Norbi Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 Wrzucam oba wykresy, dwóch różnych softów. Obecnie jestem na 297KM i 430 niutów i moje odczucia są następujące, autko wydaje sie słabsze(niższy Nm), ale dużo dłużej ciągnie,jest bardziej elastyczne. doładowanie spadło do 1.0-1.1 bara co dla eSy wydaje sie bardziej na miejscu niż poprzednie 1.27, ale zastanawia mnie jedno, dlaczego moment i moc zresztą również jest pofalowana(czuć b. delikatnie) wina pewnie leży po stronie softu bo inaczej tego wytłumaczyć tego nie potrafie. Ogólnie na ryju Rogal jest :> ale zapewne nie na długo. Przewidywane dalsze zwiększnie momentu. :th:
Kunio Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 z takim pytaniem idz lepiej na streetracing.pl bo tutaj malo fachowcow jest
Norbi Opublikowano 13 Września 2007 Autor Opublikowano 13 Września 2007 z takim pytaniem idz lepiej na streetracing.pl bo tutaj malo fachowcow jest Ok, dobry pomysł. Jeżeli jesteś tam zalogowany to może zarzucisz temat i podasz mi linka?
Norbi Opublikowano 13 Września 2007 Autor Opublikowano 13 Września 2007 Taaaa tu same cepy siedzą . I pijaki, a wszystkie pijaki to złodzieje [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2007, 18:15 _________________________________________________Genaralnie kuva piszemy na temat forum Cipo może
letallec Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 Norbi. Zrob test specjalnie dla Kunio. zarejestruj sie i wrzuc logi na streetracing.pl. Zobaczymy czy beda sie posty roznic od tych co pisane by byly tutaj. Wyniki moga byc zadziwiajace
Piuriel Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 moment i moc zresztą również jest pofalowana(czuć b. delikatnie) Sprawdz turbiny ( lub Ktoras z nich), moze byc juz luzik na walku i to powoduje falowanie przy pewnych predkosciach obrotowych wirnika.
spanky Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 Norbi sprawdzales te male czarne pudełeczka co ctv pokazywal na Zlocie .... po przeczytaniu forum AKP .... [z tego co napisał Leo (znawca turbo benzin) na AKP wyglada ze wszystko jest w porzadku ... wiec chyba mozna zamknac .... ]
Kunio Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 Norbi. Zrob test specjalnie dla Kunio. zarejestruj sie i wrzuc logi na streetracing.pl. Zobaczymy czy beda sie posty roznic od tych co pisane by byly tutaj. Wyniki moga byc zadziwiajace i co znalazl sie jakis specjalista? Cos nie widac... poradzilem zeby zapytal na sr bo tam wiecej osob mialo do czynienia z 2.7BiT. nowe turbiny i luz na walku LOL Dla mnie to nie masz sie czym przejmowac. Ty chyba falowania nie widziales...
Aniołek Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 Turbiny masz wpożadku , nawet jesli któraś jest w minimalnie gorszym stanie nie odczujesz tego ponieważ i tak oba strumienie powietrza sie spotykaja przed przepustnica mieszając sie i tym samym wyrównując jakiekolwiek rozbiezności. Co do wykresu to wszystko jest wpożadku u mnie też tak jest że czuć miejsca gdzie jest intensywniej podlane paliwem żeby to wygładzić trzeba posiedzieć nad mapami a i tak najprawdopodobniej nie da sie tego zupełnie zlikwidowac, wykresy które ja widziałem mają pofalowania. Przykładowo podaje linka do firmy która zajmuje sie chiptuningiem w niemczech a którego to chipa ja sam posiadam widac z danych że twój program musi być mocno poprawiony wzgledem niemieckich standardów : http://www.tuner.at/chiptuning.php?hersteller=854&modell=7673&chip=30011 dodam tylko że wcale to nie sa najmocniejsze chipy na rynku bo sa takie po 316KM i 500NM. Generalnie potwierdziłem już osiągi mojego auta i sa zgodne z danymi produceta nadmienie że jechałem z pasażerem i 3/4 baku paliwa wiec jestem w stanie zrobic lepsze czasy sam. pozdro
Norbi Opublikowano 16 Września 2007 Autor Opublikowano 16 Września 2007 moment i moc zresztą również jest pofalowana(czuć b. delikatnie) Sprawdz turbiny ( lub Ktoras z nich), moze byc juz luzik na walku i to powoduje falowanie przy pewnych predkosciach obrotowych wirnika. A na poprzednim programie by nie falowało? to raczej nie turbawki[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2007, 11:21 _________________________________________________ Norbi sprawdzales te male czarne pudełeczka co ctv pokazywal na Zlocie .... po przeczytaniu forum AKP .... [z tego co napisał Leo (znawca turbo benzin) na AKP wyglada ze wszystko jest w porzadku ... wiec chyba mozna zamknac .... ] Tak szefie. DV-y trzymają :>[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2007, 11:22 _________________________________________________ Turbiny masz wpożadku , nawet jesli któraś jest w minimalnie gorszym stanie nie odczujesz tego ponieważ i tak oba strumienie powietrza sie spotykaja przed przepustnica mieszając sie i tym samym wyrównując jakiekolwiek rozbiezności. Co do wykresu to wszystko jest wpożadku u mnie też tak jest że czuć miejsca gdzie jest intensywniej podlane paliwem żeby to wygładzić trzeba posiedzieć nad mapami a i tak najprawdopodobniej nie da sie tego zupełnie zlikwidowac, wykresy które ja widziałem mają pofalowania. Przykładowo podaje linka do firmy która zajmuje sie chiptuningiem w niemczech a którego to chipa ja sam posiadam widac z danych że twój program musi być mocno poprawiony wzgledem niemieckich standardów : http://www.tuner.at/chiptuning.php?hersteller=854&modell=7673&chip=30011 dodam tylko że wcale to nie sa najmocniejsze chipy na rynku bo sa takie po 316KM i 500NM. Generalnie potwierdziłem już osiągi mojego auta i sa zgodne z danymi produceta nadmienie że jechałem z pasażerem i 3/4 baku paliwa wiec jestem w stanie zrobic lepsze czasy sam. pozdro Już usłyszałem opinie,że program jest ok i faktycznie można zrobić korekte żeby to falowanie ustało(Rogal mailuj do Finlandii!!!!!), ale jest to tak delikatne,że w zasadzie gdyby nie wykres to trudno byłoby to zauważyć.Jakim momenten dysponuje Twoja eSa? Rozumiem ,że jest po sofcie.
Aniołek Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 Tak po tym sofcie : http://www.tuner.at/chiptuning.php?hersteller=854&modell=7673&chip=30011 czyli powinna mieć 490NM przynajmniej a czesto podobno sie zdaża że jest bliżej 500NM , jak wiadomo silnik silnikowi nie równy.
Elberoth Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 IMO wszystko jest OK. Zagłębienie w wykresie jest tak małe, że aż pomijalne. Generalnie drugi wykres podoba mi sie duzo bardziej - przebieg momentu jest dużo bardziej płaski, co naturalnie skutkuje wyższą mocą max. Z momentem na niskich obrotach bym nie przesadzał - jest to szkodliwe dla silnika, turbin i wręcz zabujcze dla sprzęgła. 1-1.1bar doładowania max to naprawdę wszystko czego ci trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się