Ponior Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Na dużym turbo to już inna bajka Wtedy trzeba juz mieć zrobiony wydech, cooler, a przy większej mocy to i silnik zakuć trzeba A i ciekawe na ile seryjne wtryski wystarczą.
bajk Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 wydech zrobiony przecież, chociaż i tak test-pipe'a trzeba będzie w razie czego zmienićpod nowe turbo. przy takich mocach zakucie już wskazane, cooler to wiadomo, wtryski nie starczą - z rs4 powinny pomóc no i pompa paliwa teżdo poprawki ale nie ma co za wczasu rozgadywać się o tym - jużw czarnym miało być gt2871r życie zweryfikuje :>
Ponior Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Wiem , że masz wydech , ogólnie napisałem co by sie przydało. Koszta sa straszne a i auto potem ciężko sprzedać, choć czasami maniak się znajdzie. Za to przyjemnośc z jazdy bezcenna
MARCIN607 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 pomiędzy 400 a 500 :kox: całkiem inne auto się robi
bajk Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 Wiem , że masz wydech , ogólnie napisałem co by sie przydało. Koszta sa straszne a i auto potem ciężko sprzedać, choć czasami maniak się znajdzie. Za to przyjemnośc z jazdy bezcenna Najgorsze, że później generuje to kolejne koszty typu rozwalona skrzynia, półośki itd :>
mgtan Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 500km to bardzo optysmistyczny wynik... ale 420-430 km przy GT3071R to już zacny wynik, ale myśle że to już raczej kucie silnika cie czeka...chyba że skończyć narazie na 400km z lekkim dmuchaniem ale lepszą charakterystyką... i ciekawe jaka dziura powstanie na niskich a być może będzie nie wielka... co do skrzyni czy półosiek.. Rogal ci zrobi dobry limiter czy procedure startu i w sam raz... lekkie toczenie żeby nie strzeleć z ruszenia i wszystko przeżyje... teraz wlaśnie się rozglądam co i jak wyglada w świcie Mitsu i ciekawych rzeczy się można dowiedzieć... co prawda Audi nei ma tak mocnego bloku jak Evo ale i tak jest jeden z lepszych. Wtryski dajesz 800tki i jazda
bajk Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 To jest FSI tutaj nie dajesz "wtrysków 800" bo do FSI trzeba specjalne i na chwilę obecnąwybór jest bardzo mały na GT3071 robi się500 w 2.0T więc nie marudźtutaj Tutaj 2.0T z GT3071 i 500KM - http://www.racingforum.pl/Audi-S3-20TurboFSI-BHZ-t92786.html Skończmy temat ponieważ na chwilęobecną nic nie robie
mgtan Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 a tak FSi... no to fakt rynek znikomy... co do 500km to owszem da się... ale ja mówie o specyfikacji bez kucia i normalnej jeździe a nie wyciągany.... wyciągnac to i więcej się da... tylko kwestia tego co się zmieni... ty nie rezaj 2.0 TFSi a wsadź R32 + 2T i będzie koazak ... a tylko nie zapomnij mieć wolnego ze 35-40k PLN ja u siebie tez nie planuje że tak powiem rezać ale jakby co jestem w trakcie rozeznania jak wygląda sprawa FP Black + przepustnica itp a nóż widelec
mystic.pl Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 ty nie rezaj 2.0 TFSi a wsadź R32 + 2T i będzie koazak ... a tylko nie zapomnij mieć wolnego ze 35-40k PLN Po co ma się wbijać w takie koszta i nawał roboty jak compoty piszą, że 500 to nie problem na seryjnej korbie
bajk Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 mgtan - dobra przestań już zgrywać specjalistę :> kucie nie ma wpływu na zrobienie wyniku tylko na to ile na nim pojeździmy proponuję zakończyć temat [br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 10:49_________________________________________________ ty nie rezaj 2.0 TFSi a wsadź R32 + 2T i będzie koazak ... a tylko nie zapomnij mieć wolnego ze 35-40k PLN Po co ma się wbijać w takie koszta i nawał roboty jak compoty piszą, że 500 to nie problem na seryjnej korbie Z tego co mi sięobiło o uszy w S3 sąinne korby i tłoki - w BGB konieczne będzie zakucie
mgtan Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 ...ale ja mówie o specyfikacji bez kucia i normalnej jeździe a nie wyciągany.... wyciągnac to i więcej się da... no przecież napisałem... o normalnej jeździe czyli nie do 10k km... a troche żeby pojeździć. tak czy siak... już amsz przyjemne osiągi 260 km tez już czuć... ale rozumiem cie dobrze... apetyt rośnie w miarę jedzenia. i koniec OT.
bajk Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 dobra, dzisiaj poszedł pierwszy uślizg sprzęgła a więc dłużej już odwlekać sprzęgła nie ma jak [br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 16:08_________________________________________________ :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 chcesz w tych korkach jezdzic na specu?
bajk Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 no właśnie niby zamówiłem od kolesia z 034 motosport (używkę po 5k mil), ale później sobie pomyślałem, że nie jeździłem na tym i nie wiem jak to będzie się w korkach zachowywać.. do jutra się zastanawiam, ale chyba jednak FX300 będę musiał zamówić..
mgtan Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 FX300 bardzo zachwalany jest no i ma niezłe ceny.
Flyer Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 wszyscy chwala clutchmastersa, wiec chyba nie ma sie co zastanawiac
bajk Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 cenowo clutchmasters teraz dobrze wcale tak nie wygląda - prawie 3.5k za sprzegło wiozędzisiaj zimówki do malowania - ciągle nie zdecydowałem się, czy czarny mat, czy grafit, ale chyba będzie czarny mat
mgtan Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 czarny macik...masz dodatki czarne więc będzie cacy wyglądać... grafit z czerownym plus czarne dodatki?... u ciebie połączenie czarnego z czerwonym jest kozak!
Rekomendowane odpowiedzi