Sysiek Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Przelgrzymka z Czestochowy dotarla do Rogala a o to jego pacjent Wielkie uklony dla Rogala za soft jest mega :zemdlal: :zemdlal: :zemdlal: Liczylem na wiele mniej ale zostalem milo zaskoczony
ArkadiuS Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Na początek uzupełnij profil całkiem sympatyczne cyfry wszyły
Sysiek Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 A co ma moj profil do wykresu ktory wkleilem bo nie za bardzo rozumiem?
Thom4s Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Jeśli zmieniłeś autko, wypadałoby zmienić. Wykres Ok jak na 2.5TDi.
Leman Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 porarzająco-filozoficzne wypowiedzi ...gratki Sysiek, wiem bo jechałem za tobą :)
antonio Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 porażjąco-filozoficzne wypowiedźi szczególnie Twoja - paraliżuje polszczyzną wynik programu zajebiaszczy, piękne wartości jak dla AKN'a
Leman Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 hehe no dobra ...jestem pod wrażeniem mocy :)
bish - kopt Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 no zacnie Sysiu gratki w nocy pewnie nie spałeś ...ale sie tera bedziesz bujał :gwizdanie: ...co to za przysiad ?
Sysiek Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Spalem ale powrot pelen wrazen Dolek dzieki trubinie, zbicie jest i Rogal mowil ze nie da sie z tym nic zrobic, ew. zmienic suszare ale narazie tego nie przewiduje
bish - kopt Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 nie sądzicie że cyferki troche podbiło ciśn. atmosf. ? przy 980 HPa byłoby 10 ps mniej
Flyer Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 ten chwilowy spadek mocy to klasyczny przyklad kulejacej lekko turbiny lub zabitego kata w 2.5 :gwizdanie: u mnie nawet na nowej turbinie bylo przeladowanie przy 2300-2500 obr, bo kat byl zabity i spaliny wracaly w strone sprezarki kat jest? jesli tak, to wywal wynik bardzo ladny
Piotrek98igo Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 bez dymu nie ma ognia 11h w trasie ale sie oplacalo
scrat Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Sysiek, pięknie wyszło! Gratulacje. W drodze powrotnej pewnie banan non-stop na twarzy?
Sysiek Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Bish-kopt, rogal mowil ze wlasnie cisnienie nie do konca sprzyjalo Flyer kata nie mam, turbo bylo regenerowane jakies 20k km temu Scrat banan malo powiedziane A zwlaszcza jak a4 b8 2.0 tdi 170 po sofcie nie mogla sobie poradzic Dodam ze pierwszy pomiar po wgraniu softu wyplul 195 ale Rogal troche zdjal
michal_g84 Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 No no Sysiek gratki, mega wykresik wyszedł, teraz wciągasz wszystko co się rusza
wiissnia Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Mnie to najbardziej zaskoczyła seria. Gift w AKN to prawie nie możliwe Wszystkie 2.5 przeładowując delikatnie na dole, moje zresztą też Wynik piękny, taki jak u mnie :gwizdanie:
kudalty66 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 super wynik, gratki, u mnie troche mniej ale równiej, a jak sprawa z kopceniem????
Sysiek Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 Kopci bo brak FMIC a i lewy SMIC ma dziurke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się