Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] BRD + FMIC + BQ + Rogal = 185,1 KM 380 Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak widać turbina wstaje bardzo późno nić się nie dało z tym zrobić przez to mały niesmak no ale co poradzić jednemu się trafi taka brd a drugiemu taka

Koników też dało by się więcej ale nie ma co przesadzać a co do niutonow to raczej max z ori sprzęgła

bkeforum.jpg

Aktualna moc po korekcie 185Hp 380Nm. Turbinka wstaje 200 obr wcześniej teraz jeździ się o wiele przyjemniej :decayed:

Opublikowano

kolego jak najbardziej dla wykonanych modów ode mnie :good:. Niestety ten dół masz mega kiepski! Ale jeśli Witek nie dał temu rady, to kto mógłby :mysli:;)...................

Opublikowano

oj tam, bynajmniej graty oszczędzasz z tym dołem.. jak wyprzedzasz to i tak chyba nie z dołu.. tak więc chociaż dwumas odpoczywa.. kox z dołu jest fajny na początku bo wydaje ci się że teraz już ciśnie to co dopiero później.. a takto jest bezpiecznie i jak będziesz potrzebował mocy to ją będziesz miał :witch: ludzie zachwalają się koksem dopóki zdrowie dopisuje..

Opublikowano

Witek mówił ze nie robił mocniejszego BKE na forum jest chyba pierwsze a co do wyprzedzania to masz racje. Jak wracalem z warszawy to 230 leci spokojnie ale w korku nie bylo gdzie przetestowac maxa

Opublikowano

Witek mówił ze nie robił mocniejszego BKE na forum jest chyba pierwsze a co do wyprzedzania to masz racje. Jak wracalem z warszawy to 230 leci spokojnie ale w korku nie bylo gdzie przetestowac maxa

:bicz: TY PIRACIE :cool1:

Opublikowano

:embarrassed: :embarrassed: :kox:[br]Dopisany: 13 Październik 2010, 12:57_________________________________________________

kolego jak najbardziej dla wykonanych modów ode mnie :good:. Niestety ten dół masz mega kiepski! Ale jeśli Witek nie dał temu rady, to kto mógłby :mysli:;)...................

Oglądałem twój wykres ArkadiuS i jak widzę twoja też nie wstaje dużo wcześniej no ale to właśnie jest brd Jedna wstaje dobrze a druga nie

Opublikowano

:embarrassed: :embarrassed: :kox:[br]Dopisany: 13 Październik 2010, 12:57_________________________________________________

kolego jak najbardziej dla wykonanych modów ode mnie :good:. Niestety ten dół masz mega kiepski! Ale jeśli Witek nie dał temu rady, to kto mógłby :mysli:;)...................

Oglądałem twój wykres ArkadiuS i jak widzę twoja też nie wstaje dużo wcześniej no ale to właśnie jest brd Jedna wstaje dobrze a druga nie

Dół masz faktycznie słaby, jak by to było bigturbo to rozumie ale na BRD to słabo.

Sporo osób ma problemy z dołem na tej turbosprężarce. U mnie bardzo dużo poprawiło zrobienie początku wydechu 2,5" bez kata.

Wiem też że dużo pomaga sprawdzenie podciśnienia.

Opublikowano

Jezeli to 5 skrzynia to 230kmh to raczej max. Ja bym szukal na twoim miejscu powodu tak slabego dołu. Wg mnie na tym setupie powinno byc co najmniej ok 340N/m przy 2000obr/min, gdzie Ty masz nie całe 300.. AJMy na takich gratach maja po 350N/m w okolicach 2000rpm.

Opublikowano

KAT jest wycięty

Co do podciśnien to sztanga turbiny rusza się dość żwawo i idzie do samego ogranicznika, jak dobrze rozumie jeśli sztanga jest maksymalnie podciągnięta to doładowanie jest max, a co do wężyków podciśnienia to były zmienione przy wymianie turbiny.

Witek powiedział na taki model trafiłem że nie chce się budzić od dołu.

Jeszcze pokombinuje z tymi wężykami i po obserwuje sztangę jak pracuje

Opublikowano

a co Witek mowil na temat pompek BQ? starcza one do 200ps?

a jak sie kupi nowe turbo BRD to tez moze tak slabo wstawac?

Opublikowano

nie pytałem czy starczy do 200ps ale wydaje mi się ze starczy bo u mnie spokojnie 190-195 by wyszło

A turbina właśnie była nowa

Opublikowano

nowka nie smigana?? f*ck i wez tu dobrze chcesz a tak d*pa :wallbash:

a Ty co spac nie mozesz :decayed:

Opublikowano

nowka nie smigana?? f*ck i wez tu dobrze chcesz a tak pupa :wallbash:

a Ty co spac nie mozesz :decayed:

Ty chyba też nie za bardzo :gwizdanie:

Opublikowano

ja to w pracy jestem o do 4.30 a Ty ?? :decayed:

no ale powiem Ci ze caly czas sie zastanawiam czy modzic dalej bo koszt turbo BRD i Fimc-a to okolo 2500-3000zl do tego jeszcze trzeba zaplacic tunerowi za korekte a niech mi sie trafi "spiace" turbo i zyskam 15-20 ps i 10/15 Nm bo sprzeglo Awx wiecej jak 390 nie ma sensu no i pasowaloby jeszcze wzmocnic sprzeglo :gwizdanie:

Opublikowano

ja spania nie mam :wink4:

a co do zysku ps to że wolno wstaje to nie znaczy że będzie mało ps bo można pewnie ustawić soft na 200KM na tym turbie.

Opublikowano

ja to w pracy jestem o do 4.30 a Ty ?? :decayed:

no ale powiem Ci ze caly czas sie zastanawiam czy modzic dalej bo koszt turbo BRD i Fimc-a to okolo 2500-3000zl do tego jeszcze trzeba zaplacic tunerowi za korekte a niech mi sie trafi "spiace" turbo i zyskam 15-20 ps i 10/15 Nm bo sprzeglo Awx wiecej jak 390 nie ma sensu no i pasowaloby jeszcze wzmocnic sprzeglo :gwizdanie:

Zawsze możesz sprzedać stare turbo i jakieś koszta się zwrócą.

Opublikowano

Dół dołem a jak odczucia ?

Ciekaw jestem jak mój egzemplarz będzie wstawał bo też mam turbo z tego samego źródła chyba co ty.

Wstawiałeś kiedyś logi przed softem. Patrzyłem na swoje i prawie takie same miałem.

Opublikowano

Dół dołem a jak odczucia ?

Ciekaw jestem jak mój egzemplarz będzie wstawał bo też mam turbo z tego samego źródła chyba co ty.

Wstawiałeś kiedyś logi przed softem. Patrzyłem na swoje i prawie takie same miałem.

a kiedy masz program? a co to za zrodlo z tymi turbo BRD mozecie wrzucic linka?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...