Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BGB] Projekt czerwień [KOLEJNY RAZ NA SPRZEDAŻ]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na dużym turbo to już inna bajka :decayed::kox:

Wtedy trzeba juz mieć zrobiony wydech, cooler, a przy większej mocy to i silnik zakuć trzeba :cool1::kox:

A i ciekawe na ile seryjne wtryski wystarczą. :mysli:

Opublikowano

wydech zrobiony przecież, chociaż i tak test-pipe'a trzeba będzie w razie czego zmienićpod nowe turbo.

przy takich mocach zakucie już wskazane, cooler to wiadomo, wtryski nie starczą - z rs4 powinny pomóc :wink4: no i pompa paliwa teżdo poprawki :tongue4:

ale nie ma co za wczasu rozgadywać się o tym - jużw czarnym miało być gt2871r :tongue4: życie zweryfikuje :>

Opublikowano

Wiem , że masz wydech :wink4:, ogólnie napisałem co by sie przydało.

Koszta sa straszne a i auto potem ciężko sprzedać, choć czasami maniak się znajdzie. :kox:

Za to przyjemnośc z jazdy bezcenna :decayed::evil:

Opublikowano

pomiędzy 400 a 500 :wink4:

:kox: :kox: całkiem inne auto się robi
Opublikowano

Wiem , że masz wydech :wink4:, ogólnie napisałem co by sie przydało.

Koszta sa straszne a i auto potem ciężko sprzedać, choć czasami maniak się znajdzie. :kox:

Za to przyjemnośc z jazdy bezcenna :decayed::evil:

Najgorsze, że później generuje to kolejne koszty typu rozwalona skrzynia, półośki itd :>

Opublikowano

500km to bardzo optysmistyczny wynik... ale 420-430 km przy GT3071R to już zacny wynik, ale myśle że to już raczej kucie silnika cie czeka...chyba że skończyć narazie na 400km z lekkim dmuchaniem ale lepszą charakterystyką... i ciekawe jaka dziura powstanie na niskich a być może będzie nie wielka... co do skrzyni czy półosiek.. Rogal ci zrobi dobry limiter czy procedure startu i w sam raz... lekkie toczenie żeby nie strzeleć z ruszenia i wszystko przeżyje... teraz wlaśnie się rozglądam co i jak wyglada w świcie Mitsu i ciekawych rzeczy się można dowiedzieć... co prawda Audi nei ma tak mocnego bloku jak Evo ale i tak jest jeden z lepszych. Wtryski dajesz 800tki i jazda :D

Opublikowano

To jest FSI tutaj nie dajesz "wtrysków 800" bo do FSI trzeba specjalne i na chwilę obecnąwybór jest bardzo mały :wink4: na GT3071 robi się500 w 2.0T więc nie marudźtutaj :wink4:

Tutaj 2.0T z GT3071 i 500KM - http://www.racingforum.pl/Audi-S3-20TurboFSI-BHZ-t92786.html

Skończmy temat ponieważ na chwilęobecną nic nie robie :evil:

Opublikowano

a tak FSi... no to fakt rynek znikomy... co do 500km to owszem da się... ale ja mówie o specyfikacji bez kucia i normalnej jeździe a nie wyciągany.... wyciągnac to i więcej się da... tylko kwestia tego co się zmieni...

ty nie rezaj 2.0 TFSi a wsadź R32 + 2T i będzie koazak ;)... a tylko nie zapomnij mieć wolnego ze 35-40k PLN ;)

ja u siebie tez nie planuje że tak powiem rezać ale jakby co jestem w trakcie rozeznania jak wygląda sprawa FP Black + przepustnica itp :hi: a nóż widelec :decayed:

Opublikowano

ty nie rezaj 2.0 TFSi a wsadź R32 + 2T i będzie koazak ;)... a tylko nie zapomnij mieć wolnego ze 35-40k PLN ;)

Po co ma się wbijać w takie koszta i nawał roboty jak compoty piszą, że 500 to nie problem na seryjnej korbie :cool1:

Opublikowano

mgtan - dobra przestań już zgrywać specjalistę :> kucie nie ma wpływu na zrobienie wyniku tylko na to ile na nim pojeździmy :wink4:

proponuję zakończyć temat :decayed:

[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 10:49_________________________________________________

ty nie rezaj 2.0 TFSi a wsadź R32 + 2T i będzie koazak ;)... a tylko nie zapomnij mieć wolnego ze 35-40k PLN ;)

Po co ma się wbijać w takie koszta i nawał roboty jak compoty piszą, że 500 to nie problem na seryjnej korbie :cool1:

Z tego co mi sięobiło o uszy w S3 sąinne korby i tłoki - w BGB konieczne będzie zakucie :wink4:

Opublikowano

...ale ja mówie o specyfikacji bez kucia i normalnej jeździe a nie wyciągany.... wyciągnac to i więcej się da...

no przecież napisałem... o normalnej jeździe czyli nie do 10k km... a troche żeby pojeździć.

tak czy siak... już amsz przyjemne osiągi 260 km tez już czuć... ale rozumiem cie dobrze... apetyt rośnie w miarę jedzenia.

i koniec OT.

Opublikowano

dobra, dzisiaj poszedł pierwszy uślizg sprzęgła :kwasny: a więc dłużej już odwlekać sprzęgła nie ma jak :naughty:[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 16:08_________________________________________________B7_LWFW_Spec_1.jpg :gwizdanie:

Opublikowano

chcesz w tych korkach jezdzic na specu?

Opublikowano

no właśnie niby zamówiłem od kolesia z 034 motosport (używkę po 5k mil), ale później sobie pomyślałem, że nie jeździłem na tym i nie wiem jak to będzie się w korkach zachowywać.. do jutra się zastanawiam, ale chyba jednak FX300 będę musiał zamówić..

Opublikowano

wszyscy chwala clutchmastersa, wiec chyba nie ma sie co zastanawiac :)

Opublikowano

cenowo clutchmasters teraz dobrze wcale tak nie wygląda - prawie 3.5k za sprzegło :wink4:

wiozędzisiaj zimówki do malowania - ciągle nie zdecydowałem się, czy czarny mat, czy grafit, ale chyba będzie czarny mat :wink4:

Opublikowano

czarny macik...masz dodatki czarne więc będzie cacy wyglądać...

grafit z czerownym plus czarne dodatki?... :no:

u ciebie połączenie czarnego z czerwonym jest kozak!

Opublikowano

będzie czarny mat :wink4:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...