krzysiekml Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 bo ten nowy poprawiony to minerał tylko nie chłonie wody z otoczenia jak te pierwsze ori gdzie magle korodowały,takie info dostałem wlej prawdziwy syntetyk do be 5 to gwaranta daję że miesiąc i z magla sie leje,no chyba że był po regeneracji i ma lepsze uszczelniacze ja kiedyś sam wlałem z ori komatsu i wiem co się działo
wyzyk83 Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) dlatego bym się od warzył zalać tylko ori o i tak zrobiłem w b5 i nie było problemu. tesciu też ma ori syntetyk i 3 lata bez problemu. Edytowane 5 Lipca 2017 przez wyzyk83
fireman tom Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Panowie mam pytanie: ubyło mi płynu delikatnie poniżej minimum. B5 only mineral oczywiście - mój jest już bursztynowy:). Na chwilę obecną wymiana odpada. Co dolać i czy ewentualnie można odessać ze zbiorniczka ile się da i dolać nowego a później tak od czasu do czasu odsysać i dolewać aż będzie czysty???
rrrudy25 Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 nie bede tego komentował :facepalm: zmień płyn na nowy!!!!!
fireman tom Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 nie bede tego komentował :facepalm: zmień płyn na nowy!!!!! Ja wiem że to nie jest idealny pomysł ale chyba pompy w ten sposób nie rozwale:)
Krumak Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Panowie mam pytanko. W mojej A4 B6 przy wymianie pompy wspomagania na nową i regeneracji maglownicy warsztat wlał mi płyn MOTUL MULTI HF 1L (syntetyczny). Przy wysokich temperaturach i kręceniu kierownicą od końca do końca potrafi mi w skrajnych położeniach osłabnąć wspomaganie. Czy jest to wina źle dobranego płynu wspomagania?? Czy wylać płyn, wypłukać układ i zalać go mineralnym Febi??
rrrudy25 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 nie bede tego komentował :facepalm: zmień płyn na nowy!!!!! Ja wiem że to nie jest idealny pomysł ale chyba pompy w ten sposób nie rozwale:) na to twoje dolewanie i tak kupisz litr płynu!,więc w czym problem sciągnąc jeden przewód pokrecic kołem dolewając nowego i zmienione
mario1234321 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Zauwazylem ze kierownica ciezko chodzi sprawdzilem plyn i bylo malo, sprawdzilem kolor i byl zolty wiec pojechalem dokupic dolalem zoltego i dalej to samo wiec czytam forum ze powinien byc zielony, i teraz pytanie czy sama wymiana plynu cos pomoze czy cos innego trzeba szuka? dodam ze zauwazylem tez stuk przy skrecie kierownica do samego konca wtedy jest jedno pukniecie niezaleznie czy to w prawo czy lewo skrece
jospethe Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Płyn możesz wymienić bo koszt symboliczny, tylko zielony zalej. Jeżdzij obserwuj.
Frimuś Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Zawsze słychać, z tym że Twój zielony jest już bursztynowy i nie wymieniany przez przynajmniej 10 lat.Dev nie działa Ci pw?Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Dawid Wątroba Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Ma wyłączone wiadomosci prywatne Co do plynu to nie dawało mi to spokoju i swojego LHM wymienił em na liqui moly i troszkę lżej chodzi kiera ale pompę jak było słychać tak dalej ja słychać może jeszcze spróbuję z ori płynem... Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
miklaas Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Panowie to jaki w końcu zalewać płyn Do B6?? ORI ZIELONY CZY ORI CZERWONY??
Dawid Wątroba Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 A jest wgl ori czerwony ? Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
rrrudy25 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Panowie to jaki w końcu zalewać płyn Do B6?? ORI ZIELONY CZY ORI CZERWONY?? A jakiego koloru masz korek wlewu
wyzyk83 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 ja leje ori i jest ok w b5 tez jest ori i smiga
Dawid Wątroba Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 U mnie w b7 korek jest szary wszystkie płyny przystosowane do naszych wspomagan mają kolor zielony. Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
Frimuś Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Chciałem dev-a zapytać czy to wina pompy że po nocy jak odpaleniu słychać jakby przycierające się łożysko na pompie wspomagania nie hałasuje długo ale jednak a na dodatek kierownica stawia opór. Jak wspomniałem chwilę tylko tak jest i zastanawiam się czy szukać pompy już. Dodam że magiel suchutki Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Dawid Wątroba Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Poziom plynu w normie ? Kiedy zmieniany ostatnio ? Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się