Lukaszxxx Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Te to moze u mnie to samo...moze warto spróbowac zdjac pasek od klimy??[br]Dopisany: 12 Grudzień 2008, 15:01_________________________________________________Ale patrz no dziwne to jak zdejme wezyk z gruszki tzn sztangi ta co jest na turbinie to dzwieku nie ma..
Aydaho Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Te to moze u mnie to samo...moze warto spróbowac zdjac pasek od klimy??[br]Dopisany: 12 Grudzień 2008, 15:01_________________________________________________Ale patrz no dziwne to jak zdejme wezyk z gruszki tzn sztangi ta co jest na turbinie to dzwieku nie ma.. nie .. ten dzwięk ze sprężarki to zupełnie co innego - metaliczny jakby kieliszki obijające się o siebie. A w turbo u mnie szuranie słychać tylko pomiędzy zmianą biegów ... jakoś to już olałem w sumie. Nic się nie dzieje złego
Lukaszxxx Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 A mozesz sprawdzic jak wygladaja logi dynamiczne w Twoim aucie? Chodzi o to zeby sprawdzić czy nie przeladowywuje Masz tu racje...jeszcze nie robiłem..Ale gosc który mi serwisuje auto mowi ze no to nie realne zeby turbo bo zna ten samochod dobrze itd..[br]Dopisany: 12 Grudzień 2008, 15:07_________________________________________________nie .. ten dzwięk ze sprężarki to zupełnie co innego - metaliczny jakby kieliszki obijające się o siebie. A w turbo u mnie szuranie słychać tylko pomiędzy zmianą biegów ... jakoś to już olałem w sumie. Nic się nie dzieje złego Słuchaj a po zmianie turbiny dzwiek był czy nie??
Aydaho Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Trdno powiedzieć bo padła po 30km ale nie słyszałem nic .. Jakby co mam nowiutka w pudełku
boberek Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 trzymaj nowa trzymaj ;P niech lezy kiedys komus nas sie przyda
Flyer Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 A w turbo u mnie szuranie słychać tylko pomiędzy zmianą biegów ... jakoś to już olałem w sumie. Nic się nie dzieje złego No bo to nic zlego... roznica cisnien
kgluch Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 A w turbo u mnie szuranie słychać tylko pomiędzy zmianą biegów ... jakoś to już olałem w sumie. Nic się nie dzieje złego No bo to nic zlego... roznica cisnien No nie do końca: ciśnienie związane jest z siłą jaka jest wywierana na powierzchnie, jeśli różnica ciśnień jest za duża może prowadzić do szybszego zużycia obciążonych elementów.....
Lukaszxxx Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 No bo to nic zlego... roznica cisnien Ta moze w nowym samochodzie tez tak szura?? albo np w wiekszosci tdi?? Jakos mi sie to dziwne wydaje i na pewno to szuranie nie jest normalne...[br]Dopisany: 12 Grudzień 2008, 17:48_________________________________________________Kgluch Słuchaj a u ciebie gosc wyciagna turbine i wyczyscił i to pomogło tak?? opisz to dokładniej jak to wygladało...
Aydaho Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 trzymaj nowa trzymaj ;P niech lezy kiedys komus nas sie przyda no toć dlatego czeka na napaleńca gotowego zapłacić każdą cene za to cudeńko
kgluch Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 U mnie czyszczenie odyło sie bez wyjmowania turbo, rozruszali je pomiar cisnienia z dwóch stron. Nie widziałem ale okazało się ze nie jest mocno zabrudzona i wystaczy tak jak to panowie określili pojeździć sprotowo co narazie robie i mam wrazenie ze idzie ku dobremu, zobaczymy ... Adaho a czy Ty wkońcu wymieniłes turbawke na nowa?? Bo czytam w koncu ze nie??
Ervin Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Ja wymieniłem na nową nie regenerowaną i dźwięk jest więc to nie jej wina cos innego musi nie grać
Lukaszxxx Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Ja wymieniłem na nową nie regenerowaną i dźwięk jest więc to nie jej wina cos innego musi nie grać A masz Katalizator?? Moze to on...
Pablo_banita Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Widzę że temat się rozwija. Wykluczone mamy : n75, turbo, egra, n18, nawet kata już ktoś wy.... i nic No to ja zapodam jeszcze jeden ... trop? W dolocie jest coś takiego jak "TŁUMIK". Od rury która idzie pod zderzakiem po stronie turbiny odchodzi wąż gumowy stojąc przed autem w lewo pod błotnik /nadkole w ETCE narysowane jest to jako skrzyneczka z tylko jednym wejściem z dolotu. Jak mniemam ma to tłumić uderzenia/spadki ciśnienia w dolocie, a działa zapewne na zasadzie przeponowego zbiornika wyrównawczego. tak więc kto ma czas (ja tradycyjnie nie) niech zaślepi to ustrojstwo (miejsce do podłaczenia) i potestuje, dostep raczej prosty i kosztów brak. I oby...
Aydaho Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 to chyba nie to ale ten tłumik o którym piszesz jest słyszalny szczególnie dobrze gdy siedząc za kierownicą otworzysz drzwi pasażera.... i wtedy popmując gazem dzwięk bulgotania z turbo będzie bardzo dobrze słyszalny spróbujcie
Lukaszxxx Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Panowie to ni ten tłumik...niestety nie...[br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 15:29_________________________________________________Cieżka sprawa z tym dzwiekiem...Mi juz powoli sił brakuje... Ervin a u ciebie identyczny ten dzwiek jest?? i tylko na ciepłym czy zimnym silniku tez??
ernius Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 U mnie ten dzwiek jest slyszalny jak silnik jest zimny to slychac to nawet na biegu jalowym obroty 950 ale nie jest to tak ze slychac caly czas ale np pogruchota 5 sek i 3 sek przerwy. Jak sie silnik rozgrzeje to slychac ten dzwiek jak spadaja obroty tak z 3 tys. Po odłączeniu tego wezyka od turbiny jest cisza. Przebieg 186 tys. W tygodniu wybiore sie do kuzyna do serwisu Skody moze tam cos konkretnego powiedza ewentualnie zrobia.
Lukaszxxx Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 No u mnie podobny przebieg bo 192tys ale u mnie troszke inaczej bo podczas jazdy to tylko ponizej 2tys obrotów i jak np jade na 4 biegu 60km/h i puszcze gaz to wtedy a na postoju to tylko jak spada z obrotów i musi bys ciepły bo na zimnym nie...ja wykluczyłem tak: poduszki na bank nie, plecionka czyli zawieszenie rury na bank nie, no i dzisiaj wykluczyłem to co pisał Pablo_banita czyli ten regulator ciśnienia...byłem w piatek u goscia co naprawia turbiny i powiedział ze na 95 % łożysko w turbinie...ale no nie wiem...
Ervin Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 U mnie czasami na zimnym, czasami na ciepłym,raz słychać bardzo raz mniej,bywa że 2 dni nie słychać w ogóle ,albo 3 dni szura bardzo głośno. Żadne czynniki na to nie wpływają inne paliwo czy zmiana stylu jazdy.Turbinę zmieniłem na nową, wszystkie podkładki uszczelki pod nia też (węże nie) i jest tak samo. Przy zejściu z obrotów(na jałowym i w czasie jazdy) słychać tarcie przez około 1-2 sek. i przy wkręcaniu na obroty do pewnego momentu. Jedyne co zauważyłem już dużo wcześniej że dźwięk nasilił sie bardzo jak zapaliła sie informacja o niskim stanie oleju (jeszcze na starej turbinie) po dolaniu zrobiło sie znacznie ciszej. Olej MOTUL Spec 504 507 Katalizatora nie wymieniałem.
Lukaszxxx Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 U mnie to raczej nic z olejem zwiazane...Leje oryginalny vw audi 505 01 Paliwo...Od poczadku na orlenie...filtry wszystko co 15 tys. [br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 21:49_________________________________________________Ja to sie tak zastanawiam czy my wszyscy mamy taki sam ten dzwiek..
ernius Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Hm...wymienię olej i filtry może to to :confused4:
Rekomendowane odpowiedzi