tobias Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 dolewałem we wrzesniu u siebie swaga bo było na min, nic sie nie dzieje do tej pory, nic nie ubyło, także co tu gdybać ...
wesz82 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 11 minut temu, tobias napisał: dolewałem we wrzesniu u siebie swaga bo było na min, nic sie nie dzieje do tej pory, nic nie ubyło, także co tu gdybać ... Wez swaga wylej a wylej ori lub lhm zobaczysz roznice. Tomek pod tym wzgledem dobrze gada.. Lhm w citroenie radzi sobie ze wspomaganiem oraz podnoszeniem auta...
Dominik93 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Panowie stan płynu hydraulicznego mam minimum, pompa nie buczy wszystko gra i huczy lecz chce uzupełnienic płyn do optymalnego stanu na bagnecie , mogę śmiało kupić minerała od lhm plus ? Nie zatrze pompy ?
wesz82 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 34 minuty temu, Dominik93 napisał: Panowie stan płynu hydraulicznego mam minimum, pompa nie buczy wszystko gra i huczy lecz chce uzupełnienic płyn do optymalnego stanu na bagnecie , mogę śmiało kupić minerała od lhm plus ? Nie zatrze pompy ? Zrob tak. Wyciagnij plyn strzykawa potem dolej lhm pojezdzij tydzien i powtorz ta czynnosc.
Dominik93 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Tak, kupię 2 l lhm i litrem przeplucze układ i zbiorniczek umyję benzyna i litr + na dolewkę ewentualną zostanie . Masakra że ASO wprowadza ludzi w błąd że plyn g 004 który jest do nowszych układów, sugerują mieszalnosc syntetyka z minerałem w razie dolewek który powinien być g 002 ale tego płynu już nie produkują , łajzy ?
wesz82 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Zwróć uwagęna sitko czy nie lata luzem sobie.Jak tak bedzie to na kropelke je wklej
piniu1908 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Panowie mam stan płynu poniżej min. Włożyłem białą kartkę i wdg. mnie obecny płyn jest czerwony. Rozumiem że mogę kupić czerwony i taki dolać?
wesz82 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Panowie mam stan płynu poniżej min. Włożyłem białą kartkę i wdg. mnie obecny płyn jest czerwony. Rozumiem że mogę kupić czerwony i taki dolać? Jaki masz kolor korka?
wyzyk83 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 (edytowane) Tak, kupię 2 l lhm i litrem przeplucze układ i zbiorniczek umyję benzyna i litr + na dolewkę ewentualną zostanie . Masakra że ASO wprowadza ludzi w błąd że plyn g 004 który jest do nowszych układów, sugerują mieszalnosc syntetyka z minerałem w razie dolewek który powinien być g 002 ale tego płynu już nie produkują , łajzy ? G004 to nie jest syntetyk Edytowane 14 Maja 2018 przez wyzyk83
M@rcin Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 W dniu 14.05.2018 o 22:33, piniu1908 napisał: Zielony To lej zielony. Płyn ma taki kolor bo jest ZUŻYTY co wałkowane jest tu od tych 15 stron ..... Co za ludzie... wystarczy aby usiąść i przeczytać do końca temat ?
piniu1908 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 A więc mam to zamiar zrobić w sposób taki jak tutaj wielu, czyli ściągnąć cienki wężyk, odpalić auto i w tym czasie dolewać płyn a jednocześnie spuszczać cienkim wężykiem do butelki czyszcząc układ. Ale tutaj moje pytanie, czy cienki wężyk będzie na tyle długi żebym go spokojnie wyciągnął? I druga sprawa mój płyn prawdopodobnie obecnie jest czerwony, zero złych dźwięków z pompy i magla, zero problemów żeby zmienić na prawidłowy zielony?
wesz82 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 To ja powodzenia zycze w dolewaniu plynu przy odpalonym aucie.. Podloz cos pod kola lub podnies auto i krec kiera bez odpalania. Ja byl dal zielonego i tyle.
tobias Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 54 minuty temu, piniu1908 napisał: druga sprawa mój płyn prawdopodobnie obecnie jest czerwony, zero złych dźwięków z pompy i magla, zero problemów żeby zmienić na prawidłowy zielony? lej czerwony, zobaczymy co się z stanie z pompą, bedziemy mieli wnioski na przyszłość
piniu1908 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 57 minut temu, wesz82 napisał: To ja powodzenia zycze w dolewaniu plynu przy odpalonym aucie.. Podloz cos pod kola lub podnies auto i krec kiera bez odpalania. Ja byl dal zielonego i tyle. Czemu nie można dolewać na odpalonym silniku i spuszczać tak żeby układ się przeczyścił a zarazem uzupełnił świeżym?
wesz82 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Moze w 2 osoby by zdarzyl nalac ale ja bym nie ryzykowal. Podnies auto i krec kiera.
M@rcin Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 5 godzin temu, tobias napisał: lej czerwony, zobaczymy co się z stanie z pompą, bedziemy mieli wnioski na przyszłość ??
wesz82 Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 7 godzin temu, Marcinx52 napisał: ?? Ja bym to wlasnie jako ironie potraktowal. Pompa jest odporna na wycieki i zmiane plynu gorzej z maglem. Po regeneracjii przekladni zalecaja zalac syntetykiem ba nawet jak zalejesz mineralnym tracisz gwarancje wiec ja pytam majstow a co z pompa? Oni na to ze pompie zmiana plynu nie zrobi kuku..
KierowcaTadek Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 W dniu 17.05.2018 o 18:43, wesz82 napisał: Moze w 2 osoby by zdarzyl nalac ale ja bym nie ryzykowal. Podnies auto i krec kiera. Zdąży bez problemu. Po co wy polecacie cudowanie z wysysaniem to nie wiem Odpinasz powrót pod samochodem, odpalasz, kręcisz skrajnie kierownicą, a drugi na bieżąco dolewa płynu. Tak robiłem i tak należy robić. Bez problemu we dwóch ogarnęliśmy. Literek na płukanie, potem zalać do stanu prawidłowego. Za kilkaset KM czynność powtórzyć i zapomnieć o wymianie na kolejne lata.
wesz82 Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 A po to ze w zbiorniczku jest syf ktory teraz Tobie krazy w ukladzie.. Zbiorniczek mogles wyciagnac i umyc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się