Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B7 BPW] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o analizę logów silnik po nagrzaniu nie pracuje równo prawdopodobnie pompka na 4 cylindrze do wymiany. Co dziwne ze na zimnym silniku jest wszystko ok pracuje wmiarę równo i w logu 013 wartosci sa w granicach 0.5 na wszystkich pompkach. Na razie zrobiłem normalne i BS jeśli trzeba będzie dynamiczne to zrobię

i jeszcze podczas długiej pracy na biegu jałowym wyskoczył błąd i auto zaczyna kopcić na siwo bardzo intensywnie jak star :gwizdanie: podczas jazdy niby nie kopci

000772 Cylinder 4: Misfire Detected

P0304-000---Intermittent

Normalne

Log (1 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 007)

Log (5 - 013)

Log (6 - 018)

Log (7 - 023)

BS

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

Logi PD na zimnym silniku

Log (0 - 013)

Log (1 - 023)

Opublikowano

Pompka na czwartym i pozostale tez nie ciekawie. Pamietaj zeby przy wymianie zastosowac nowe zestawy naprawcze.

Opublikowano

to czyli pewnie trzeba wymienić 4 PD? :disgust: mam ze swojego w stanie idealnym ale z końcówka BD z 1.9 pewnie nie bardzo da się ich założyć?

Opublikowano

Nie chce sie wypowiadac bo nie mam wiedzy w temacie zamiany/podmiany pompek.

Pogadaj z Witkiem jak bedziesz u niego.

Opublikowano

skoro przy zimnym silniku korekcje sa ok, sprobowalbym najpierw dodatek czyszczacy do paliwa, wyjezdzil go i sprawdzil dawki.

Opublikowano

Dodatek już był wlewany z mixolem i jak dotąd brak poprawy :confused4:

Opublikowano

pozostaje podmiana PD w inne miejsce i sprawdzenie czy problem zmieni miejsce wraz z PD.

konieczne sa nowe uszczelnienia dla 2 PD.

Opublikowano

ale przy podmianie trzeba już wymienić nowe uszczelniacze? czy podmienić sprawdzić a potem ewentualnie wymienić uszczelniacze

Opublikowano

ale przy podmianie trzeba już wymienić nowe uszczelniacze? czy podmienić sprawdzić a potem ewentualnie wymienić uszczelniacze

mozna pozniej, ale nie powinno sie z tym jezdzic.

Opublikowano

Sprawdź ustawienie statyczne pompowtrysków czyli ustawienie ich luzów na 220 stopni, ale wydaje mi się że wiele nie polepszysz.

Opublikowano

spróbuje wymienić uszczelniacze i zamienić pompki miejscami i zobaczyć czy coś się zmieni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...