Buba Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Jak nie sprzedam w tej postaci to fura idzie w total serię..graty na allegro Niestety tak będziesz musiał zrobić. To standardowa procedura. Ja się już wystarczająco nasłuchałem od żon i teściowych kupujących: "to wyjmuj se pan tą nawigację". Jedna nawet powiedziała żebym wyjął klimatyzację Nikomu nie będę udowadniał ile kosztowały dodatki. Zawsze trzymam standardowe graty po to żeby przed sprzedażą auta przywrócić je do serii. Przy sprzedaży internetowej bardzo dużo zależy od zdjęć. Jeśli sprzedajemy auto jakich dziesiątki na sieci to tylko tak możemy się wyróżnić. Pamiętam jak po wystawieniu S4 dzwonili do mnie ludzie, którzy nie chcieli kupić auta tylko zapytać czym robiłem fotki i to jest cala prawda
T-żółw Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 z ostatnich trzech swoich aut, dwa sprzedałem w drugiej połowie grudnia , quattro w lato, bo zime to musiałbym być niespełna rozumu żeby sprzedawać q fakt za ekstra samodzielnie dokładane wyposażenie, extra mody nikt nie dopłaca, więc szkoda windować cenę bo na amatora trzeba będzie długo czekać wiem po sobie, żadne ekstra mody mnie przy zakupie nie interesują, za to wyposażenie seryjne tak z dodatkami lepiej od razu robićjak pisali malik i Wojtek_A4
mcm Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 mnie moją a4 udało się sprzedać po modach za dobrą cenę
Mathis Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 z ostatnich trzech swoich aut, dwa sprzedałem w drugiej połowie grudnia , quattro w lato, bo zime to musiałbym być niespełna rozumu żeby sprzedawać q fakt za ekstra samodzielnie dokładane wyposażenie, extra mody nikt nie dopłaca, więc szkoda windować cenę bo na amatora trzeba będzie długo czekać wiem po sobie, żadne ekstra mody mnie przy zakupie nie interesują, za to wyposażenie seryjne tak z dodatkami lepiej od razu robić jak pisali malik i Wojtek_A4 Quattro to poszło tylko ze względu na mnie Tak pewnie byś się bujał z nią W końcu zbyt zadbana była i by Ci inni narzekali
pitman Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Ciężko jest sprzedać furę za dobrą kasę .Swoją A3 sprzedawałem 2 tygodnie po cenie nieco niższej bo nie chciałem się z nią bujać. Rynek jest zasypany niby samochodami ale jak szukałem dla siebie A4 B5 lub BMW E46 to było ciężko coś znaleźć.
Reggi Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 No tak, ale ludzie łykają paździochy w extra cenie
KANAL Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Z drugiej stronie w normalnych cenach sprowadzone auto z komisow to takie smieci ze az szkoda wystawiac swoje zadbane auto ze cene jak w komisie. Juz sie naoogladalem tych igiel i laleczek... czasem nawet nie ma sie ochoty zagladac do srodka albo robic jazdy probnej czy podlaczac VAGa, takie smieci w normalnej cenie. Kuzyn szuka B6 i juz sie naogladalismy z 10sztuk 'idealnych'. Ja tez sie zastanawiam nad sprzedaza B5 z 95 roku i jakbym mial ja oddac ponizej 10tys to chyba wolalbym ja zostawic jako drugie auto. Tych za 8tys obejrzalem kilka i to smieci... i po takie B5 ludzie jezdza i kupuja... ale dolozyc 3tys do ladnego pewnego auto i duzo lepiej wyposazonego niz to za 8 im szkoda. Rozgladam sie za C5 dla siebie i wogole nie patrze na rocznik. Moze byc 97 rok, ma byc ladne albo chociaz dobrze zrobione bo takie sztuki jakie widzialem w ciagu ostatnich kilku tygodni na kilku samochodach to jest nie do opisania.
Sander Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Rozgladam sie za C5 dla siebie i wogole nie patrze na rocznik. Moze byc 97 rok, ma byc ladne albo chociaz dobrze zrobione bo takie sztuki jakie widzialem w ciagu ostatnich kilku tygodni na kilku samochodach to jest nie do opisania. poszla teraz w Niemczech piekna c5 sedan 1.8T 97r., ale miala narabane juz 280k za 3100E, zreszta na allegro teraz stoi z mniejszym przelotem juz :gwizdanie:
GILI Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Najlepiej auto zarejestrować na próbnych w Niemczech ,ściągane sprzedają się znacznie lepiej niż te co są 2 lata w PL
Sander Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Najlepiej auto zarejestrować na próbnych w Niemczech ,ściągane sprzedają się znacznie lepiej niż te co są 2 lata w PL a mi sie wydaje, ze wlasnie nie ludzie wola kupic zarej. niz bawic sie w chodzenie po urzedach
Reggi Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Najlepiej auto zarejestrować na próbnych w Niemczech ,ściągane sprzedają się znacznie lepiej niż te co są 2 lata w PL a mi sie wydaje, ze wlasnie nie ludzie wola kupic zarej. niz bawic sie w chodzenie po urzedach Ta ..zarejestrowane " tanij " wychodzi Kapelusznictwo
mcm Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 dziś opierdzieliłem Beetla, 3 tygodnie po sprowadzeniu
truckmaniac Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Ta B6 pewnie była ALTem :gwizdanie: Nie ma co się dziwić, że nie mogła się sprzedać. Mało kto chce auto z silnikiem o którym jest zła opinia. W ASO powiedzieli mi jasno, 2,5 TDI to jest najgorsza kupa, z multitronikiem na czele. Na drugim miejscu klasuje się silnik 1.6 benzyna, muł w ch*j . Mowa tutaj o modelu b6. Zresztą nie ważne, nie o tym temat. I proszę nie rozpisujcie się że taki a taki silnik lepszy, nikomu tu nie ujmuję, tylko powtarzam słowa pracownika ASO. To teraz ja Ci powiem cos o pracownikach ASO. Pieprza tak, bo ani o 2,5 TDI, ani tym bardziej o multitronicu nie mają zielonego pojęcia, a nawet jak sie zdarzy jakiś wyjątkowo rozgarnięty, to żeby cokolwiek przy tej motorowni zrobić, trzeba się narobić Ja mam swoje 2,5 TDI z multi od ponad 2 lat i jakoś jeździ i się nie pieprzy. Dziwne, co?
Reggi Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 ASO Hondy w LBN..pacjentowi stukało w silniku i podali mu najprostszą receptę .. wymienic silnik Głomby i pociotki..jak ktoś ogarnia na poziomie to ma swój interes, a nie przeciera kąty w serwisach
krzysiek23 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 To teraz ja Ci powiem cos o pracownikach ASO. Pieprza tak, bo ani o 2,5 TDI, ani tym bardziej o multitronicu nie mają zielonego pojęcia, a nawet jak sie zdarzy jakiś wyjątkowo rozgarnięty, to żeby cokolwiek przy tej motorowni zrobić, trzeba się narobić Ja mam swoje 2,5 TDI z multi od ponad 2 lat i jakoś jeździ i się nie pieprzy. Dziwne, co? to masz fart,bo nawet w norwegi ten silnik ma zla opinie i czesto padaja,ostatnio wpadli do mnie kolesie z vw-audi.club.norwegian po recarosy rs6 i wlasnie mial kolo a6 2,5tdi ori przebieg 170 000,juz po remoncie calej glowicy(wiadomo walki itd)turbiny,pompy nie robil jeszcze,a z multi (zaczol szwankowac)jedzie do polski robic bo tutaj zaspiewali mu 35tys.koron
truckmaniac Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Znam wielu mających opinie podobną do mojej :gwizdanie:
Wojtek_A4 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Znam wielu mających opinie podobną do mojej :gwizdanie: Jasssne, że wielu jest zadowolonych i oby tak pozostało. Niestety % to są dosyć wadliwe i kłopotliwe silniki i niestety tak pozostanie a właściciele zawsze będą bronić swojego. To normalne
KANAL Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Rozgladam sie za C5 dla siebie i wogole nie patrze na rocznik. Moze byc 97 rok, ma byc ladne albo chociaz dobrze zrobione bo takie sztuki jakie widzialem w ciagu ostatnich kilku tygodni na kilku samochodach to jest nie do opisania. poszla teraz w Niemczech piekna c5 sedan 1.8T 97r., ale miala narabane juz 280k za 3100E, zreszta na allegro teraz stoi z mniejszym przelotem juz :gwizdanie: Mozesz podac link do tej 1.8T? Ja takiego przelotu sie nie boje, tym bardziej ze w moich rekach samochod nie kreci duzo km... w 2 lata zrobilem 35tys km a dluzej autka raczej trzymac nie bede. Moze to czarne 1.8T z wroclawia?
tomaszmroczkowski Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 To teraz ja Ci powiem cos o pracownikach ASO. Pieprza tak, bo ani o 2,5 TDI, ani tym bardziej o multitronicu nie mają zielonego pojęcia, a nawet jak sie zdarzy jakiś wyjątkowo rozgarnięty, to żeby cokolwiek przy tej motorowni zrobić, trzeba się narobić Ja mam swoje 2,5 TDI z multi od ponad 2 lat i jakoś jeździ i się nie pieprzy. Dziwne, co? Nie wiem w którym ASO byłeś, ale w tym w którym Ja byłem pracują dobrzy mechanicy i mają wiedzę na ten temat.
GILI Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 To teraz ja Ci powiem cos o pracownikach ASO. Pieprza tak, bo ani o 2,5 TDI, ani tym bardziej o multitronicu nie mają zielonego pojęcia, a nawet jak sie zdarzy jakiś wyjątkowo rozgarnięty, to żeby cokolwiek przy tej motorowni zrobić, trzeba się narobić Ja mam swoje 2,5 TDI z multi od ponad 2 lat i jakoś jeździ i się nie pieprzy. Dziwne, co? Nie wiem w którym ASO byłeś, ale w tym w którym Ja byłem pracują dobrzy mechanicy i mają wiedzę na ten temat. Tak. Spróbuj w aso naprawić drobny wyciek z multitronika. Usłyszałem koszt ok. 3500zł Warsztat od automatów wziął 700zł z wymiana oleju i softu. Była to jedyna naprawa w moim 2.5tdi multi. Przez niecałe 2 lata zrobiliśmy nim ok.60tys,km. Wrażenia i komfort podróży nieporównywalny do 1.9 manual. Mam drugie 2.5,w poprzednim(AFB pierwsze 2.5) uszczelniałem silnik,bo nikt wcześniej nie pomyślał o wymianie filtra odmy i przy przebiegu ok. 250tyś. wałki wygladały jak nowe,a nie były nigdy wymieniane. Plotka niesie się szybko,a przy delikatnej konstrukcji wystarczy Jeden niechlujny właściciel i super miszcz mechanik. Nie uwierzę,że przy przebiegu 150,a nawet 200tyś.km ktoś miał wytarte wałki. Najlepsze jest to ze mówi się że wałki były ze złych stopów(nie odbiegały jakością od tych z 1.9),a winna była hydraulika zaworów. Jednak w porównaniu do 2.0tdi stare 2.5 to pancerna konstrukcja. Pompy wtryskowe znacznie częściej padają w Fordach 1.8tdci i co najlepsze droższa jest ich regeneracja,ale wystarczy pochodzić wśród tłumu na giełdzie i można dowiedzieć się,że jest zupełnie na odwrót :polew: Moim zdaniem 2.5tdi multitronik,to świetne auto na trasę i do miasta, a na krótkie upalanie po wsi najlepszy jest Golf dwójka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się