Cristoforo Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 wąż dolny mam być letni nie może być gorący
snajper75 Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 tylko że ja wyjąłem termostat , temperatura 60-70 a płyn wywala przez zbiorniczek wyrównawczy
vauxhall95 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Heh spokojnie panowie,mialem ten sam przypadek tylko ze w innym sprzecie.Dokladnie identyko,sprawdz czy ten wezyk co idzie do zbiorniczka jest w 100% drozny,objawialo sie:brak ogrzewania temp ciagle 110-120 stopni,termo nowy,czujnik nowy,pompa nowa,nagrzewnica nowa.A przyczyna glupi wezyk,tylko ze w srodek mial wsadzona taka tuleje ktora blokowala przeplyw.
rookie Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Mi wyrzuca płyn, ale jest on czysty. Olej też czarniutki. Jest sens rozgrzebywać silnik? Chodzi za***iście, moc itd. Rozrząd wszystko nowe, termostat, korek, pompa wody.
snajper75 Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 A przyczyna glupi wezyk,tylko ze w srodek mial wsadzona taka tuleje ktora blokowala przeplyw. Który mały czy duży wężyk U mnie też jest wszystko OK olej,moc,płyn czysty itd. A płyn wyrzuca Wszyscy stawiają na uszczelkę
vauxhall95 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 ten co idzie z gornego weza chlodnicy do zbiorniczka.
mustang.bs Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 U mnie podobny problem i właśnie z tym walcze...tzn. płun mi wywala...ogrzewanie jak jezdze przy stalych obrotach to grzeje...natomiast naprzyklad podczas jazdy po miescie czyli gaz, hamulec, gaz itd. ciagle leci zimne...dodam ze korek i termostat wymienialem a temperatura jak nie szaleje za kolkiem to trzyma sie na 90 stopniach...
snajper75 Opublikowano 23 Października 2010 Autor Opublikowano 23 Października 2010 Ja się będę zabierał za ściąganie głowicy Dam znać co było .
hellbean Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Mam prawie dokładnie to samo w AFNie, tzn wywala mi płyn korkiem na zbiorniczku, co jak mniemam jest prawidłową reakcją jak jest za duże ciśnienie, nie mniej korek wymieniony. Olej czysty, płyn też, ogrzewanie wg mnie działa jak powinno (choć po wymianie rozrządu wraz z pompą, był zapowietrzony i nie grzał prawie w ogóle), temp. na kanale 51 równo 90 zaś na 49 rzadko powyżej 84. Dodam, że jak silnik pracuje to tym cienkim wężykiem normalnie leci płyn taki dość spieniony. Dodatkowo górna rura od chłodnicy gorąca dolna letnia, zaś górna (wg tego co wyczytałem) twardnieje na rozgrzanym silniku po spuszczeniu ciśnienia wg mnie dość wolno. Powiedzcie czy myśleć jeszcze o wymianie czegoś np, termostatu, czy od razu brać się za uszczelkę? Pozdrawiam hellbean
Stef@n Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 U mnie wywalał płyn przez zbiorniczek, dokładnie przez ten wężyk (nie widać było nigdzie przecieków, pompa wymieniana wraz z rozrządem - przejechane 40 tys. km). Ostatnio silnik stracił trochę na mocy. Po oględzinach mechanika padło na uszczelkę pod głowicą. No i faktycznie, uszczelka walnięta (pompa wody też już poszła w niepamięć)...
pablo72 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Panowie to uszczelka pod głowicą na bank miałem te same objawy ale żadne czary typu nowy korek tutaj nie pomogą trzeba robic uszczelkę niestety!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rookie Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Powiem tak, po wymianie uszczelki głowicy i wszystkich pozostałych uszczelek + planowaniu głowicy, wymianie uszczelniaczy zaworowych i prowadnic zaworowych otrzymujemy praktycznie nowy silnik. Warto to zrobić. Bo AVG to jedwabisty silnik.
harley22 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Panowie jaki koszt takiego zabiegu? Zastanawiam się ile u wam mechanior za to policzył.
marewel Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Koszt calosci to minimum 1000zl jezeli chodzi o silnik PD.
harley22 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Chodziło mi bardziej o AFN/AVG. Mam to samo ale mechanik mi powiedział żebym jeździł aż ni e wywali całkowicie uszczelki. A jeżdżę już tak 2 rok W zimie irytuje mnie brak ogrzewania przy gwałtownym dodaniu gazu. Dlatego powoli zaczynam się do tego zabiegu przygotowywać...
hellbean Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Ja miałem to samo w AFNie (aktualnie mechnanikowi zostało jeszcze złożenie samochodu), długo tak jeździłem, pod krucieć upustowy ze zbiorniczka wyrównawczego podwiesiłem butelke 0.5L żeby nie wywalało płynu na ulicę, nie mniej przyszła zima i okazało się, że nagrzewnica się non stop zapowietrza, tym samym problem trzeba było rozwiązać i tu potwierdziły się moje podejrzenia, że to jednak nie uszczelka bo sytuacja się nie pogarszała, tylko mniej więcej poł roku było to samo (a gumę powinno przedmuchać bardziej). Okazało się, że jest to mikropęknięcie na głowicy.
aruś12 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 To na bank uszczelka pod głowica Ale jak już robić to i rozrząd trzeba wymienić z rolkami i paskami Ja za takie coś zapłaciłem 2700zł 1 rok temu robiłem te same objawy słabe ogrzewanie A ktoś pisał że czemu temperatura jest to i ogrzewanie powinno być Nie prawda Zbiera się ciśnienie w układzie chłodniczym a że nagrzewnica jest naj wyżej krąży po niej sama para Nie jest do konca wypełniona płynem i szybko się wystudza
hellbean Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 2700 za rozrząd i uszczelkę? To coś bardzo dużo mi się wydaje.
aruś12 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 2700 za rozrząd i uszczelkę? To coś bardzo dużo mi się wydaje. Czy ja wiem wymiana pasków rolki a i pompa wody plantowanie robocizna olej płyn świece żarowe wszystko kosztuje
SotoM Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 miałem to samo co hellbean dosłownie... miałem nieszczelnosc na 4tym cylindrze. kosztowało mnie to 900zł.- spore rabaty i robota wlasna. wymieniałem wszystko co popadło. uszczelki. sruby głowicy. głowica zrobiona prawie w komplecie jedynie nie zostały zmienione zawory a tak - planowanie- wym.prowadnic,uszczelniacze, docieranie zaworów. nowe hydro.z tym ze AFN.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się