Tomek 40 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Seria wyszła bardzo ładnie, brak kata , zaślepiony EGR http://img688.imageshack.us/img688/957/wykres2.jpg
bish - kopt Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 fajny niuton jak na ten motor
MrTea Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 opisz wrażenia po chipie.. ja odkladam kase ale jakoś nie mogę się zdecydować.
VeilSide Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 ja odkladam kase ale jakoś nie mogę się zdecydować. dlaczego nie mozesz sie zdecydowac ? jedz kolego jak najszybciej ! nie trac czasu i radosci z jazdy hehe
bish - kopt Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 MrTea jak ci wypluje tyle niutków co na tym wykresie to gwarantuje ci że szybo auta nie sprzedasz
Tomek 40 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 opisz wrażenia po chipie.. ja odkladam kase ale jakoś nie mogę się zdecydować. Nie zastanawiaj się rób program ,autko dostało nowych skrzydeł , jeszcze nie mogłem go do końca wypróbować bo cały czas jest mokro i są kłopoty z trakcją na pierwszych dwóch biegach miele kołami, dopiero na trójce łapie przyczepność Zobaczymy jak będzie na suchym.
Tomek 40 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 Ładnie cię w serii obdarowali Też byłem zdziwiony zwłaszcza Niutonami
Thom4s Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Większy Nm w szerszym zakresie +20KM. Teraz to musi się ładnie zbierać.
aju Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 AJMy ładnie plują niutonami wykres ładny, teraz można jeździć w miarę sprawnie....
MrTea Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 opisz wrażenia po chipie.. ja odkladam kase ale jakoś nie mogę się zdecydować. Nie zastanawiaj się rób program ,autko dostało nowych skrzydeł , Zastanawiam się czy zrobić sam program czy od razu iść w turbo AWX licząc że sprzedam swoją AJM to nie dołoże wiele do tego..
Tomek 40 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 Ja też myślę o zmianie wozu , ale od razu na B7 a to jeszcze trochę potrwa według mnie zmiana z B5 na B6 trochę nie ma sensu , dla mnie są prawie takie same , więc wolę swoją sprawdzoną i wylalaną B5-kę
badboy Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Ja też myślę o zmianie wozu , ale od razu na B7 a to jeszcze trochę potrwa według mnie zmiana z B5 na B6 trochę nie ma sensu , dla mnie są prawie takie same , więc wolę swoją sprawdzoną i wylalaną B5-kę b6 i b7 są the same dlatego jeśli już się przesiadać z b5 to najlepiej od razu na b7 zwłaszcza że ceny już też tak nie rażą... ale z kolei nasuwa sie pytanie czy masz ochotę na 2.0 TDI :gwizdanie: bo to jedyna zmiana a niekoniecznie na dobre. sorry za OT.
dejf Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 To jakie tam doladowanie jest zapodane? Wiecej jak 1.35bar?
Kowi87 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 To jakie tam doladowanie jest zapodane? Wiecej jak 1.35bar? na tej suszarce to raczej 1,20-25 :gwizdanie:
dejf Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 To jakie tam doladowanie jest zapodane? Wiecej jak 1.35bar? na tej suszarce to raczej 1,20-25 :gwizdanie: Ja mialem za czasów samego chipsa na AFNowej dmuchawce 1.31
Kowi87 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 To jakie tam doladowanie jest zapodane? Wiecej jak 1.35bar? na tej suszarce to raczej 1,20-25 :gwizdanie: Ja mialem za czasów samego chipsa na AFNowej dmuchawce 1.31 Ty to sie nie chwal tylko szukaj następcy exAFNa EOT
jozek726 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 ładny wykresik seria tez niczego sobie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się