borys182 Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Witam wszystkich Mam zamiar przerobic sobie A4 na RS-a, wiec poza wygladem dobrze, zeby to tez podobnie jezdzilo. Moc jak mnie interesuje to okolice 400KM Prosibym nie dawac mi rad typu "podjedz do tunera" itp. Mam duza sadysfkcje jesli zrobie cos sam i nie zamierzam przeplacac. Do tunera moge podjechac ewentualnie na program. Z tego co juz zdazylem sie zorientowac to potrzebne jest kilka zmian. Wiadomo, ze mozliwosci k04 z audi S3 konczy sie na 350KM. Dziwi mnie informacja, ze ta turbina nie podchodzi do A4 skoro sa gotowe kity do B7 na tej dmuchawce. A wiec tak: - turbo gt2871R kit (turbo, kolektor, weze olejowe i wodne, zawor upustowy) -FMIC mysle o tym od S3 choc sa nie drogie zestawy jesli ten nie wydoli lub bedzie problem z montazem -wtryski czy te od s3 podejda?? -wydech (jesli modyfikacje wymusza takie zmieny to wymienie choc wole zostac na ori i stracic kilka koni, ale to juz MG motosport w razie czego) -dolot tts -pompa paliwa (sa gotowce zza oceanu) -sprzeglo sasch performance -hamowanie tez oczywiscie do wymiay, ale to na pozniejszy termin Jesli o czyms zapomnialem to prosze mnie poprawic i dac rady. Podobno do tej mocy nie trzeba jeszcze inwestowac w kucizne. Jesli ktos ma jakis lepszy zestaw to prosze dac znac. pozdrawiam
bakuś Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 K04 z S3 nie pasuje, bo tam silnik montowany jest poprzecznie, a w A4 montowane są wzdłużnie... Tak samo ma się sprawa z FMIC.
QRi Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 z tego co się orientuje to prekursorami 400ps (bynajmniej w polsce) z 2.0TFSI sa compsporty, wiec zadzwon i się podpytaj jezeli jestes mechaniorem to spoko mozesz próbować rezac samemu, chociaz i tak uważam, że robieniem 200% serii powinni się zająć profesjonalisci wydech - imo seryjny nie da rady - musisz uwolnić przy seryjnym wydechu nawet mozliwie najkrótszy kolektor nie poprawi reakcji na pedał gazu, o ile w ogóle tak duża turbina dała by radę się rozkręcić... a no i turbo GT2871R może byc ciut za słabe, GT2876R "pryndzy" chyba ze już cos pod flansze T3
Buba Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 gt28 wyrobi na 400KM ? wlanie chyba nie da rady
Dev Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 ponoć gt2871R w nissanach osiągają 440kM
poziek Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 ponoć gt2871R w nissanach osiągają 440kM U ciebie zawsze jest ponoć, może, chyba i słyszałem 1
aju Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 starcza do jakiś 460koni wg producenta GT2871R - 472560-15 GT2871R - 743347-1 GT2871R - 743347-3 GT2871R - 707160-10 GT2871R - 780371-2 GT2871R - 743347-2 GT2871R - 743347-4 GT2871R - 771847-1 Ideal for smaller displacement engines making up to 460 hp http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/products/turbochargers.html
Dev Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 ponoć gt2871R w nissanach osiągają 440kM U ciebie zawsze jest ponoć, może, chyba i słyszałem widzialem takie auto z taka turbina ale wykresu nie widzialem, odpowiedz opieram na wypowiedziach goscia ktory jezdzi takim autem
Patrox Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Wątpię aby udało ci się osiągnąc 400Ps bez obrazy. Są 3 auta w polsce które miały i to w A3 tfsi ponad 400Ps. Dwa to Compsportu i jedno nasze. Turbo od S3 nie pasuje dlatego bo ma inny kolektor wydechowy. U ciebie w A4 jest bardzo blisko podłuznica i dlatego jest problem z wsadzeniem czegokolwiek. W moim przekonaniu A4 jeszcze do tego bez quatro nie nadaje sie do jazdy na codzień. Mamy patent jak założyć turbo od S3 po przeróbce do ciebie i na tym bym poprzestał. Reasumując aby uzyskać 400pd potrzebujesz: -Turbo gt 2876 lub innego ( ja osobiscie nie jest zwolennikiem tych turbin). Oczywiście na twinscrolu aby wstawało szybciej.( Szacowane koszty 6000-7000zł) -Kompletnego kitu sprzęgła który bedzie w stanie przenieść pod 500Nm (3500-5500zł) - Wtryski sportowe. te od S3 starczają do 380ps max - intecooler od S3 sie nie zmiesci, trzeba rezać samemu.( koszt około 2500zł) - Dolot kompletny z mega filtem powietrza ( ITG lub coś podobnego ok 1000zł) -pompy w baku drugiej lub wzmocnienie istniejącej( około 500$) -pompy wysokiego ciśnienia autotecha lub APR ( autotech 350$, APR 900$) - wydech dp 3 cale i potem reszta 2,75 cala ze sportowym katalizatorem na 2 tłumikach ok 3000zł - dużo pracy i cierpliwości które sa nie przeliczalne na pieniądze. I do tego zapytaj się czy którykolwiek tuner w polsce poddejmie sie wystroić to na twoich cześciach i da na to gwarancję. Moje zdanie jest takie że gra nie warta świeczki. Najtanszy i najlepszy setup to conwersja turbo od S3+wtryski S3+ wydech dp 3 cale i potem 2,75 na 2 tłumikach i tyle
QRi Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Sry za offtop below, ale wydaje mi sie, ze temat będzie choc troche merytoryczny Patrox czemu nie jestes zwolennikiem tych turbin ? chodzi Ci konkretnie o tą jedną sztukę czy konkretnie o całą linię gt28 ? moim zdaniem gt28rs jest si, daje juz fajne ilosci powietrza i jest sensownie wytrzymała... przykladem może byc marecek ze swoim passatem, który nalatał na tej turbinie sporo kilometrów.
Patrox Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Sry za offtop below, ale wydaje mi sie, ze temat będzie choc troche merytoryczny Patrox czemu nie jestes zwolennikiem tych turbin ? chodzi Ci konkretnie o tą jedną sztukę czy konkretnie o całą linię gt28 ? moim zdaniem gt28rs jest si, daje juz fajne ilosci powietrza i jest sensownie wytrzymała... przykladem może byc marecek ze swoim passatem, który nalatał na tej turbinie sporo kilometrów. Dlatego bo ta turbina nie wstanie szybciej jak przy 4 tyś obr. i nie nadaje sie do użytku codziennego. Nie ma płynności z w jeżdzie. Są inne turbiny które wstaną od 3200obr a maja taki sam flow jak garett.
Dev Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 gośc od nissana twierdzil że uderzenie jest zajeb....ie odczuwalne już od ok 3200 obr/min i pompuje 1,5 - 1.6 bar-a
Patrox Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 gośc od nissana twierdzil że uderzenie jest zajeb....ie odczuwalne już od ok 3200 obr/min i pompuje 1,5 - 1.6 bar-a Po co się pytasz jeśli wiesz lepiej. Z wątku wyczytałem że właściciel posiada Audi a nie nissana wiec rozmowa jest o niczym.
Dev Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Kolego przeczytaj post od poczatku przytoczyłem tutaj wypowiedz osoby która jezdzi na tej turbinie ale nissanem co niewiele zmienia w temacie montazu tego urządzenia w audi (poza ciasnotą pod maska) chodziło tutaj o ogólną wydajnośc tego urzadzenia
borys182 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 Moje zdanie jest takie że gra nie warta świeczki. Najtanszy i najlepszy setup to conwersja turbo od S3+wtryski S3+ wydech dp 3 cale i potem 2,75 na 2 tłumikach i tyle Brałem tą opcje pod uwagę i chyba nadal biorę. Auto ma być do użytku codziennego, do pracy, na zakupy itd. Właśnie tej turbo dziury sie najbardziej boję. Powiedzymy, że w tym wypadku większy wydatek nie jest tu żadnym wyznacznikiem, ale raczej bezawaryjność i płynna jazda na torze. Wątpię aby udało ci się osiągnąc 400Ps bez obrazy. Są 3 auta w polsce które miały i to w A3 tfsi ponad 400Ps. Dwa to Compsportu i jedno nasze. Turbo od S3 nie pasuje dlatego bo ma inny kolektor wydechowy. U ciebie w A4 jest bardzo blisko podłuznica i dlatego jest problem z wsadzeniem czegokolwiek. W moim przekonaniu A4 jeszcze do tego bez quatro nie nadaje sie do jazdy na codzień I do tego zapytaj się czy którykolwiek tuner w polsce poddejmie sie wystroić to na twoich cześciach i da na to gwarancję. Kto to Wy i Wasze? Dynosoft? Auto jest quatrto bo inaczej te mody nie mialby większego sensu. Mówąc,że A4 nie nadaje sie do jazdy na codzień miałeś na myśli tak dłubnięte? Tunera to nie taki duży problem, który sie podejmie. Gwarancji oczywiście na graty mi nikt nie da które sam włoże, no ale wyjdzie mnie to dużo taniej
turdzi Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Auto ma być do użytku codziennego, do pracy, na zakupy itd. Właśnie tej turbo dziury sie najbardziej boję. Powiedzymy, że w tym wypadku większy wydatek nie jest tu żadnym wyznacznikiem, ale raczej bezawaryjność i płynna jazda na torze. Wątpię aby udało ci się osiągnąc 400Ps bez obrazy. Są 3 auta w polsce które miały i to w A3 tfsi ponad 400Ps. Dwa to Compsportu i jedno nasze. Turbo od S3 nie pasuje dlatego bo ma inny kolektor wydechowy. U ciebie w A4 jest bardzo blisko podłuznica i dlatego jest problem z wsadzeniem czegokolwiek. W moim przekonaniu A4 jeszcze do tego bez quatro nie nadaje sie do jazdy na codzień I do tego zapytaj się czy którykolwiek tuner w polsce poddejmie sie wystroić to na twoich cześciach i da na to gwarancję. Kto to Wy i Wasze? Dynosoft? Auto jest quatrto bo inaczej te mody nie mialby większego sensu. Mówąc,że A4 nie nadaje sie do jazdy na codzień miałeś na myśli tak dłubnięte? Tunera to nie taki duży problem, który sie podejmie. Gwarancji oczywiście na graty mi nikt nie da które sam włoże, no ale wyjdzie mnie to dużo taniej zrob tak jak ci Patrox mowi na 350Km bedzie zanacznie taniej , a i tak bedize jezdzic jak RS4 bo auto wazy dobre 200kg mniej.
Patrox Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Kolego przeczytaj post od poczatku przytoczyłem tutaj wypowiedz osoby która jezdzi na tej turbinie ale nissanem co niewiele zmienia w temacie montazu tego urządzenia w audi (poza ciasnotą pod maska) chodziło tutaj o ogólną wydajnośc tego urzadzenia Właśnie wiele zmienia bo nissan to nie audi. Ma inną głowicę inne kanały wydechowe i ssace, inne bardziej ostre wałki i dlatego inaczej wstaje. Bez kucia motoru bezpiecznie można dmuchac 1,5 bara co jest trochę mało jak na tak wielką sprężarkę. http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/images/catalog/Turbochargers/gt28_images/750330-1&2comp_e.jpg Zobacz sobie przy 20 psi jaka jest efektywność tej sprężarki. Każdy nissan kręci sie pod 8 tys a pokaż mi jedno audi bez obrobionej głowicy, krótszych zaworów, spęzynek tytanowych wraz z zaworami które zakręci się do tylu. Max bezpiecznie to 7000-7200 jak paliwa starczy na tyle.
KmK Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 borys182, Twoja koncepcja i nie neguje, jednak Audi, zwłaszcza b7 nadaje się na codzień ale na tor to już nie bardzo. Oczywiście jeździć można wszystkim, ale moim skromnym zdaniem, gdybym miał podkręcić 2.0 tfsi o 100% to zdecydowanie bym kupił evo.. przynajmniej skręca :gwizdanie: sorry za OT w tym temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się