true Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Witam, Od jakiś 2 miesięcy męczy mnie problem z turbiną, sam nie wiem co juz mam zrobić. 1. Zaczęło się od tego że raz na jakiś czas turbina przeładowała, zazwyczaj wylączenie-włączenie stacyjki wystarczyło. Później problem się powiększył, auto wpadało w tryb awaryjni i kopciło. 2. Pojechał do majstra, podregulował mi gruszę - problem rozwiązany. 3. W dłuższym czasie w trasie okazało się że tubina przeładowuje nadal, prawie nie dało sie jechać. DPF się ciągle czyścił... Zaprowadziłem do majstra, diagnoza: Mieszek rozwalony. Trzeba wymienić mieszek. Włożyłem nowe turbo bo dostałem w atrakcyjnej cenie - chciałem rozwiązać problem raz na zawsze. 4. Odebrałem sprawne auto z nowym turbo, przy okazji zrobiono mi przegląd. Dostałem info że wszystko gitara. 5. Obecnie raz na jakiś czas w aucie wyłącza się turbo. Wpada w tryb awaryjny i turbina przestaje działać. Auto nie kopci. Zachowuje się tak jak by po prostu nie było turbiny. Restart stacyjki nic nie daje. Auto od razu wraca w tryb awaryjny po przejechaniu kilku metrów. I najciekawsze! Po jakimś bliżej nie określonym czasu (kilka godzin) auto zaczyna działać poprawnie. Trubina ładuje jak dzika, zrywa asfalt... A później powtórka z rozrywki - tak cały czas... Vagiem ściągam błąd to przeładowanie turbiny. Proszę wskażcie mi jakaś ścieżkę bo ręce mi już opadają..... Auto z 2007, Audi A4 przebieg 75 tyś... A jeszcze jedno, ale to szkopuł. Wydaje mi się ze po wymiany turbiny silnik, może wydech działa ciut głośniej. Słychać z tyłu wydech taki bas. Ale to może mi się wydaje bo już bzikuje od tych problemów z autem... Pozdrawiam Jarek
turdzi Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 A jeszcze jedno, ale to szkopuł. Wydaje mi się ze po wymiany turbiny silnik, może wydech działa ciut głośniej. Słychać z tyłu wydech taki bas. Ale to może mi się wydaje bo już bzikuje od tych problemów z autem... bas slychac jak ci sie DPF wypala
RS Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Kolego dziwny jestes. Szukasz rozwiazania problemow, a od siebie nic . Auta nie przedstawiles, nie wiemy czy cos w nim modyfikowales. Jakis czas temu miales problem z czujnikiem roznicy cisnienia i co? Rozwiazales to? Moze ktos chcialby z twojego tematu sie cos nauczyc? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=137837.msg1651514#msg1651514 Zeby nie byl OT- chcialem sie zapytac jak sie ma czujnik roznicy cisnien przy FAP-ie ale kolega go juz mial podmienic w czerwcu i nie wiem co z tego wyszlo..
true Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 Kolego dziwny jestes. Szukasz rozwiazania problemow, a od siebie nic . Auta nie przedstawiles, nie wiemy czy cos w nim modyfikowales. Jakis czas temu miales problem z czujnikiem roznicy cisnienia i co? Rozwiazales to? Moze ktos chcialby z twojego tematu sie cos nauczyc? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=137837.msg1651514#msg1651514 Zeby nie byl OT- chcialem sie zapytac jak sie ma czujnik roznicy cisnien przy FAP-ie ale kolega go juz mial podmienic w czerwcu i nie wiem co z tego wyszlo.. Wymiana czujnika rozwiązała problem jeśli chodzi o problemy z DPF'em opisywane w tamtym poście.
FiodoRR Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 obstawiam drugi czujnik G235 (o ile dobrze pamiętam) miałem podobnie jak ty, w moim przypadku wymiana tego czujnika zrobiła robote. ewentualnie zawór N75, gruszkę z przewodem wstawiłeś nową?
true Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 obstawiam drugi czujnik G235 (o ile dobrze pamiętam) miałem podobnie jak ty, w moim przypadku wymiana tego czujnika zrobiła robote. ewentualnie zawór N75, gruszkę z przewodem wstawiłeś nową? Calutką turbinę mam nową. Czy przewody od silnika do turbo są nowe- nie wiem. Jaki był koszt tego czujnika? Pozdrawiam Jarek
FiodoRR Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 ja też miałem kłopoty z turbina i kupiłem nową nie używaną i te problemy nie zniknęły, miałem te same objawy co ty. Wez kup nową gruszkę i nową gumową rureczkę do niej (koszt ok 100 w ASO) Po wymianie tej gruszki już nie włączała mi sie kontrolka świec żarowych i nie wchodził w tryb awaryjny, było ok. Potem padł mi ten czujnik (g230 albo g235) i miałem tak jak ty, kontrolka świec żarowych, tryb awaryjny, kontrolka engine check i podem jeszcze zapełniony DPF. Po wymianie tego czujnika wszystko jest git! Koszt tego czujnika ok 400 w ASO. pozdrawiam i powodzenia!
turdzi Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Potem padł mi ten czujnik (g230 albo g235) i miałem tak jak ty, kontrolka świec żarowych, tryb awaryjny, kontrolka engine check i podem jeszcze zapełniony DPF. Po wymianie tego czujnika wszystko jest git! Koszt tego czujnika ok 400 w ASO. tak z cieawosci zapytam gdzie jest ten czujnik ?
true Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 Błędy z Vaga: Uwaga, mam starego VAGA, w związku z tym słownik błędów jest zły. VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9971 Software Coding: 0000172 Work Shop Code: WSC 00060 1 Fault Found: 00665 - Seat Belt Warning Light (K19) 006 - Short to Plus - Intermittent W necie znalazłem: 000665 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona granica regulacji
FiodoRR Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 turdzi mniej wiecej za silnikiem, dokładnie Ci nie powiem, musiałbym zapytać mojego mechanika.
true Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 ja też miałem kłopoty z turbina i kupiłem nową nie używaną i te problemy nie zniknęły, miałem te same objawy co ty. Wez kup nową gruszkę i nową gumową rureczkę do niej (koszt ok 100 w ASO) Po wymianie tej gruszki już nie włączała mi sie kontrolka świec żarowych i nie wchodził w tryb awaryjny, było ok. Potem padł mi ten czujnik (g230 albo g235) i miałem tak jak ty, kontrolka świec żarowych, tryb awaryjny, kontrolka engine check i podem jeszcze zapełniony DPF. Po wymianie tego czujnika wszystko jest git! Koszt tego czujnika ok 400 w ASO. pozdrawiam i powodzenia! A jakie problemy miałeś jeszcze z swoim silnikiem? Bo widzę że masz taki sam jak ja Jak narazie padł mi czujnik różnicy ciśnień przy DPF i ta turbiana...
FiodoRR Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 hmm troche tego było.. 1. turbo sie dławiło powyżej 3400 obrotów tak jakby nagle zanikało turbo i po chwili sie pojawialo 2. Padł EGR 3. Brał płyn z chłodnicy i kopcił na bialo 4. miałem problem że fura przechodziła od czasu do czasu w tryb awaryjny (kontrola świec żarowych) 5. problem z przeładowaniem turbiny (rozwiązanie- wymiania tej gruszki) 6. tryb awaryjny, engine check i sygnalizacji zapełnienia DPF - problem z czujnikiem g235 (albo 230 nie pamietam) 7. takie klekotanie jakby z chłodnicy - to było przęgło klimatyzacji (praktycznie w każdym B7 lub nowym passacie ten problem sie pojawi prędzej lub później) 8. problem ze zrywnością auta, turbo zamiast wstawać przy 1800-1900 obrotów wstawało przy 2400. Rozwiazaniem było wymiana uszczelki pod pokrytwą zaworów troche tego bylo a auto mam od półtora roku.. :> wiem jeszcze że poprzedniem właścicielowi pękła głowica przy 40tys km. mimo to lubie swoje BRD heheeheh! i jeśli miałbym dać Ci jakąś rade to nie tankuj Shell Vpower, BP Ultimate i innych ulepszanych dieseli, lej zwykłego + STP do czyszczenia pompowtrysków co 4tys km
true Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 hmm troche tego było.. 1. turbo sie dławiło powyżej 3400 obrotów tak jakby nagle zanikało turbo i po chwili sie pojawialo 2. Padł EGR 3. Brał płyn z chłodnicy i kopcił na bialo 4. miałem problem że fura przechodziła od czasu do czasu w tryb awaryjny (kontrola świec żarowych) 5. problem z przeładowaniem turbiny (rozwiązanie- wymiania tej gruszki) 6. tryb awaryjny, engine check i sygnalizacji zapełnienia DPF - problem z czujnikiem g235 (albo 230 nie pamietam) 7. takie klekotanie jakby z chłodnicy - to było przęgło klimatyzacji (praktycznie w każdym B7 lub nowym passacie ten problem sie pojawi prędzej lub później) troche tego bylo a auto mam od półtora roku.. :> wiem jeszcze że poprzedniem właścicielowi pękła głowica przy 40tys km. mimo to lubie swoje BRD heheeheh! i jeśli miałbym dać Ci jakąś rade to nie tankuj Shell Vpower, BP Ultimate i innych ulepszanych dieseli, lej zwykłego + STP do czyszczenia pompowtrysków co 4tys km O kurde, to nieźle... Ja mam auto od jakiś 5 miesięcy i jak narazie spotkałem się z: 6 i 5. Reszta jest mi jeszcze obca Udało Ci się rozwiązać pozostałe problemy? 1,2,4? Pozdrawiam Jarek
FiodoRR Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 hehehe tak wymieniłem EGR i turbo na nowe, w chu.. hajsu. dodałem jeszcze nr.8 w poscie powyżej. Gdyby to auto nie wygladalo tak ładnie sedan w s-line i nie miało quattro już dawno bym je pogonił
true Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 hehehe tak wymieniłem EGR i turbo na nowe, w chu.. hajsu. dodałem jeszcze nr8 w poscie powyżej. Gdy to auto nie wygladalo tak ładnie sedan w s-line i nie miało quattro już dawno bym je pogonił Hehe to zacznę odkładać co miesiąc na poczet przyszłych napraw No mój też jest S-line Tylko Avant Robiłeś sobie program? Ja chce zrobić sobie wiarusa, i mieć ok 200... wstrzymały mnie problemy z turbo... bo jak tuningowac auto w trybie awaryjnym
FiodoRR Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 powiem Ci szczerze że zastanawiałem się nad tym, ale z racji tego że co chwilę coś się pier**liło, jestem happy że narazie jest ok i nic sie nie psuje. Chce tym autem jeszcze ze 2 lata pojezdzić. Virusowanie modelu w którym co chwila cos sie jebie, jakim jest BRD, nie jest chyba najlepszym pomysłem. Ale to jest moja prywatna opinia. No i w razie sprzedaży na podkręcone auto nie ma za wielu chętnych.
turdzi Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 hmm troche tego było.. 1. turbo sie dławiło powyżej 3400 obrotów tak jakby nagle zanikało turbo i po chwili sie pojawialo 2. Padł EGR 3. Brał płyn z chłodnicy i kopcił na bialo 4. miałem problem że fura przechodziła od czasu do czasu w tryb awaryjny (kontrola świec żarowych) 5. problem z przeładowaniem turbiny (rozwiązanie- wymiania tej gruszki) 6. tryb awaryjny, engine check i sygnalizacji zapełnienia DPF - problem z czujnikiem g235 (albo 230 nie pamietam) 7. takie klekotanie jakby z chłodnicy - to było przęgło klimatyzacji (praktycznie w każdym B7 lub nowym passacie ten problem sie pojawi prędzej lub później) 8. problem ze zrywnością auta, turbo zamiast wstawać przy 1800-1900 obrotów wstawało przy 2400. Rozwiazaniem było wymiana uszczelki pod pokrytwą zaworów troche tego bylo a auto mam od półtora roku.. :> wiem jeszcze że poprzedniem właścicielowi pękła głowica przy 40tys km. mimo to lubie swoje BRD heheeheh! i jeśli miałbym dać Ci jakąś rade to nie tankuj Shell Vpower, BP Ultimate i innych ulepszanych dieseli, lej zwykłego + STP do czyszczenia pompowtrysków co 4tys km niezle , jakis niefartowne ci sie to auto trafilo.
true Opublikowano 26 Września 2010 Autor Opublikowano 26 Września 2010 hmm troche tego było.. 1. turbo sie dławiło powyżej 3400 obrotów tak jakby nagle zanikało turbo i po chwili sie pojawialo 2. Padł EGR 3. Brał płyn z chłodnicy i kopcił na bialo 4. miałem problem że fura przechodziła od czasu do czasu w tryb awaryjny (kontrola świec żarowych) 5. problem z przeładowaniem turbiny (rozwiązanie- wymiania tej gruszki) 6. tryb awaryjny, engine check i sygnalizacji zapełnienia DPF - problem z czujnikiem g235 (albo 230 nie pamietam) 7. takie klekotanie jakby z chłodnicy - to było przęgło klimatyzacji (praktycznie w każdym B7 lub nowym passacie ten problem sie pojawi prędzej lub później) 8. problem ze zrywnością auta, turbo zamiast wstawać przy 1800-1900 obrotów wstawało przy 2400. Rozwiazaniem było wymiana uszczelki pod pokrytwą zaworów troche tego bylo a auto mam od półtora roku.. :> wiem jeszcze że poprzedniem właścicielowi pękła głowica przy 40tys km. mimo to lubie swoje BRD heheeheh! i jeśli miałbym dać Ci jakąś rade to nie tankuj Shell Vpower, BP Ultimate i innych ulepszanych dieseli, lej zwykłego + STP do czyszczenia pompowtrysków co 4tys km niezle , jakis niefartowne ci sie to auto trafilo. A jak twoje auto, nie psuło się tak? Z czym miałeś problemy?
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 hmm troche tego było.. 1. turbo sie dławiło powyżej 3400 obrotów tak jakby nagle zanikało turbo i po chwili sie pojawialo 2. Padł EGR 3. Brał płyn z chłodnicy i kopcił na bialo 4. miałem problem że fura przechodziła od czasu do czasu w tryb awaryjny (kontrola świec żarowych) 5. problem z przeładowaniem turbiny (rozwiązanie- wymiania tej gruszki) 6. tryb awaryjny, engine check i sygnalizacji zapełnienia DPF - problem z czujnikiem g235 (albo 230 nie pamietam) 7. takie klekotanie jakby z chłodnicy - to było przęgło klimatyzacji (praktycznie w każdym B7 lub nowym passacie ten problem sie pojawi prędzej lub później) 8. problem ze zrywnością auta, turbo zamiast wstawać przy 1800-1900 obrotów wstawało przy 2400. Rozwiazaniem było wymiana uszczelki pod pokrytwą zaworów troche tego bylo a auto mam od półtora roku.. :> wiem jeszcze że poprzedniem właścicielowi pękła głowica przy 40tys km. mimo to lubie swoje BRD heheeheh! i jeśli miałbym dać Ci jakąś rade to nie tankuj Shell Vpower, BP Ultimate i innych ulepszanych dieseli, lej zwykłego + STP do czyszczenia pompowtrysków co 4tys km I dlatego przenigdy 2.0 TDI. Przenigdy z tym złomem co kolwiek. Jak mozna było sobie tak zniszczyć opinie po takich silnikach jak 1.9 TDI. Wielki szacun za wytrwałość i zycze by juz nic sie nie wysrało. Ja snigam AJMem 3 lata i tylko wycięłem kata. NC. Szok. Pozdro ZC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się