Rosemeyer Opublikowano 3 Września 2011 Autor Opublikowano 3 Września 2011 a ja podbije jeszcze co do nowego A8 4.2tdi - dzisiaj na A4 miałem okazję się popstrykać z takim klientem - efekt był taki, że zszokowany zjechał za mną na stację - moim zdaniem - żadne A8 "nie jedzie" - fakt dupowóz przewygodny, ale za te pieniadze brałbym RS6, tym bardziej że właścicielem był młody facet (kole 35 na oko) z każdego przedziału 90/100, 130 i 150 do końca - robił się coraz mniejszy w lusterku No to nic tylko pogratulować mocnego auta, bo ograć 800Nm i 350KM które robią 100 w 5,5 to już coś. A co do kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę.
QRi Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 a ja podbije jeszcze co do nowego A8 4.2tdi - dzisiaj na A4 miałem okazję się popstrykać z takim klientem - efekt był taki, że zszokowany zjechał za mną na stację - moim zdaniem - żadne A8 "nie jedzie" - fakt dupowóz przewygodny, ale za te pieniadze brałbym RS6, tym bardziej że właścicielem był młody facet (kole 35 na oko) z każdego przedziału 90/100, 130 i 150 do końca - robił się coraz mniejszy w lusterku No to nic tylko pogratulować mocnego auta, bo ograć 800Nm i 350KM które robią 100 w 5,5 to już coś. A co do kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. tutaj wszystko się rozbija o masę samochodu
elmek Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 A co do kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. Ta akurat miala dol w piano, wiec teoretycznie spoko by sie komponowala u Ciebie Swoja droga utrzymanie blendy i listew piano w czystosci to inna sprawa-widac wszystkie odciski 2 kiery spoko opcja, najlepiej jakby zrobili w koncu jakas kiere 3 ramienna z grzaniem.
pawel1380 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 a ja podbije jeszcze co do nowego A8 4.2tdi - dzisiaj na A4 miałem okazję się popstrykać z takim klientem - efekt był taki, że zszokowany zjechał za mną na stację - moim zdaniem - żadne A8 "nie jedzie" - fakt dupowóz przewygodny, ale za te pieniadze brałbym RS6, tym bardziej że właścicielem był młody facet (kole 35 na oko) z każdego przedziału 90/100, 130 i 150 do końca - robił się coraz mniejszy w lusterku No to nic tylko pogratulować mocnego auta, bo ograć 800Nm i 350KM które robią 100 w 5,5 to już coś. A co do kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. tutaj wszystko się rozbija o masę samochodu Opykałeś nowe A8 4.2 TDI ze znikał w lusterku? To co ty tam masz pod maską?(co w avatarze to nie biorę pod uwagę)
QRi Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 a ja podbije jeszcze co do nowego A8 4.2tdi - dzisiaj na A4 miałem okazję się popstrykać z takim klientem - efekt był taki, że zszokowany zjechał za mną na stację - moim zdaniem - żadne A8 "nie jedzie" - fakt dupowóz przewygodny, ale za te pieniadze brałbym RS6, tym bardziej że właścicielem był młody facet (kole 35 na oko) z każdego przedziału 90/100, 130 i 150 do końca - robił się coraz mniejszy w lusterku No to nic tylko pogratulować mocnego auta, bo ograć 800Nm i 350KM które robią 100 w 5,5 to już coś. A co do kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. tutaj wszystko się rozbija o masę samochodu Opykałeś nowe A8 4.2 TDI ze znikał w lusterku? To co ty tam masz pod maską?(co w avatarze to nie biorę pod uwagę) nie zniknął, ale się zdecydowanie oddalał auto jest w podpisie ~300ps/370nm i ok 1500kg wystarcza spokojnie żeby ogarnąć taką krowę, jaką jest A8 Nie rozumiem w ogóle dywagacji na temat osiągów Q7, A8... przecież to są samochody do mega wygodnego przemieszczania się, a nie ścigania podejżewam, że w tamtych autach przy prędkościach >200km poza szumem szyby nic nie slychać
pawel1380 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Hmm no nie wiem ogladajac Twoje filmy czy to bylo zjadanie... Ale nie bede sie klocił. Jezdzilem tym A8 i uwazam ze jak na wielkosc wozu i mase idzie to Bdb. Biorac pod uwage ze ciachasz tam program i jest 400+ to juz wogole.. No i skrzynia...stronic jednak szybszy od manuala
QRi Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 masa własna netto A8 4.2 TDI -1995kg - stąd róźnica. Swoją drogą jak stanął koło mnie to miałem wrażenie że moje A4 zmieściłby do bagażnika poza tym... 250km/h i dziękuje dobranoc... blokada
turdzi Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. Ta akurat miala dol w piano, wiec teoretycznie spoko by sie komponowala u Ciebie Swoja droga utrzymanie blendy i listew piano w czystosci to inna sprawa-widac wszystkie odciski 2 kiery spoko opcja, najlepiej jakby zrobili w koncu jakas kiere 3 ramienna z grzaniem. dwie kiery zima lato ? takie konceptu to jeszcze nie widzialem zdradzisz co stoi za takim rozwiazaniem , bo przyznam ze nietypowe
Bieniek Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Na zime ogrzewana,ktora jest brzydka.
wrclaguna Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Ta kiera moze i bedzie pasowac ...tylko :gwizdanie: nie wiadomo co z modulem kierownicy czy trzeba wymienic jesli tak to na jaki i czy przyciski MF beda dzialac :gwizdanie: Z kabelkami od poduszki nie bedzie problemu cos pokombinowac jak bedzie inna wtyka w tasmie Po moich doswiadczeniach w B6 obecnie mam dwie kierownice czyli lato RS4 B7 ( w ktorej MF nie dziala i nie bedzie dzialac ) oraz na zime grzana cztreoramienna ( trzyramienna nie wystepuje z grzaniem ) z A8 2009
elmek Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Sprawdziłem w konfiguraorze i wychodzi na to, ze w nowym A8 można mieć 3 ramienna kierownice z grzaniem:
wrclaguna Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Sprawdziłem w konfiguraorze i wychodzi na to, ze w nowym A8 można mieć 3 ramienna kierownice z grzaniem: Zgadza sie
Rosemeyer Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 Sprawdziłem w konfiguraorze i wychodzi na to, ze w nowym A8 można mieć 3 ramienna kierownice z grzaniem: Zgadza sie No dokladnie. Nie pamietam w którym topicu ale już o tym pisaliśmy. nowa kiera ma grzanie w obu wersjach 3 i 4ramiennej.
Młody Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Kierownica, gałka są super jak całe autko ale z tą kratką to mnie rozwaliłeś chyba jedyne w PL fajnie wygląda. O blendzie piano nie mówię bo to mój mod ale fajnie wygląda
Rosemeyer Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 z tą kratką to mnie rozwaliłeś a chłopcy od flockowania jakie mieli miny jak im powiedzialem ze ma cos do poflockowania i wyciagnalem krate z bagaznika jak doszli do siebie, to wyciagalem jeszcze kilka "blaszek" od jej mocowania i powiedzialem ze to tez poprosze
Młody Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Znalazłem coś ciekawego dla Ciebie http://moto.allegro.pl/panel-mmi-chrom-q7-w12-s-line-a8-s8-4l-4l0-w-chrom-i1829993046.html
Rosemeyer Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 Znalazłem coś ciekawego dla Ciebie http://moto.allegro.pl/panel-mmi-chrom-q7-w12-s-line-a8-s8-4l-4l0-w-chrom-i1829993046.html dzięki niestety nie podoba mi się ten panel, bo Audi wykazało się niekonsekwencją w kolorze przycisków. Zrobili srebrne tylko przyciski wokół MMI, ale przycisk start-stop jest tylko czarny i wygląda to dość niefajnie Zresztą doskonale to widac na tym panelu. Pozostanę przy tym co mam, tymbardziej, że na półce leży czarny przycisk start-stop, anteny i polakierowane klamki pod Advanced Key
wrclaguna Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Znalazłem coś ciekawego dla Ciebie http://moto.allegro.pl/panel-mmi-chrom-q7-w12-s-line-a8-s8-4l-4l0-w-chrom-i1829993046.html dzięki niestety nie podoba mi się ten panel, bo Audi wykazało się niekonsekwencją w kolorze przycisków. Zrobili srebrne tylko przyciski wokół MMI, ale przycisk start-stop jest tylko czarny i wygląda to dość niefajnie Zresztą doskonale to widac na tym panelu. Pozostanę przy tym co mam, tymbardziej, że na półce leży czarny przycisk start-stop, anteny i polakierowane klamki pod Advanced Key Czekamy na foty
Rosemeyer Opublikowano 13 Października 2011 Autor Opublikowano 13 Października 2011 hehe - to jeszcze torche potrwa.... szybciej pewnie wrzuce setup zimowy, bo kolko coś sie zimne robi
Rekomendowane odpowiedzi