virus Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Proszę o analizę logów silnik po nagrzaniu nie pracuje równo prawdopodobnie pompka na 4 cylindrze do wymiany. Co dziwne ze na zimnym silniku jest wszystko ok pracuje wmiarę równo i w logu 013 wartosci sa w granicach 0.5 na wszystkich pompkach. Na razie zrobiłem normalne i BS jeśli trzeba będzie dynamiczne to zrobię i jeszcze podczas długiej pracy na biegu jałowym wyskoczył błąd i auto zaczyna kopcić na siwo bardzo intensywnie jak star :gwizdanie: podczas jazdy niby nie kopci 000772 Cylinder 4: Misfire Detected P0304-000---Intermittent Normalne Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 013) Log (6 - 018) Log (7 - 023) BS Log (0 - 011) Log (1 - 003) Logi PD na zimnym silniku Log (0 - 013) Log (1 - 023)
przemik Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Pompka na czwartym i pozostale tez nie ciekawie. Pamietaj zeby przy wymianie zastosowac nowe zestawy naprawcze.
virus Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 to czyli pewnie trzeba wymienić 4 PD? mam ze swojego w stanie idealnym ale z końcówka BD z 1.9 pewnie nie bardzo da się ich założyć?
przemik Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Nie chce sie wypowiadac bo nie mam wiedzy w temacie zamiany/podmiany pompek. Pogadaj z Witkiem jak bedziesz u niego.
Musashi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 skoro przy zimnym silniku korekcje sa ok, sprobowalbym najpierw dodatek czyszczacy do paliwa, wyjezdzil go i sprawdzil dawki.
virus Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 Dodatek już był wlewany z mixolem i jak dotąd brak poprawy
Musashi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 pozostaje podmiana PD w inne miejsce i sprawdzenie czy problem zmieni miejsce wraz z PD. konieczne sa nowe uszczelnienia dla 2 PD.
virus Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 ale przy podmianie trzeba już wymienić nowe uszczelniacze? czy podmienić sprawdzić a potem ewentualnie wymienić uszczelniacze
Musashi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 ale przy podmianie trzeba już wymienić nowe uszczelniacze? czy podmienić sprawdzić a potem ewentualnie wymienić uszczelniacze mozna pozniej, ale nie powinno sie z tym jezdzic.
virus Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 Logi PD na zimnym może to nie pompki a coś z zaworami Log (0 - 013) Log (1 - 023)
banshee Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Sprawdź ustawienie statyczne pompowtrysków czyli ustawienie ich luzów na 220 stopni, ale wydaje mi się że wiele nie polepszysz.
virus Opublikowano 3 Października 2010 Autor Opublikowano 3 Października 2010 spróbuje wymienić uszczelniacze i zamienić pompki miejscami i zobaczyć czy coś się zmieni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się