slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) jak zmieniam biegi przy 4-5 tys. to zrywa nie wiem jak będzie gdy wcisnę od 1,5 na 3 biegu maxa ale specjalnie dla ciebie jutro to sprawdzę. Oczywiście jak będzie sucho masz serie BEX ? na 2 jedziesz ok 90km/h, wątpie żeby ośką sie udało zerwać przyczepność przy tej predkosci. Chociaż przy mega sliskim i mokrym asfalcie przy CVT i ok 80km/h koła nie łapały przyczepnosci przy bucie w podłoge Edytowane 26 Lutego 2015 przez slo
czechcu Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 CVT? nie wiem jestem laikiem jeszcze ale na mokrym tracę przyczepność na 4 biegu jutro wieczorkiem sprawdzę to dokładniej mam nadzieję że padać nie będzie i na tą chwilę nie będę obstawał przy swoim zdaniu (poprzedni właściciel zrobił kilka modyfikacji bo mam parę gratów od forge filtr K&N a czy jest wirus to nie wiem bo nie byłem na hamowni)
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 wczoraj traciłeś trakcje na 3 biegu. Dzisiaj już tracisz na 4 ? Boje się co będzie jutro z tego co pamiętam to na 3 będzie koło 140a dajemy do odcinki ??aha tylko na 3 będzie się ESP zapalało więc nie wiem czy tak może być? BEX na 3 traci trakcję na suchym? Ee ee chyba nie oczywiście ze nie traci. Ogólnie co to za pierdolenie ? ręce opadają. Kolega chyba myśli że logi się robi przy pełnym bucie 1,2,3 i 4 ? Nie. Przy 40km/h wrzucasz 4 i gaz w podłoge. Rozpędzasz się do 5tys obrotów i koniec. Nie no ale jak Ty przy takiej próbie łapiesz uślizg przedniej osi to gratulacje
Fazii Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) wczoraj traciłeś trakcje na 3 biegu. Dzisiaj już tracisz na 4 ? Boje się co będzie jutro z tego co pamiętam to na 3 będzie koło 140 a dajemy do odcinki ?? aha tylko na 3 będzie się ESP zapalało więc nie wiem czy tak może być? BEX na 3 traci trakcję na suchym? Ee ee chyba nie oczywiście ze nie traci.Ogólnie co to za pierdolenie ? ręce opadają. Kolega chyba myśli że logi się robi przy pełnym bucie 1,2,3 i 4 ? Nie. Przy 40km/h wrzucasz 4 i gaz w podłoge. Rozpędzasz się do 5tys obrotów i koniec. Nie no ale jak Ty przy takiej próbie łapiesz uślizg przedniej osi to gratulacje Przy q napewno nie tracisz trakcji Edytowane 26 Lutego 2015 przez Fazii
czechcu Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 slo... pisałem że tracę na 4 na mokrym a jeżeli będę robił logi to na suchym nie uważam się za eksperta z super autem a tylko próbuję się czegoś dowiedzieć.. Nie wiem jak jest z twoim bex-em ale jak już pisałem wcześniej jutro to sprawdzę..
niestandardowy Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Slo, czechcu nigdy logow nie robil to skad ma wiedziec.... a na 3 biegu to na mokrym i przy lekkim skrecie /luku to i mi laka czasami zerwie
czechcu Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 dzięki za wsparcie bo już się czułem osaczony
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 a na śniegu to nawet na 6 mozna stracić gripa. mozna sie przechwalać w nieskończoność. jeśli chodzi o logi, jak byś robił nawet na dwójce to nie stracisz przyczepności na mokrym. Dlatego że samochód podczas logowania rozpędza się od 1500 do 5tys obrotów więc nie ma szans na strate przyczepnosci.
Fazii Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 jeśli chodzi o logi, jak byś robił nawet na dwójce to nie stracisz przyczepności na mokrym. Dlatego że samochód podczas logowania rozpędza się od 1500 do 5tys obrotów więc nie ma szans na strate przyczepnosci.A udowodnić Ci moją padaką, że przy mokrym na 2 zamieszam. Na trójce też dam radę
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 slo... pisałem że tracę na 4 na mokrym a jeżeli będę robił logi to na suchym nie uważam się za eksperta z super autem a tylko próbuję się czegoś dowiedzieć.. Nie wiem jak jest z twoim bex-em ale jak już pisałem wcześniej jutro to sprawdzę.. czechu wszystko ok, ale nie wierze, że na mokrym nawet śliskim asfalcie, przy zmianie biegu z 3 na 4 przy ok 140 - 145km/h (tyle BEX jedzie na 3) uda CI się zerawać przyczepność. jeśli chodzi o logi, jak byś robił nawet na dwójce to nie stracisz przyczepności na mokrym. Dlatego że samochód podczas logowania rozpędza się od 1500 do 5tys obrotów więc nie ma szans na strate przyczepnosci.A udowodnić Ci moją padaką, że przy mokrym na 2 zamieszam. Na trójce też dam radę na 2 zamieli kazdy. na 3 zależy ale jest to możliwe w 130konnym dizlu. Suma sumarum. Przy logach nawet jeśli robiąc z 3 biegu na mokrym, na początku są za małe obroty żeby zerwać przyczepność.
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) no to mi pokażesz jak mielisz przy 140km/h czechcu skąd jesteś ? bo ogólnie ciężko będzie zrobić logi w okolicach king crossa. Ja zawsze robiłem gdzieś na dk92 poznan - słupca. Żeby nie dzikować po mieście. Edytowane 26 Lutego 2015 przez slo
czechcu Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 nie chodzi mi o mielenie tylko załączające się ESP Luboń mam kawałek autostrady koło siebie więc nie mam problemu ze znalezieniem miejsca pod igraszki
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) jeśli chodzi o logi, jak byś robił nawet na dwójce to nie stracisz przyczepności na mokrym. Dlatego że samochód podczas logowania rozpędza się od 1500 do 5tys obrotów więc nie ma szans na strate przyczepnosci.A udowodnić Ci moją padaką, że przy mokrym na 2 zamieszam. Na trójce też dam radę Kuźwa fazi gadamy o dwóch różnych rzeczach. Chodzi mi o logi. NIe o normalne przyśpieszanie i zmiane biegów tak jak się powinno zmieniać.. Logi robi się od 1500 obrotów. Wrzucając dwójkę przy 20km/h nie zamielisz bo max Nm osiągasz przy większych obrotach. Jeśli jedziesz normalnie, czyli: 1 -but do konca, 2 -but do końca - wtedy na 2 stacisz przyczepność ponieważ wbijasz ją przy np 4 czy 5tys obrotów. Rozumiecie o co mi chodzi? nie chodzi mi o mielenie tylko załączające się ESP Luboń mam kawałek autostrady koło siebie więc nie mam problemu ze znalezieniem miejsca pod igraszki ale mielenie = załączające się ESP. jeśli mamy być szczegółowi, to złącza się ASR (acceleration slip regulation) a nie ESP jeśli auto gubi przyczepność podczas przyśpieszania Edytowane 26 Lutego 2015 przez slo
czechcu Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 no to mogę cię zapewnić slo że na 2 biegu załączy się ESP bez względu na warunki drogowe ale chyba będę musiał cię wziąć na przejażdżkę na spocie
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) przy logach - nie. przy butowaniu - tak, na nawet na 3 przy słabych oponach i śliskim asfalcie może ESP pomrugać przy zmianie biegów. ale logów się nie robi na 2 więc luz. jakie masz opony ? Edytowane 26 Lutego 2015 przez slo
Maciej 6001 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Ja na mokrym asfalcie też stracę przyczepność na 3 biegu, ale wątpię że na suchym przy logach bo tam idziesz od samego dołu do końca . No chyba że masz z 300 KM.
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Ja na mokrym asfalcie też stracę przyczepność na 3 biegu, ale wątpię że na suchym przy logach bo tam idziesz od samego dołu do końca . No chyba że masz z 300 KM. dokładnie o to mi chodzi - na logach idzie sie od samego dołu i to jest różnica. czechu - przy logach nie zmieniasz biegów, więc nie ma się czego bać o strate przyczepności i mruganie ASR
czechcu Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 ok jak już pisałem kilka postów wcześniej specjalnie dla Was to sprawdzę . Slo.. z chęcią zobaczę twojego BEX-a bo jest ich jak na lekarstwo i liczyłem na konstruktywną wymianę zdań a nie na kłótnię który lepiej rwie..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się