niestandardowy Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 jaki gwint? ja w dobrych pieniadzach bym kupil Rosool - ja Ci od razu mowilem... jedz na Wrześnie, tam od razu bedzie temat ogarniety do tego... no... CYCA ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- slo- :facepalm: Audi A4 35900.00 PLN. Bielsko-Biała - otoMoto.pl
slo Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 widziałem, cena 10k za dużo jak za 2001r. Gościu troche poszalał
variocustoms Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Gwint BC Racing z regulacją twardości 30 stopni, cena ok 3500 zł, normalna katalogowa 4000 z Wyklepane na Variofonie
variocustoms Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 SLO ale cena taka sama jak do Audi Wyklepane na Variofonie
variocustoms Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Kup ściągacze sprężyn w Tesco Wyklepane na Variofonie
niestandardowy Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 vario, o tym nie pomyslalem
Arkadiush Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 vario, o tym nie pomyslalem w poniedziałek widziałem Cię chyba na krzyżówce obok pestki
slo Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Audi A4 26900.00 PLN. Grudziadz - otoMoto.pl fajna niby, cena OK, środek s-line, zawieszka chyba też. . ciekawe jak lakier i silnik
variocustoms Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Z tymi ściągaczami to było do SLO Wyklepane na Variofonie
Bart-S Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Audi A4 26900.00 PLN. Grudziadz - otoMoto.pl fajna niby, cena OK, środek s-line, zawieszka chyba też. . ciekawe jak lakier i silnik 2.0TDI 2005r... Proszę Cię.
variocustoms Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 BRE było ok, ale chyba od 2006 155 tkm to miało wiarygodny przebieg
slo Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 no o przebiegu nie mówię bo to wiadome
Bart-S Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 BRE jest OK ale nadal pozostaje ten skurwiały napęd pompy oleju... Na plus od 2007+ to kilka modyfikacji zmniejszających ryzyko wystąpienia usterek przy tym silniku ale najgorszy problem nadal pozostał.
Bart-S Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Bart-S w A6C6 też jest BBK? Nie - BBK jest tylko w B6 i B7. C6 miał wersję S na silniku V10 5.2L FSI (motor BXA).
variocustoms Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 No a 4.2 w C6 to lepszy czy gorszy od BBK bo moc chyba ta sama
Bart-S Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 No a 4.2 w C6 to lepszy czy gorszy od BBK bo moc chyba ta sama W S6 4.2 BAT było tak jak w BBK 40 zaworów... Moc 334KM przy 6krpm i 410Nm przy 3,5krpm. Potem zastąpił go BVJ - tutaj już 32 zawory ale zmienił się stopień kompresji (z 11,5 na 12,5). Tu wyszło im 349KM przy 6,8krpm i 440Nm przy 3,5krpm. BBK miał 344 przy 7krpm i 410Nm przy 3,5krpm - tutaj zawsze było 40 zaworów. Kompresja taka sama jak w BAT (11,5). Różnica w masie to nieco ponad 100kg... Jest tylko jeden knyf - 4.2 w C6 wychodził tylko z automatem (w BBK miałeś albo tipa albo manuala). I tutaj + na korzyść BBK - przy czym zależy co kto woli... S4 B6/B7 to dla mnie auto do zabawy na weekend więc w grę wchodzi tylko manual. Jeśli ktoś chce do jazdy na codzień - no to jak najbardziej automat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się