Pikuś Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Zapewne o to chodzi a co sie stalo Pikus sprawdzales numery PR No mam lekko przetarty ten przewód i chce go wymienić zanim mi pęknie gdzieś w trasie. Dlatego się zastanawiam, czy nie poszukać takiego pod webasto skoro i tak będę wymieniał. Pasowałoby żeby ktoś kto ma w oryginale webasto zrobił jakieś foto albo opisał ten przewód.
wrclaguna Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Opublikowano 14 Lutego 2011 Koszt weza w ASO to okolo 260 PLN pod webasto czy bez webasta A nie chcesz zwyklego dac albo wlozyc krociec jakis Foty by sie przydaly tylko kto je nam zrobi
Pikuś Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Koszt weza w ASO to okolo 260 PLN pod webasto czy bez webasta A nie chcesz zwyklego dac albo wlozyc krociec jakis Foty by sie przydaly tylko kto je nam zrobi Raczej używki będę szukał i chyba dam sobie spokój z tym pod webasto. Tylko trochę mnie ciekawi czym to się różni
Mario Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Koszt weza w ASO to okolo 260 PLN pod webasto czy bez webasta A nie chcesz zwyklego dac albo wlozyc krociec jakis Foty by sie przydaly tylko kto je nam zrobi Raczej używki będę szukał i chyba dam sobie spokój z tym pod webasto. Tylko trochę mnie ciekawi czym to się różni W ogóle nie widzę potrzeby szukania fabrycznych przewodów do webasto. Za dużo szukania i kasy.
Pikuś Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Koszt weza w ASO to okolo 260 PLN pod webasto czy bez webasta A nie chcesz zwyklego dac albo wlozyc krociec jakis Foty by sie przydaly tylko kto je nam zrobi Raczej używki będę szukał i chyba dam sobie spokój z tym pod webasto. Tylko trochę mnie ciekawi czym to się różni W ogóle nie widzę potrzeby szukania fabrycznych przewodów do webasto. Za dużo szukania i kasy. A TY czytasz wogóle co ja pisze????
wtct Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Muszę wymienić pompkę, bo za duże dawki podaje. Możliwe, że się wyrobiła, przez to ma duży skok tłoka i dawka leci większa. Dzwoniłem właśnie do użytkownika z allegro, o którym wspomniano w pierwszym wątku i wystawił specjalnie taką pompkę jaką potrzebuje. Czy moglibyście potwierdzić, czy ta pompka: http://allegro.pl/show_item.php?item=1469192407 będzie miała identyczne parametry? Wiem, że muszę przełożyć króciec na szybkozłączkę.
Pikuś Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Pompka oki. Ale skoro zmieniłeś taktowanie i nic to nie dało to nie jest to winna pompki. Ja mam pompkę co daje po teście coś koło 46ml i po obliczeniach i ustawieniu w kompie webasto mi nie kopci.
virus Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 ja montowałem pompke chyba taką jak na foto i niby jest ok Grześ ma chyba taką samą
Bart-S Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Fajna cena Ori jeśli dobrze pamiętam 1200zł?
virus Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 ja tam dałem 150zł i wszystko działa poprawnie
wrclaguna Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 Muszę wymienić pompkę, bo za duże dawki podaje. Możliwe, że się wyrobiła, przez to ma duży skok tłoka i dawka leci większa. Dzwoniłem właśnie do użytkownika z allegro, o którym wspomniano w pierwszym wątku i wystawił specjalnie taką pompkę jaką potrzebuje. Czy moglibyście potwierdzić, czy ta pompka: http://allegro.pl/show_item.php?item=1469192407 będzie miała identyczne parametry? Wiem, że muszę przełożyć króciec na szybkozłączkę. taka pompke montowalismy i o tych parametrach i wszystko smiga
wtct Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 taka pompke montowalismy i o tych parametrach i wszystko smiga Dzięki wielkie! A co sądzisz o wymianie pompki w moim przypadku? Ale skoro zmieniłeś taktowanie i nic to nie dało to nie jest to winna pompki. Ja mam pompkę co daje po teście coś koło 46ml i po obliczeniach i ustawieniu w kompie webasto mi nie kopci. Ale chyba podawanie dużej dawki w dużych odstępach nie jest równoznaczne z małą dawką w małych odstępach, no nie?
Pikuś Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 No masz racje. Ale u mnie jest duża dawka, a w mniejszych odstępach i nie kopci. A sprawdzałeś obroty dmuchawy??
wtct Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 A sprawdzałeś obroty dmuchawy?? 8000 rpm Wykręciłem również świecę i obserwowałem kręcący się wirnik (podczas testu wyjść). Świece podłączyłem bezpośrednio do akumulatora, robi się cała czerwona w parę sekund. Mam nadzieje, że przez sterownik ogrzewania również tak się grzeje...[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 22:01_________________________________________________Zmierzyłem jeszcze w trakcie dymienia wszystkie bloki danych:
bogi Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Witam mam pytanie. Mam u siebie fabryczne ogrzewanie ( niestety ardic i do tego się posypał ). Cena naprawy będzie dosyć wysoka i pomyślałem czy nie lepiej jest zamontować jakiś piec webasto albo eber... z analogowym sterowaniem bo wtedy mógłbym dorzucić jeszcze lepszego pilota no i łatwiej trochę o części. Pytanie teraz co z tym zaworem blokowania płynu chłodzącego. Czy jest on integralną częścią pieca ? Jeżeli jest to oddzielny temat to czy przy nowym piecu też powinienem go zostawić czy wyrzucić ? Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Tak to jest z piecami jak cos sie sypnie to sa duze koszta a zwlaszcza jak jest intensywnie eksplatowany . Jezeli chodzi o zawor blokowania plynu to nie jest on integralna czescia webasto . Sprawdz czy masz go wogole tak wyglada on rysunku Jak wiadomo jest obecnie wysterowywany tylko w samochodach z silnikiem 6-cylindrowym. W samochodach montowanych do modelu roku 2005 może być zamontowany zawór blokowania, nie zostaje jednak wysterowany (komputer sterujący ogrzewania dodatkowego musi być odpowiednio zakodowany) . Jeżeli do zaworu blokowania płynu chłodzącego ogrzewania nie jest przyłożone napięcie (duży obieg układu chłodzenia) płyn chłodzący może płynąć z przyłącza węża D (od wymiennika ciepła klimatyzatora, ogrzewania) do przyłącza D (do silnika). Jeżeli do zaworu blokowania płynu chłodzącego, ogrzewanie jest przyłożone napięcie (mały obieg układu chłodzenia), płyn chłodzący może płynąć z przyłącza węża D (od wymiennika ciepła klimatyzatora, ogrzewania) do przyłącza węża C (do ogrzewania postojowego). Przyłącze G jest zamknięte korkiem Zawór blokowania płynu chłodzącego, jest tak długo sterowany przez komputer sterujący ogrzewania dodatkowego w trybie ogrzewania postojowego aż płyn chłodzący w ogrzewaniu postojowym osiągnie zadaną temperaturę .
virus Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Jeśli posiadasz zawór blokowania płynu to zostawiasz.
bogi Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Dzięki bardzo za odpowiedź. Będę musiał w końcu się za to zabrać i już wiem czego szukać. Pozdrawiam
AndyN Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Pasowało by do mojej V6?: http://moto.allegro.pl/webasto-audi-a4-8e0-i1570306425.html Czego jeszcze brakuje? Oferta atrakcyjna cenowo?
wrclaguna Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Bedzie pasowac widze ze glowne czesci sa i nawet zawor chyba popytaj czy nie ma jeszcze innych gratow typu : pompka dozujaca , pompa paliwa , przwodow .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się