Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wyświetlacz FIS z anglika ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, generalnie cały licznik jest taki sam, tylko przeskalowany w milach, oczywiście można to zmienić.

Opublikowano

wystarczy zmeinić tarcze i przekodowac. a jak bedzie z beny to trzeba wgrać wsad.

Opublikowano

wystarczy zmeinić tarcze i przekodowac. a jak bedzie z beny to trzeba wgrać wsad.

Tarczę można tylko przełożyć jeżeli to przedliftowy licznik, jeżeli chodzi o polifta to po przełożeniu tarcz prędkościomierz będzie przekłamywał, trzeba również zmienić wsad.

Opublikowano

A ja mam pytanie odnośnie liczników angielskich, jak tam jest z przebiegiem? podany jest tam w milach? Da sie to jakoś zmienić?

Opublikowano

A ja mam pytanie odnośnie liczników angielskich, jak tam jest z przebiegiem? podany jest tam w milach? Da sie to jakoś zmienić?

w każdym da się zmienić z mil na kilometry i odwrotnie.
Opublikowano

Tak jest w B6 ,B7 zrobisz to bez problemu w B5 potrzebny jest Vag do tego zabiegu.Zmieniasz kodowanie z 4 na 1 i po bólu.

Opublikowano

Tak jest w B6 ,B7 zrobisz to bez problemu w B5 potrzebny jest Vag do tego zabiegu.Zmieniasz kodowanie z 4 na 1 i po bólu.

w b6 też tylko vag :wink4:
Opublikowano

czyli nie trzeba się obawiać kupować angielskich liczników? przedliftowych, bo takowy mnie interesuję. Trzeba tam zmienić tylko tarczę, która moge wziąć ze swojego starego licznika, i zmienić VAG-COM, przez taki zwykły kabelek dostepny na allegro kodowanie licznika, i to wsio? mam licznik jakby EU ? :naughty:

a i przy okazji zapytam jaka jest różnica w zegarachod benzyny a diesela? czy problem będzie tylko w podłączeniu spalania do fisa?

Opublikowano

jaka jest różnica w zegarach od benzyny a diesela? czy problem będzie tylko w podłączeniu spalania do fisa?

przede wszystkim obrotomierzem,bo diesel nie kręci się tak wysoko,jak benzyna :wink4:
Opublikowano

w b6 też

:confused4: a miało być łatwiej.Tak czy inaczej iwadrian dzięki że mi to pokazałeś :good:

Opublikowano

panowie, a w Angielskich licznikach to jak fis pokazuje spalanie? na ile? w na 100 mil? czy jakoś inaczej?

Opublikowano

panowie, a w Angielskich licznikach to jak fis pokazuje spalanie? na ile? w na 100 mil? czy jakoś inaczej?

Po przekodowaniu na km pokazuje w km.

czyli nie trzeba się obawiać kupować angielskich liczników? przedliftowych, bo takowy mnie interesuję. Trzeba tam zmienić tylko tarczę, która moge wziąć ze swojego starego licznika, i zmienić VAG-COM, przez taki zwykły kabelek dostepny na allegro kodowanie licznika, i to wsio? mam licznik jakby EU ? :naughty:

a i przy okazji zapytam jaka jest różnica w zegarachod benzyny a diesela? czy problem będzie tylko w podłączeniu spalania do fisa?

Kupiłem kiedyś licznik angielski z benzyny i się okazało, że nie miał diody w miejscu kontrolki grzania świec (wywalało m.in. błąd o spalonej "żarówce" na vagu).

Także kupując do diesla taki licznik lepiej uważać ;)

Opublikowano

Ale powiedzmy przed przekodowaniem, podłaczam taki i co mi pokazuje w spalaniu?

Oraz powiedzmy jeśli on jest od benzyny, to przed przekodowaniem jak on będzie działał?

Opublikowano

Jeśli będzie miał ustawione mile, to i spalanie pokaże na mile i raczej to będzie w okolicach 60 mil ;)

Jeśli nie przekodujesz to będzie działał, ale będzie źle wskazywał obroty, a na fisie wszystko w milach i pewnie też źle, bo będzie nieprawidłowo liczył spalanie..

Opublikowano

Tak, to to samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...