Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jaki gwint? ja w dobrych pieniadzach bym kupil :decayed:

Rosool - ja Ci od razu mowilem... jedz na Wrześnie, tam od razu bedzie temat ogarniety :) do tego... no... CYCA :decayed:

---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

slo- :facepalm::facepalm::facepalm:

Audi A4 35900.00 PLN. Bielsko-Biała - otoMoto.pl

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

widziałem, cena 10k za dużo jak za 2001r. Gościu troche poszalał

Opublikowano

Gwint BC Racing z regulacją twardości 30 stopni, cena ok 3500 zł, normalna katalogowa 4000 z

Wyklepane na Variofonie :)

Opublikowano

vario zakładamy gwint do golfa :D

Opublikowano

SLO ale cena taka sama jak do Audi

Wyklepane na Variofonie :)

Opublikowano

etam nie wyczułeś żartu :)

Opublikowano

:hi:powitać Panowie

Opublikowano

Kup ściągacze sprężyn w Tesco ;)

Wyklepane na Variofonie :)

Opublikowano
vario, o tym nie pomyslalem :)

w poniedziałek widziałem Cię chyba na krzyżówce obok pestki :whistling:

Opublikowano

Z tymi ściągaczami to było do SLO

Wyklepane na Variofonie :)

Opublikowano

BRE było ok, ale chyba od 2006

155 tkm to miało wiarygodny przebieg

Opublikowano

no o przebiegu nie mówię bo to wiadome

Opublikowano

BRE jest OK ale nadal pozostaje ten skurwiały napęd pompy oleju... Na plus od 2007+ to kilka modyfikacji zmniejszających ryzyko wystąpienia usterek przy tym silniku ale najgorszy problem nadal pozostał.

Opublikowano
Bart-S w A6C6 też jest BBK?

Nie - BBK jest tylko w B6 i B7. C6 miał wersję S na silniku V10 5.2L FSI (motor BXA).

Opublikowano

No a 4.2 w C6 to lepszy czy gorszy od BBK bo moc chyba ta sama :whistling:

Opublikowano
No a 4.2 w C6 to lepszy czy gorszy od BBK bo moc chyba ta sama :whistling:

W S6 4.2 BAT było tak jak w BBK 40 zaworów... Moc 334KM przy 6krpm i 410Nm przy 3,5krpm. Potem zastąpił go BVJ - tutaj już 32 zawory ale zmienił się stopień kompresji (z 11,5 na 12,5). Tu wyszło im 349KM przy 6,8krpm i 440Nm przy 3,5krpm.

BBK miał 344 przy 7krpm i 410Nm przy 3,5krpm - tutaj zawsze było 40 zaworów. Kompresja taka sama jak w BAT (11,5).

Różnica w masie to nieco ponad 100kg...

Jest tylko jeden knyf - 4.2 w C6 wychodził tylko z automatem (w BBK miałeś albo tipa albo manuala). I tutaj + na korzyść BBK - przy czym zależy co kto woli... S4 B6/B7 to dla mnie auto do zabawy na weekend więc w grę wchodzi tylko manual. Jeśli ktoś chce do jazdy na codzień - no to jak najbardziej automat :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...