Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z "brakiem mocy" 1,8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwie się ,że to pytanie pada od Ciebie,bo powinieneś wiedzieć takie rzeczy,no ale dobra.

Jak przeliczyć mbar na bar:

ciśnienie doładowania+ciśnienie atmosferyczne/1.5-1000

co daje wynik identyczny ze wskazaniem zegara.

Dlaczego tak jest to nie pytanie do mnie.

to jakie doładowanie według Ciebie pokazuje Twój log z vaga np ten http://vaglog.rtnet.pl/tokarka606_28553.html ile tam jest barów w grupie 115 :cool1:
Opublikowano

Dziwie się ,że to pytanie pada od Ciebie,bo powinieneś wiedzieć takie rzeczy,no ale dobra.

Jak przeliczyć mbar na bar:

ciśnienie doładowania+ciśnienie atmosferyczne/1.5-1000

to jakie doładowanie według Ciebie pokazuje Twój log z vaga np ten http://vaglog.rtnet.pl/tokarka606_28553.html ile tam jest barów w grupie 115 :cool1

co daje wynik identyczny ze wskazaniem zegara.

Dlaczego tak jest to nie pytanie do mnie.

to jakie doładowanie według Ciebie pokazuje Twój log z vaga np ten http://vaglog.rtnet.pl/tokarka606_28553.html ile tam jest barów w grupie 115 :cool1:

1000mbar to 1bar ale,

w przeliczeniu trochę powyżej 0,6 seria.

Opublikowano

1000mbar to 1bar ale,

nie ma żadnego ale,bo czujnik atmosferyczny reguluje wskazania i VAG pokazuje wartości rzeczywiste :gwizdanie:

Dziwie się ,że to pytanie pada od Ciebie,bo powinieneś wiedzieć takie rzeczy,no ale dobra.

a mnie nie dziwi,bo raz na jakiś czas pojawi się na Forum ktoś,kto uważa że posiada wiedzy więcej niż inni :cool1:
Opublikowano

zrob jeden pomiar tak jak sie powinno robic bo te logi sa nieciekawe, raz przyspieszasz raz zwalniasz,

wedlug tego co tu jest to auto ledwo osiaga 0.5 bara (chyba z gorki bylo) srednio to bardzo optymistyczne 0.3-0.4

Opublikowano

a mnie nie dziwi,bo raz na jakiś czas pojawi się na Forum ktoś,kto uważa że posiada wiedzy więcej niż inni :cool1

Nigdy nie twierdziłem i nie twierdzę ,że wiem więcej ,więc to nie do mnie.Twoje spektrum wiedzy na ten temat z pewnością jest szersze niż moje.Ja dopiero zaczynam.Wszystko co się krok po kroku dowiaduje zdobywam sam ,bo jak zadałem parę pytań na forum to oczywiście brak odpowiedzi ale jak już coś wiem i chcę się tym podzielić to oczywiście od razu jest "skok na kark".

Zupełnie tego nie rozumiem.

Mogę się ja mylić,może wskaźnik pokazywać nie prawidłowo ok.Tylko nasuwa się pytanie :Dlaczego auto zapier..ala skoro ma tylko 0,6bar a nie 0,8 jak sugerujesz?[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 12:26_________________________________________________

0.5 bara (chyba z gorki bylo)

No z górki to chyba to się nie uda.

Opublikowano

ale po logach nie widac ze osiaga 0.6

Opublikowano

Nigdy nie twierdziłem i nie twierdzę ,że wiem więcej ,więc to nie do mnie.Twoje spektrum wiedzy na ten temat z pewnością jest szersze niż moje.Ja dopiero zaczynam.Wszystko co się krok po kroku dowiaduje zdobywam sam ,bo jak zadałem parę pytań na forum to oczywiście brak odpowiedzi ale jak już coś wiem i chcę się tym podzielić to oczywiście od razu jest "skok na kark".

Zupełnie tego nie rozumiem.

Mogę się ja mylić,może wskaźnik pokazywać nie prawidłowo ok.Tylko nasuwa się pytanie :Dlaczego auto zapier..ala skoro ma tylko 0,6bar a nie 0,8 jak sugerujesz?

i po co nerwy i wulgarne słowa? Gdybys od razu zapytał,jak sie przelicza ciśnienie-nie byłoby tej rozmowy ze wskazań z vaga zawsze odliczasz 1000mbara,reszta jest rzeczywistym wskazaniem ciśnienia panującym w kolektorze (1560 mbara to 0,56 bara -nie bierzesz pod uwagę ciśnienia atmosferycznego,bo to już jest uwzględnione przez czujnik atmosferyczny w aucie(w starszych B5,na podstawie danych z tego czujnika i danych przepływki ECU przelicza dane na wartości atmosferyczne i ustala mieszankę)jeśli vag pokazuje wartość 0,50 bara(w bloku masz wartość 1500)to i zewnętrzny wskaznik ma tyle samo pokazywać,bo są ulokowane w tym samym sytemie ciśnieniowym-czujnik ciśnienia w sytemie jest umiejscowiony na intercoolerze,a wskaznik zewnętrzny wpinasz do kolektora-nie może pokazywać inaczej-jeśli to robi-znaczy,że wskaznik jest wadliwy...

jeśli auto jedzie szybko-według Ciebie-to sprawdz ciśnienie w kolektorze VAGiem-takie wskazania są najdokładniejsze,bo z tych danych ECU ustala dawkę paliwa

Opublikowano

Kolego gdzie Ty tam widzisz 0.6 bar-a ????

ja widze max 0.5 i to jest za mało, mimo ze wydaje Ci sie ze auto zapier.....a, jak napisałes

podjedz na hamownie, to zobaczysz czy silnik osiaga własciwa moc

Opublikowano

czego bierzesz wartosc 0.8 Bar-a ????

moze czegos tutaj nie widze ??? :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

mnie tez to ciekawi. chciaz....

moze mamy w Polsce cisnienie 700 hPa :mysli:

Opublikowano

awaria przepływki (złe wskazania)

zapchany katalizator

nie domkniety lub nadtopiony WG

Przepływkę wykluczam bo mam wskazania ok, a jak można sprawdzić czy katalizator jest zapchany i to "WG" co to i gdzie tego szukać ? :mysli:

Opublikowano

awaria przepływki (złe wskazania)

zapchany katalizator

nie domkniety lub nadtopiony WG

Przepływkę wykluczam bo mam wskazania ok, a jak można sprawdzić czy katalizator jest zapchany i to "WG" co to i gdzie tego szukać ? :mysli:

temat sam przerabialem wiec tematow o tym jest od pyty i nawet w zrob to sam wrzucalem jak sprawdzic WG wiec wystarczy poszukac :szukaj:

Opublikowano

wi

awaria przepływki (złe wskazania)

zapchany katalizator

nie domkniety lub nadtopiony WG

Przepływkę wykluczam bo mam wskazania ok, a jak można sprawdzić czy katalizator jest zapchany i to "WG" co to i gdzie tego szukać ? :mysli:

temat sam przerabialem wiec tematow o tym jest od pyty i nawet w zrob to sam wrzucalem jak sprawdzic WG wiec wystarczy poszukac :

witam a czy ten test ze strzykawką daje jednoznaczna odpowiedz czy wg jest sprawny
Opublikowano

stan WG sprawdzisz po demontazu kata

ale i tak jest ciezko bo jest ciasno

ja zwykle wkładam telefon i robie foty :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

stan WG sprawdzisz po demontazu kata

ewentualnie kolektora :wink4: lepiej widać
Opublikowano

tak sprawdzisz czy gruszka trzyma cisnienie, klapke tylko przez demontaz ssprawdzisz

Opublikowano

stan WG sprawdzisz po demontazu kata

ewentualnie kolektora :wink4: lepiej widać

jak wywalisz kolektor to siła rzeczy musisz wywalic turbo

a jak juz je wyciagniesz to jest wszystko jak na dloni

Opublikowano

stan WG sprawdzisz po demontazu kata

ewentualnie kolektora :wink4: lepiej widać

jak wywalisz kolektor to siła rzeczy musisz wywalic turbo

a jak juz je wyciagniesz to jest wszystko jak na dloni

i jak juz to wszystko bedzie wyjete to przy okazji mozna kata wywalic :mysli:
Opublikowano

jak wywalisz kolektor to siła rzeczy musisz wywalic turbo

eeee tam-ja wyciągnąłem i turbo dalej siedziało-musiałem ustawić sztangę-nie było potrzeby wyjmowania całego turba na wierzch :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...