Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dolewałem we wrzesniu u siebie swaga bo było na min, nic sie nie dzieje do tej pory, nic nie ubyło, także co tu gdybać ... 

Opublikowano
11 minut temu, tobias napisał:

dolewałem we wrzesniu u siebie swaga bo było na min, nic sie nie dzieje do tej pory, nic nie ubyło, także co tu gdybać ... 

Wez swaga wylej a wylej ori lub lhm zobaczysz roznice.

Tomek pod tym wzgledem dobrze gada..

Lhm w citroenie radzi sobie ze wspomaganiem oraz podnoszeniem auta...

Opublikowano

Panowie stan płynu hydraulicznego mam minimum, pompa nie buczy wszystko gra i huczy lecz chce uzupełnienic płyn do optymalnego stanu na bagnecie , mogę śmiało kupić minerała od lhm plus ? Nie zatrze pompy ? 

Opublikowano
34 minuty temu, Dominik93 napisał:

Panowie stan płynu hydraulicznego mam minimum, pompa nie buczy wszystko gra i huczy lecz chce uzupełnienic płyn do optymalnego stanu na bagnecie , mogę śmiało kupić minerała od lhm plus ? Nie zatrze pompy ? 

Zrob tak.

Wyciagnij plyn strzykawa potem dolej lhm pojezdzij tydzien i powtorz ta czynnosc.

Opublikowano

Tak, kupię 2 l lhm i litrem przeplucze układ i zbiorniczek umyję benzyna i litr + na dolewkę ewentualną zostanie . 

Masakra że ASO wprowadza ludzi w błąd że plyn g 004 który jest do nowszych układów, sugerują mieszalnosc syntetyka z minerałem w razie dolewek który powinien być g 002 ale tego płynu już nie produkują , łajzy ?

Opublikowano

Zwróć uwagęna sitko czy nie lata luzem sobie.Jak tak bedzie to na kropelke je wklej 

Opublikowano

Panowie mam stan płynu poniżej min.
Włożyłem białą kartkę i wdg. mnie obecny płyn jest czerwony.
Rozumiem że mogę kupić czerwony i taki dolać?

28c6ab006a3bd52dmed.jpg
 

Opublikowano
 

Panowie mam stan płynu poniżej min.
Włożyłem białą kartkę i wdg. mnie obecny płyn jest czerwony.
Rozumiem że mogę kupić czerwony i taki dolać?

28c6ab006a3bd52dmed.jpg
 

Jaki masz kolor korka?

Opublikowano

Zielony

Opublikowano (edytowane)
 

Tak, kupię 2 l lhm i litrem przeplucze układ i zbiorniczek umyję benzyna i litr + na dolewkę ewentualną zostanie . 

Masakra że ASO wprowadza ludzi w błąd że plyn g 004 który jest do nowszych układów, sugerują mieszalnosc syntetyka z minerałem w razie dolewek który powinien być g 002 ale tego płynu już nie produkują , łajzy ?

G004  to nie jest syntetyk

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano
W dniu 14.05.2018 o 22:33, piniu1908 napisał:

Zielony

To lej zielony. Płyn ma taki kolor bo jest ZUŻYTY co wałkowane jest tu od tych 15 stron ..... Co za ludzie... wystarczy aby usiąść i przeczytać do końca temat ?

Opublikowano

A więc mam to zamiar zrobić w sposób taki jak tutaj wielu, czyli ściągnąć cienki wężyk, odpalić auto i w tym czasie dolewać płyn a jednocześnie spuszczać cienkim wężykiem do butelki czyszcząc układ. 
Ale tutaj moje pytanie, czy cienki wężyk będzie na tyle długi żebym go spokojnie wyciągnął? 
I druga sprawa mój płyn prawdopodobnie obecnie jest czerwony, zero złych dźwięków z pompy i magla, zero problemów żeby zmienić na prawidłowy zielony?

d743f73a6e6a100dmed.jpg

Opublikowano

To ja powodzenia zycze w dolewaniu plynu przy odpalonym aucie..

Podloz cos pod kola lub podnies auto i krec kiera bez odpalania.

Ja byl dal zielonego i tyle.

Opublikowano
54 minuty temu, piniu1908 napisał:

druga sprawa mój płyn prawdopodobnie obecnie jest czerwony, zero złych dźwięków z pompy i magla, zero problemów żeby zmienić na prawidłowy zielony?

lej czerwony, zobaczymy co się z stanie z pompą, bedziemy mieli wnioski na przyszłość

Opublikowano
57 minut temu, wesz82 napisał:

To ja powodzenia zycze w dolewaniu plynu przy odpalonym aucie..

Podloz cos pod kola lub podnies auto i krec kiera bez odpalania.

Ja byl dal zielonego i tyle.

Czemu nie można dolewać na odpalonym silniku i spuszczać tak żeby układ się przeczyścił a zarazem uzupełnił świeżym? 

Opublikowano

Moze w 2 osoby by zdarzyl nalac ale ja bym nie ryzykowal.

Podnies auto i krec kiera.

Opublikowano
5 godzin temu, tobias napisał:

lej czerwony, zobaczymy co się z stanie z pompą, bedziemy mieli wnioski na przyszłość

?? 

 

Opublikowano
7 godzin temu, Marcinx52 napisał:

?? 

 

Ja bym to wlasnie jako ironie potraktowal.

Pompa jest odporna na wycieki i zmiane plynu gorzej z maglem.

Po regeneracjii przekladni zalecaja zalac syntetykiem ba nawet jak zalejesz mineralnym tracisz gwarancje wiec ja pytam majstow a co z pompa?

Oni na to ze pompie zmiana plynu nie zrobi kuku..

Opublikowano
W dniu 17.05.2018 o 18:43, wesz82 napisał:

Moze w 2 osoby by zdarzyl nalac ale ja bym nie ryzykowal.

Podnies auto i krec kiera.

Zdąży bez problemu.   Po co wy polecacie cudowanie z wysysaniem to nie wiem :P 

Odpinasz powrót pod samochodem, odpalasz, kręcisz skrajnie kierownicą, a drugi na bieżąco dolewa płynu. Tak robiłem i tak należy robić. Bez problemu we dwóch ogarnęliśmy. 

Literek na płukanie, potem zalać do stanu prawidłowego. Za kilkaset KM czynność powtórzyć i zapomnieć o wymianie na kolejne lata.

Opublikowano

A po to ze w zbiorniczku jest syf ktory teraz Tobie krazy w ukladzie..

Zbiorniczek mogles wyciagnac i umyc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...