demon83 0 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Mam Audi A4 TDi 110KM 1996r., wymieniałem uszczelke pod pokrywa zaworów wraz z gumkami!!Po wymianie zapaliłem samochód i zaczął chodzić jak stary klekot, strasznie klepie stracił dynamike nie słychac zeby sie turbina włączała maksymalnie jedzie 120km/h. Przed wymianą uszczelki która już przeciekała było wszystko ok !!!jeździł dynamicznie turbo swistało!!!i pracował bardzo cicho i równo!!!Proszę o pilną odpowiedz!!! Z GORY DZIEKUJE I ;POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Solution 0 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Sprawdź czy wszystko podłączyłeś ponownie(nad pokrywą leci odpowietrzenie skrzyni korbowej, która to wchodzi do pokrywy, a potem do turbo) najwidoczniej jest nieszczelność i wariuje przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Sprawdź czy wszystko podłączyłeś ponownie(nad pokrywą leci odpowietrzenie skrzyni korbowej, która to wchodzi do pokrywy, a potem do turbo) najwidoczniej jest nieszczelność i wariuje przepływomierz dokładnie,posprawdzaj wszystko :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike68 0 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 mnie równiesz czeka wymiana uszczelki pod deklem czy to skomplikowane ?? czy jak np. w Audi80 wystarczy parę śrubek wykrecić? nic od zakupu A4 pod maską nie robiłem tylko dolewki płynu do spryskiwaczy czyli od roku. czeka mnie równiez wymiana lamp na soczewki i tez się zastanawiam czy nie kupić ksiązki z cylku ' sam naprawiam ' bo nawet nie wiem jak się do filtra powietrza dostać 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu3200 0 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 a ja mam pytanie silnik afn przy przyspieszaniu naprzyklad na 2 do 4 tys obr i zmianie biegu silnik gasni9e i pozniej ciezko go odpalic na vagu nie ma bledow rzadnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keepper45 0 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 kąt wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 moze zamocno doj**ales pokrywe ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Poluzuj nakrętki pokrywy i wtedy napisz czy nastąpiła jakaś zmiana. Jak przydusisz pokrywą zawory to efekt będzie taki jak opisujesz Ty i Piotrek a jak to nie pomoże to przeskanuj Vagiem wszystkie sterowniki w Twoim samochodzie i podaj zapisane błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumoss 1 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 podciśnienia ktores musiales odlaczyc lub cos nie tak podlaczyc sprawdz sb wszystko dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 a ja mam pytanie silnik afn przy przyspieszaniu naprzyklad na 2 do 4 tys obr i zmianie biegu silnik gasni9e i pozniej ciezko go odpalic na vagu nie ma bledow rzadnych Kolego miałem 2 razy to samo i też nie wiem o co chodzi , auto potem odpala jak by sie zapowietrzyło i nie chce odpalić . Nic nie robiłem przy silniku i też jestem ciekaw czemu auto zgasło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 a ja mam pytanie silnik afn przy przyspieszaniu naprzyklad na 2 do 4 tys obr i zmianie biegu silnik gasni9e i pozniej ciezko go odpalic na vagu nie ma bledow rzadnych przy takiej usterce nie chce mi sie wierzyć że vag nic nie pokazał . może jakiś słaby kabel i oprogramowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 bo jak zawiesza sie popychacze to nie pokaze błedu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 bo jak zawiesza sie popychacze to nie pokaze błedu. ale w ogóle nic żadnego śladu nie zostaje po tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 bo jak zawiesza sie popychacze to nie pokaze błedu. ale w ogóle nic żadnego śladu nie zostaje po tym ? Nie nie ma żadnego błędu , ja mam Vag Com 311-2 i nic nie wykazał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 bo jak zawiesza sie popychacze to nie pokaze błedu. ale w ogóle nic żadnego śladu nie zostaje po tym ? Nie nie ma żadnego błędu , ja mam Vag Com 311-2 i nic nie wykazał . ciekawe czy jakbyś innym vagiem przejechał czy by coś pokazał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamspeed01 2 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 żaden vag nic nie pokaże jak wieszają się popychacze, poprostu kompresja ucieka i tyle, lepiej to ogarnąć czym wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 A jak da sie to ogarnąć jakimś prostym sposobem czy zostaje tylko dłubanie w silniku ?? I co powoduje wieszanie sie tych popychaczy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 A jak da sie to ogarnąć jakimś prostym sposobem czy zostaje tylko dłubanie w silniku ?? I co powoduje wieszanie sie tych popychaczy ?? dobre pytanie , też jestem ciekaw odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 wysokie cisnienie oleju i podwiesza popychacze.Czesto mechanik nie doswiadczony jak juz znajdzie przyczyne ze zawieszaja sie popychacze na hura wymieni 8 popychaczy a potem ups to samo.Najpierw trzeba sprawdzic cisnienei oleju!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 wysokie cisnienie oleju i podwiesza popychacze.Czesto mechanik nie doswiadczony jak juz znajdzie przyczyne ze zawieszaja sie popychacze na hura wymieni 8 popychaczy a potem ups to samo.Najpierw trzeba sprawdzic cisnienei oleju!!! No ok i jak już zmierzymy ciśnienie oleju to co nam to może powiedzieć ?? No skoro sie zawieszają to wina wysokiego ciśnienia tak ?? I co można z tym zrobić ?? Ciężki temat , a w AFN występuje filtr oleju z jakimś zaworkiem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się