bish - kopt 1 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 2. Po zalaniu nowego oleju i uruchomieniu silnika olej na bagnecie jest przejrzysty (co się rzadko zdarza w D/TD/TDI) w moim drugim autku zawsze po zalaniu świeżego oleju i odpaleniu silnika olej był przejrzysty, ale oczywiście to tylko na chwilkę, jak tylko przejedziesz kilka km olej robi się czarny jak smoła, to normalka w diesel'ach. A tak na marginesie, ja jeszcze nie wymieniałem w swojej audi oleju, ani nie zaglądałem pod auto, ale z tego co piszecie to trzeba ściągać całą osłonę silnika żeby dostać się do korka spustowego?? nie ma tam jakiejś mniejszej osłonki tylko pod korkiem?? u mnie poprzedni wlasciciel zrobil taki patent ze w oslonie wycial dziure na korek spustowy ja też mam wycięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil82 1 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 że też taki szczegół w Audi przeoczyli i chyba nie tylko taki ech życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonikers Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 to w końcu można odsysać czy nie? bo u mnie mechanicy tylko tak wymeiniają widziałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 można tyle że lepiej się spuścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 po coś ten korek w misce olejowej w końcu jest, no nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Tylko spuszczanie żadne ssanie. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRO293 0 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Zostań przy klasycznym. Po za tym jeśli przechodzisz np z mineralnego na półsyntetyk albo syntetyk to są preparaty czyszczące. z mineralnego na syntetyk?! Zabójstwo dla silnika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreki 1 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Zostań przy klasycznym. Po za tym jeśli przechodzisz np z mineralnego na półsyntetyk albo syntetyk to są preparaty czyszczące. z mineralnego na syntetyk?! Zabójstwo dla silnika! Wytlumacz dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orange 2 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 lepiej nic tu nie tłumaczcie bo jest juz jeden wątek na 160 stron o wyższości minerała nad syntetykiem i zmian na syntetyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Wytlumacz dlaczego :naughty Poszukaj to sie dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Poszukaj to sie dowiesz. I to cała twoja argumentacja???... Skoro z taką stanowczością twierdzisz, że lanie syntetyka po mineralnym to zabójstwo dla silnika, to wypadałoby to jakoś uzasadnić. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Przecież pisze że poszukaj to się dowiesz. Nie będę powielał wypowiedzi w niezliczonej ilości o przechodzeniu z minerala na syntetyk. Na forum jest masa wypowiedzi w takich tematach, a może poszukać i podać linka co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 lepiej przez korek, co to za problem ściągnąć osłone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UKI_XX 0 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Zostań przy klasycznym. Po za tym jeśli przechodzisz np z mineralnego na półsyntetyk albo syntetyk to są preparaty czyszczące. z mineralnego na syntetyk?! Zabójstwo dla silnika! Wytlumacz dlaczego Poszukaj to sie dowiesz. no to macie niezłe argumenty jak ktoś zajeździł silnik minerałem i zmienił na syntetyk przed remontem to wiadomo na co złoży a to że zeszło mi powietrze z koła po zmianie oleju na syntetyk to też wina oleju :?: ale temat jest o sposobie wymiany, więc mamy dwie drogi czyli korek i bagnet a kto jak woli to już jego sprawa, jak ktoś lubi wycinać dziury w osłonie albo zdejmować osłonę to już jego sprawa ja tam wolę odsysać przez bagnet, mniej roboty i łapy nie są tak wymazane oraz nie tak łatwo się poparzyć, a jak komuś się zechce odkręcić korek to chyba lepiej to zrobić jak nie ma oleju w misce i mieć czyste łapy, klucz i ubrania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Wszystko ładnie tylko zapominasz o wymianie filtra oleju. Jest on przykręcony pod kątem i przy wykręcaniu i tak pobrudzisz sobie ręce. Dla mnie to jest jakieś dziwne myślenie, że najważniejsze jest żeby się nie ubrudzić. Robi się tak aby było zrobione jak najbardziej fachowo i najlepiej dla auta. Po to jest korek żeby w tym miejscu spuszczać olej i koniec. Jak jest ktoś leniwy to niech odsysa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wypsiu 3 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 ...dokładnie tak jest teraz... robią aby się nie ubrudzić nie narobić ku***a bułkę przez bibułkę a kutasisko gołą łapą...odsysać można nadmiar oleju jak się przeleje...[br] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRO293 0 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Ludzie! Puknijcie się mocno w głowę! Jakie odsysanie?! Po to jest korek spustowy żeby go odkręcić i zlać cały ,,syf'' jak ktoś ma paluszki pianisty albo doktorka to niech oddaje auto do serwisu,wypije kawkę i auto do odbioru,a niech nie wypisuje pier**l..... nych głupot na forum które jest po to,żeby ludziom pomagać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UKI_XX 0 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 jak ktoś ma paluszki pianisty albo doktorka to niech oddaje auto do serwisu,wypije kawkę i auto do odbioru a w serwisie to myślisz że korek odkręcają :?: poza tym myślisz że przez korek to wszystko wyleci :?: a jakbyś nie był taki leniwy to byś doczytał że jak ktoś chce to może odessać olej i sobie korek odkręcić i chyba tylko po to żeby zobaczyć że nic już nie poleci (no chyba że komuś się nie chciało wszystkiego odessać i będzie tym udowadniał swoje racje) właśnie forum jest od tego żeby pomagać i jak pomożesz temu co krzywo korek wkręci albo gwint zerwie (tacy się też zdarzają), każdy robi jak uważa i gadanie typu "odkręcaj korek bo tak ma być" i krytykowanie innych jak zrobią inaczej to tekst konserwatystów i wyłudzaczy kasy jak ktoś nie ma dostępnego kanału a posiada odpowiedni wężyk i pompkę to może spokojnie odessać stary olej przez bagnet a jak ktoś woli korkiem to nikt mu nie będzie bronił i to jest jego sprawa, z bardzo prostej czynności robicie jakiś wielki problem jakby to była wymiana zaworów czy jeszcze czegoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 generalnie, najpraktyczniejsza metoda, to odessanie oleju, i spuszczenie resztek korkiem, najwazniejsze aby olej mial ok 90C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRO293 0 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 jak ktoś ma paluszki pianisty albo doktorka to niech oddaje auto do serwisu,wypije kawkę i auto do odbioru a w serwisie to myślisz że korek odkręcają :?: poza tym myślisz że przez korek to wszystko wyleci :?: a jakbyś nie był taki leniwy to byś doczytał że jak ktoś chce to może odessać olej i sobie korek odkręcić i chyba tylko po to żeby zobaczyć że nic już nie poleci (no chyba że komuś się nie chciało wszystkiego odessać i będzie tym udowadniał swoje racje) właśnie forum jest od tego żeby pomagać i jak pomożesz temu co krzywo korek wkręci albo gwint zerwie (tacy się też zdarzają) takiemu co nie potrafi nawet prosto korka wkręcić to już nic nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi