Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niepokojący dźwięk


DareQ

Rekomendowane odpowiedzi

ustawione tak jak było dźwięk powrócił :(

Tak jak pisałem wcześniej możesz wkręcić ogranicznik i na 100% zniknie.

Tylko jedna uwaga : trzeba wkręcić jak naj mniej, ale na tyle by ucichło więc jest z tym trochę zabawy(rozbieranie,składanie,testowanie,rozbieranie.....................)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem auto na AWX i niestety jest ten sam dźwięk, ale usłyszałem diagnozę, która potwierdza niektóre wypowiedzi kolegów iż częstą przyczyną takich dźwięków jest gniazdo zaworu upustowego/sterowania łopatkami turbiny. Po pewnym czasie w związku z temperaturami i zwykłym użytkowaniem powstaje tam luz. Regulacja sztangi turbiny może zniwelować ten problem, sam to sprawdzę niedługo i dam znać czy u mnie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym dzwiekiem zmagam się od niespełna roku, jak pisałem w innych watkach prawdopodobnie dzwięk ten sie pojawił po wymianie oleju, nadszedł teraz czas że znowu czas na wymianę i zgadnijcie jaki jest efekt. Dzwięk praktycznie nie wystepuje jest cisza. Po miesiącu od wymiany pojawił sie może pare razy ale był zdecydowanie cichrzy. Wcześniej słyszałem go głównie przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3. Teraz praktycznie nie występuje. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się teraz okazało "fachowcy" zamiast zalać mi odpowiedni olej to zalali mi minerał 15W40 bo stwierdzili że 190000 przebiegu to juz tylko na takim można jeździć. Oczywiście teraz zalałem odpowiednim i to MOTULEM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się teraz okazało "fachowcy" zamiast zalać mi odpowiedni olej to zalali mi minerał 15W40 bo stwierdzili że 190000 przebiegu to juz tylko na takim można jeździć.

:wallbash: co za "matoły"....

Napisz gdzie i kto tak robi ku przestrodze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bede niebawem olej wymienial na motula wiec zobaczymy jakie u mnie bedą skutki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zalany motul i dzwięk jest, wymiana za tydzień też na motula i pewnie dzwięk pozostanie. Chyba jak na edge jeździłem to nie było słychac... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jak na edge jeździłem to nie było słychac...

Ja teraz na nim pomykam i dzwiek jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wam powiem, że u mnie po czyszczeniu turbo dźwięk praktycznie nie jest słyszalny :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi też żęziło, przegoniłem auto po autostradzie (2 razy po 600km z prędkościami 170-220km/h , jazda w niemczech :tongue4:) i już mam 2 miesiące spokój, praktycznie nic nie szura :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak juz pisalem wczesniej mialem do czynienia z naszym slawnym dzwiekiem, ktory pojawil sie po jakis 2 tyg od wymiany pleju na castrol 03-30.

Otóż mam po czesci rozwiazanie!!

wczoraj zmienilem olej filtry itp wszystkie kupione ASO po 13tys i zalałem tym samym olejem.

I o dziwo dzis juz dzwiek jest praktycznie nie slyszlalny:))

Moja diagnoza po przeczytaniu tych wszytkich postow i swich domniemaniach jest taka.

Kupilem samochod w listopadzie ubieglego nie wiedzialem jakim olejem byl zalany, prawdopodonie pol syntetyk lub mineralny....

i po pierwszej mojej wymianie wstyczniu pojawil sie ten dreczacy dziwiek.

A po wczorajszej juz prawie znikl:))

Mysle ze pozostalosci po pierwszym oleju poprzedniego wlasciciela mialy na to jakis wplyw.

Ponowne zalanie tym samy olejem przynioslo efekt.:))

Mysle ze to jakis krok w przod w tym temacie:)

pozdrawiam wszytkich

[br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 23:26_________________________________________________sorki za bledy ale pisalem w pospiechu - jak najszybciej chcailem podzielic sie ta informacja>

silnik zalalem juz dwukrotnie castrolem 5W30 :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii oleju! Zmiana z Castrola 5w40 na zalecanego Motula nic nie wniosła w niesympatyczne szuranie! Już tak do tego przywykłem że nie słyszę jak syczy! Auto ma stały super ciąg i nic sie nie dzieje!

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

Panowie mialem ten sam problem co na filmiku w poscie 1 dokladnie te same objawy. problemem jest wadliwy elektrozawór podajrze n75 on jest blisko turbiny. na dole kolo paskow. nie potrafie dobrze wytlumaczyc. wymienilem i teraz jest wszystko ok. delikatnie słychac jak niby tam chrobocze ale naprawde delikatnie. pozdrawiam. na 100% to jest to zapłaciłem 200 zl za naprawe:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

Panowie mialem ten sam problem co na filmiku w poscie 1 dokladnie te same objawy. problemem jest wadliwy elektrozawór podajrze n75 on jest blisko turbiny. na dole kolo paskow. nie potrafie dobrze wytlumaczyc. wymienilem i teraz jest wszystko ok. delikatnie słychac jak niby tam chrobocze ale naprawde delikatnie. pozdrawiam. na 100% to jest to zapłaciłem 200 zl za naprawe:)

oj spozniles sie z ta podpowiedzia o jakies 42 sstrony ;) chyba nie czytales tego watka wogole ;) mimo tego dzieki za dobre checi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii oleju! Zmiana z Castrola 5w40 na zalecanego Motula nic nie wniosła w niesympatyczne szuranie! Już tak do tego przywykłem że nie słyszę jak syczy! Auto ma stały super ciąg i nic sie nie dzieje!

Pozdro

nie w te mańke - sęk w tym że wszystkim po Motulu to wyszło :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie jest temu winny zawór N75..Przeczytaj od początku cały wątek..Chłopaki zmieniali turbiny, zawory i Bóg wie co jeszcze a szuranko jak było tak jest

:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przechlapane z tym dzwiękiem ...strasznie mnie to denerwuje :kwasny:ale dla pewności muszę spr ten zawór [br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 21:45_________________________________________________Witam :) czyżby temat zamarł? rozwiązał ktoś ostatnio ten nasz problem ? czekam na jakieś info komu się udało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio robiłem program i padła diagnoza po pierwszym hamowaniu że turbinka lekko przeładowuje i będzie trzeba ją rozebrać jak i cały dolot i wszystko przeczyścić.

Po całym zabiegu byłem zaskoczony bo szuranko ucichło :kox:

teraz żeby usłyszeć ten wk***iający dźwięk muszę się bardzo wsłuchiwać w prace silnika jak schodzi z obrotów ... :radocha::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...