Dev 1443 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 5 godzin temu, gardom napisał: Jakie mieliście odczucia w działania wspomagania po wymianie płynu ? takie samo jak w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorche 2 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 jedni pisza ze lzej kierownica chodzi, przed wymiana przy skrecie na maxa piszczy,po wymianie ustepuje wymien to sie przekonasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 9.12.2017 o 20:07, Dev napisał: lac LHMa i nie cudowac jak dobrze pamiętam to jest ten dedykowany do Citroena Mi popiskuje na przelewie jak skręce do oporu. Trzeba będzie na wiosnę wymienić bo nie mam ogrzewanego garażu do dyspozycji. A czym płukać układ? Wlać świeży pojeździc trochę i zaś zmienić na świeży? Edytowane 22 Grudnia 2017 przez A4-Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) wyskakuje mi w google Total LHM+ Miałem w garażu ori olej do B5 jeszcze jak miałem. Muszę znaleźć jaka tam norma była ale powinien być minerał Edytowane 22 Grudnia 2017 przez A4-Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 już w kilku autach oooo wlałem lhm-a w tym w swoich dwóch i wszystko śmiga płynnie i lhm nie chla wody z otoczenia jak te stare g0200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) no ja kiedyś ten temat zgłębiałem jak jeszcze miałem B5 ale całkiem zapomniałem o tym LHM Edytowane 22 Grudnia 2017 przez A4-Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszq 1 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 (edytowane) Witam Pytanko mam czy do mojej B6 1.9 TDI przy wymianie pompy wspomagania na zregenerowaną ZF zalać ten olej http://allegro.pl/total-lhm-plus-plyn-hydrauliczny-citroen-1l-i6467119904.html oczywiście robiąc płukanke całego układu? Dodam że prawdopodobnie mam również przekładnie do regeneracji bo na drobnych nie równościach tj. kostka brukowa, z podszybia słyszę stukania. Aczkolwiek jej jeszcze nie myślę wymieniać. Gość co regeneruje pompy radził żeby zalać ATF. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Edytowane 15 Lutego 2018 przez lukaszq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszq 1 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) No więc nikt nie odpowiedział napiszę swoją wersję, otóż: zalałem pierw i przepłukałem układ zielonymi febi 06161 VWTL52146 - VW G 004 000 M2, natomiast okazało się że zbiorniczek nie wydolił i musiałem wymienić, koszt w ASO 126,58. Tam też mi powiedzieli co by zalać czerwonym ATF i tak też zrobiłem... niestety teraz na zakrętach strasznie wyje i w zbiorniczku dzieje się takie coś: Edytowane 28 Lutego 2018 przez lukaszq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 brawo Ty !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszq 1 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 2 godziny temu, Dev napisał: brawo Ty !!!!! Nie wiesz co może być przyczyną zjawiska ukazanego na filmie ? - felerna pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 8 godzin temu, lukaszq napisał: - felerna pompa? ludzka glupota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 lac LHMa i nie cudowacDwa razy zalałem i dwa razy pompa wyjebana po tygodniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas318 0 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Witam regeneruje pompy wspomagania a czy uklad byl dobrze odpowietrzony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszq 1 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 22 godziny temu, Dev napisał: ludzka glupota Coś więcej prócz wymądrzania się? 56 minut temu, Tomas318 napisał: Witam regeneruje pompy wspomagania a czy uklad byl dobrze odpowietrzony ? Według mechanika tak, dodam iż zaraz po odpaleniu przez paręnaście minut płyn się nie pieni... Dodatkowo przy jezdzie nie poruszając kierownicą słychać jakieś dziwne jakby świergotanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 4 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 1 godzinę temu, Tomas318 napisał: Witam regeneruje pompy wspomagania a czy uklad byl dobrze odpowietrzony ? A propo, a czy układ sam się nie odpowietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 (edytowane) W dniu 2.03.2018 o 18:20, beny2303 napisał: A propo, a czy układ sam się nie odpowietrza jak wlałeś tylko płyn odpaliłeś i jazda ! to nie sam się nie odpowietrzy... trzeba mu pomóc podnosząc koła do góry albo postawić auto na czymś śliskim i kręcić kierą lewo prawo do oporu i przeciskać powietrze z układu później odpalasz sprawdzasz i jak dalej się pieni gasisz i dalej aż do skutku. Ja tak zrobiłem i jest ok nawet na zlinczowanym tutaj płynie Febi cały czas w miedzy czasie kontroluj stan płynu w zbiorniczku Edytowane 3 Marca 2018 przez matisstz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczep 0 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Witajcie, mam pytanie. Zastanawiam się nad wymiana oleju do wspomagania. Aktualnie jest wlany koloru bursztynowego, nie wydaje mi się aby był przepracowany.Prawdopodobnie wymienię go na LHM plus tylko zastanawiam się nad firma.Total będzie odpowiedni ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas318 0 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 16 godzin temu, matisstz napisał: jak wlałeś tylko płyn odpaliłeś i jazda ! to nie sam się nie odpowietrzy... trzeba mu pomóc podnosząc koła do góry albo postawić auto na czymś śliskim i kręcić kierą lewo prawo do oporu i przeciskać powietrze z układu później odpalasz sprawdzasz i jak dalej się pieni gasisz i dalej aż do skutku. Ja tak zrobiłem i jest ok nawet na zlinczowanym tutaj płynie Febi cały czas w miedzy czasie kontroluj stan płynu w zbiorniczku dobrze kolega mowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Godzinę temu, Tomas318 napisał: dobrze kolega mowi układ odpowietrzy się sam podczas krotkiej jazdy ale chodzi tutaj o to aby "uspokoic" płyn podczas zalewania pustego ukladu płyn wówczas nie będzie się pienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexDLU 0 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 W dniu 4.03.2018 o 16:08, Dev napisał: układ odpowietrzy się sam podczas krotkiej jazdy ale chodzi tutaj o to aby "uspokoic" płyn podczas zalewania pustego ukladu płyn wówczas nie będzie się pienił Hejka DEV, co masz na myśli uspokoić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się