzie kupić np 10.6? (Siemian na razie nie ma) ?
slo Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Ktoś może polecić teraz jakiś sklep z kabelkami VAG .. gdzie kupić np 10.6? (Siemian na razie nie ma) ? o dobre pytanie, też bym łyknął
Rometer Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Siema Panowie, wiecie może co ile wymienia sia pasek w 2.7 tdi ? Bo mój ma 35 tysi i nie wiem czy zmieniać rzem z olejem czy nie ?
Pepin Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Siema Panowie, wiecie może co ile wymienia sia pasek w 2.7 tdi ? Bo mój ma 35 tysi i nie wiem czy zmieniać rzem z olejem czy nie ? jaki pasek ... ? rozrząd jest na 4ech łańcuchach a wielorowkowy wytrzymuje pod 250kkm, wiec bezpiecznie zmeinić przy 200-220kkm i chyab razem z rolkami i napicnaczem sprawdzone organoleptycznie na 2óch 3.0TDI ... pasek strzelił .. ja wymeiniłem komplet , kupel tylko pasek .. po roku (2 tygodnie temu) musiał znowu wymienić pasek i teraz mu rolki i napinacz nowy założyłem ---------- Post dopisany at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany at 13:24 ---------- btw. 35kkm to jeszcze się nie rozpędził
spaykee Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 pasek wielorowkowy chyba od osprzetu powiedzcie, bo nie jestem tutejszy , gdzie aktualnie sie spotujecie, to bym w niedziele zajechał
Arkadiush Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 pasek wielorowkowy chyba od osprzetu powiedzcie, bo nie jestem tutejszy , gdzie aktualnie sie spotujecie, to bym w niedziele zajechał nie wiem bo dawno nie byłem ale chyba w King Cross poziom -2 zielony
farmer91 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 ja wymieniałem też cały komplet, pasek wszystkie rolki i napinacz, i łożyska w alternatorze bo lekko zajechane były, także teraz ma sporo lżej heeh zastanawiałem się też nad paskiem i napinaczem od pompy CR ale odpuściłem na razie. a rozrząd też nowy, łańcuchy, napinacze, prowadnice, zębatki... bolało po kieszeni troche, ale na kumpla na firme, także VAT się wrócił, i rabat 15% dali na krańcowej, i człowiek spokojniejszy z tą świadomością że jest nowy rozrząd
Pepin Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 ja wymieniałem też cały komplet, pasek wszystkie rolki i napinacz, i łożyska w alternatorze bo lekko zajechane były, także teraz ma sporo lżej heeh zastanawiałem się też nad paskiem i napinaczem od pompy CR ale odpuściłem na razie. a rozrząd też nowy, łańcuchy, napinacze, prowadnice, zębatki... bolało po kieszeni troche, ale na kumpla na firme, także VAT się wrócił, i rabat 15% dali na krańcowej, i człowiek spokojniejszy z tą świadomością że jest nowy rozrząd pasek i napinacz od pompy wysokiego ciśnienia to już nieduży wydatek (w porównaniu do wtrysków ok 400PLN chyab nawet w ori ) ... tylko szukam czy jest jakiś terminarz wymiany do tego
farmer91 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 no tez właśnie nigdzie się tego nie doszukałem, kiedy albo co ile to wymienaic ---------- Post dopisany at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:45 ---------- w końcu założyłem wątek o moim pocisku... http://a4-klub.pl/audi-a4-b7-75/b7-asb-czarny-avant-3-0-tdi-s-line-zew-wew-pieknie-grajacym-milltekiem-d-280050/
Pepin Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 no tez właśnie nigdzie się tego nie doszukałem, kiedy albo co ile to wymienaic kumpel z A6tką 3.0TDI mówił coś o 90kkm .. ale na razie nie potwierdziłem tego nigdzie
Rometer Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Dobra dzięki za odpowiedzi, zastanawiam się jeszcze komu zlecić takie wymiany kto by nie popsuł a może jeszcze coś doradził ? W sumie nawet mogę dać do Poznania bo brat w Swarzędzu mieszka to miałbym w razie co gdzie poczekać No i jeszcze jedna sprawa, u mnie ostatnie dwie zmiany był zalany castrol edge, ale czytałem że może lepiej liqui moly albo millersa. Wy co zalewacie do 3.0 albo 2.7 ? Pepin oczywiście nie chodziło o pasek rozrządu
benoos Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 powitać do Kołobrzegu leciałem przez Wałcz, Białogard. Kiedyś ta droga wydawała mi się lepsza, dość kiepska nawierzchnia, ale Sprinter z kontenerem mimo 150KM powyżej 90-100km/h rozpędzał się niechętnie, więc wybrałem krótszą drogę. Slo mi zaraz po przywiezieniu A4 z Niemiec odzywało się wspomaganie, płyn był ładny, więc tylko odpowietrzyłem na podniesionym przodzie, przez dwa lata buczenie nie powróciło
Pepin Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Dobra dzięki za odpowiedzi, zastanawiam się jeszcze komu zlecić takie wymiany kto by nie popsuł a może jeszcze coś doradził ? W sumie nawet mogę dać do Poznania bo brat w Swarzędzu mieszka to miałbym w razie co gdzie poczekać No i jeszcze jedna sprawa, u mnie ostatnie dwie zmiany był zalany castrol edge, ale czytałem że może lepiej liqui moly albo millersa. Wy co zalewacie do 3.0 albo 2.7 ? Pepin oczywiście nie chodziło o pasek rozrządu ile dajesz flaszek za wymianę paska i rolek oraz napinacza ... jeśli to jest tak jak w 3.0TDI to 3 tygodnie temu robiłem kumplowi ? Motul 5W30 507 00
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się