_hary_ Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Witam wszystkich! Po pierwsze, kłopot z odpaleniem auta. Po wymianie rozrządu pali bardzo nierówno!!! Po drugie, do ok 2500 obrotów wręca się w miarę dobrze, ale potem, idzie odczuć spadek mocy. Prosiłbym o analizę logów, pod tym i innym względem. Logi znajdują się tutaj. Jeżeli chodzi o katalizator, to jest on na swoim miejscu, czyli w samochodzie Z góry dziękuję za wszyskie odpowiedzi pozdrawiam
zbyszek7791 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 na początku jedź do tego mechanika i jeżeli potrafi? niech ustawi wszystko jak należy, bo dał poprostu ciała (kąt wtrysku tragiczny) potem zrób jeszcze raz logi to pomyślimy dalej
przemik Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Wyreguluj zapłon i problemy z zapalaniem znikną. Za spadek mocy odpowiada zgromadzona sadza w sprezarce, ktora skutecznie unimozliwa plynne przestawianie sie kierownic VTG. Wiecej ognia - moze sie rozjezdzi.
ciahciah Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 termostat i katalizator pewnie będzie zaraz kwestią sporną, ale według mnie jest do wycięcia, a termostat do wymiany a co do chwilowego spadku mocy moderator pewnie ci powie co trzeba zrobić..
vauxhall95 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Przemik,co ma sie rozjezdzac z tych logow sprezarka pracuje jak na AFN conajmniej dobrze.A to ze jest przeladowanie to norma nie na nasze drogi.Kat wtrysku masakra,ja bym dawke zwiekszyl.Termostat tez do wymiany,katalizator do wyciecia.
ciahciah Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 chociaż ty vauxhall95 widzisz co i ja widzę, co do przeładowania jest to norma po przebiegu 200tys, ale można to permanentnie zlikwidować
dobis1 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Miałem tak samo po wymianie rozrządu, sam ustawiałem kąt wtrysku i aby powrócił do swoich wskazań musiałem przyspieszyć pompę o 5 mm. Po przejechaniu się nie wierzyłem że to moje auto - a jak odpala :gwizdanie:
przemik Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Przemik,co ma sie rozjezdzac z tych logow sprezarka pracuje jak na AFN conajmniej dobrze.A to ze jest przeladowanie to norma nie na nasze drogi.Kat wtrysku masakra,ja bym dawke zwiekszyl.Termostat tez do wymiany,katalizator do wyciecia. chociaż ty vauxhall95 widzisz co i ja widzę, co do przeładowania jest to norma po przebiegu 200tys, ale można to permanentnie zlikwidować Ech czasami to mi rece opadają. Jaka "norma", jakie "conajmniej dobrze" ??? Tutaj logi jednego z moich AFN now - przebieg 190 tys po wycieciu kata : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ce497a43cb1ef8a.html a tutaj logi mojego kolejnego AFN a - przebieg 330 tysiecy. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c80d0ec4b1f5ff16.html i na koniec logi mojego obecnego AFN q przebieg 220 tysiecy http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15472.html Wnioski we własnym zakresie. Pozdrawiam
vauxhall95 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Przemik,co ma sie rozjezdzac z tych logow sprezarka pracuje jak na AFN conajmniej dobrze.A to ze jest przeladowanie to norma nie na nasze drogi.Kat wtrysku masakra,ja bym dawke zwiekszyl.Termostat tez do wymiany,katalizator do wyciecia. chociaż ty vauxhall95 widzisz co i ja widzę, co do przeładowania jest to norma po przebiegu 200tys, ale można to permanentnie zlikwidować Ech czasami to mi rece opadają. Jaka "norma", jakie "conajmniej dobrze" ??? Tutaj logi jednego z moich AFN now - przebieg 190 tys po wycieciu kata : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ce497a43cb1ef8a.html a tutaj logi mojego kolejnego AFN a - przebieg 330 tysiecy. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c80d0ec4b1f5ff16.html i na koniec logi mojego obecnego AFN q przebieg 220 tysiecy http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15472.html Wnioski we własnym zakresie. Pozdrawiam Hola hola nie tak szybko nie pisz ze tu zle turbo pracuje,delikatnie sie przycina twoja igielka nr.2 tez miala overboosta prawie 1.1bar.Takze spokojnie.Wystarczy troszke dynamiczniej jezdzic.A nie od razu przeganiac po 5tys obrotow zeby silnik z ramy wypadl.Moj wniosek z mojego zakresu,ze nie jest zle,a powiedzialbym ze nawet dobrze.Troszke lepszej jazdy i bedzie GIT!!!!!.Widzialem nie pierwsze logi nie ostatnie,mialem takie turbiny w reku razy kilka.........................................Takze wiem co pisze
PAWEL69 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Hola hola nie tak szybko nie pisz ze tu zle turbo pracuje,delikatnie sie przycina twoja igielka nr.2 tez miala overboosta prawie 1.1bar. Kurde patrze i patrze i nie widzę tego OB Wyjaśnijcie proszę to koledzy bo od tych cyferek już mnie się
vauxhall95 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Sory to byl log numer 3: http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15472.html Okolo 2000tyś obr prawie 1.1 bar.
_hary_ Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 Witam! ustawiłem wczoraj pompę wtryskową na maksa w stronę silnka, dzisiaj rano auto odpaliło bardzo ładnie i przede wszystkim równo. Po rozgrzaniu silnika podpiąłem VAG'a i w BS000 kąt wtrysku waha się między 52, a 57. Więc wydaje mi się, że może tak zostać. Autko, też zaczęło się lepiej zbierać. W najbliższy weekend postaram się zrobić nowe logi i wrzucić.
przemik Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Okolo 2000tyś obr prawie 1.1 bar. Spokojnie Przeanalizuj jeszcze raz moj log numer 3 i log 011 autora wątku i na pewno zrozumiesz na czym polega roznica. EOT Pozdrawiam serdecznie
vauxhall95 Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 wiem o co chodzi,ale moim zdaniem nie jest zle.
_hary_ Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 wrzucam nowe logi po ustawieniu kąta wtrysku, wycięciu katalizatora, wyczyszceniu kolektora ssącego i egr, wymianie wszystkich filtrów. Autko z dołu idzie ładnie, gorzej jest powyżej 2000 obrotów. --> logi <--
vauxhall95 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Przeplywka od 2200obrotow tnie.
ciahciah Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 układ sterowania podciśnieniem kuleje, zacznij od wymiany wężyków i gruntownego sprawdzenia szczelności układu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się