soolek Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 Ostatnio wyczyściłem sobie fajki w moim AFN (musiałem się wspomóc drobniutkim papierem ściernym). Błyszczały się jak psu ... na wiosnę Niestety następnego dnia ... końcówki były znowu okopcone Co zrobić, żeby smog z rury się na nich nie osadzał, albo schodził po przetarciu ściereczką? (Mam zamiar zamontować proste fajki a'la PB, ale najpierw inne mody).
Gość MorgothV8 Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 Diesel bedzie dymił, taka jego natura....
SlaVko18v Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 jest taki specjalny srodek do czyszczenia felg z nagaru np po klockach hamulcowych ... ja od czasu do czasu oprocz czyszczenia nim felg uzywam do przeczyszczenia koncowki wdechu .. efekt ... swieci sie ja nowka :oklaski: edit: dodam tylko ze jak prysne srodkiem na koncowke to przcieram tylko papierem ( reczniki papierowe) bez meczenia sie i gotowe czysta i szybka robota
Piotrek98igo Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 mnie tam podobaja sie bardziej takie uflejone,przynajmniej widac ze sie jezdzi
dawajrapa Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 edmondo, moze jestes przerwazliwiony? chyba, ze naprawde ostro zapyzialy i nie widac ze sa srebrne itd. ja czyscilem swoje raz- byly cale czarne, pojechalem 2ma papierami sciernymi, na poczatek grubszym, pozniej bardzo drobnym i od tamtej porty rurki sa eleganckie, wystarczy polac woda ze szlaucha pod cisnieniem przy okazji mycia i jest OK.
soolek Opublikowano 1 Października 2007 Autor Opublikowano 1 Października 2007 edmondo, moze jestes przerwazliwiony? chyba, ze naprawde ostro zapyzialy i nie widac ze sa srebrne itd. ja czyscilem swoje raz- byly cale czarne, pojechalem 2ma papierami sciernymi, na poczatek grubszym, pozniej bardzo drobnym i od tamtej porty rurki sa eleganckie, wystarczy polac woda ze szlaucha pod cisnieniem przy okazji mycia i jest OK. Przewrażliwiony nie jestem, ale chyba trochę naiwny Też swoje wyczyściłem i błyszczały się ładnie, ale następnego na brzegach już był osad. Da się go lekko usunąć, ale przecież nie będę codziennie fajek czyścił Myślałem, że jednak jest sposób, aby były czas lśniące, gdyż kiedyś widziałem u braciaka w A6 2.5 TDi, że cały czas miał błyszczące, a właśnie zrobił trasę ponad 200 km
dawajrapa Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 hmm. a moze masz nieoryginalny ostatni tlumik i dlatego te fajki tak obchodza? moje sa srebrne do nastepnego mycia... nie swieca sie co prawa jak psu jaja, non stop, ale kilka dni po umyciu auta mozna sie spokojnie w nich przejzec
soolek Opublikowano 1 Października 2007 Autor Opublikowano 1 Października 2007 Wygląda raczej na uryginał, ale dokładnie mu się nie przyglądałem...
tomi Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 jest taki specjalny srodek do czyszczenia felg z nagaru np po klockach hamulcowych ... ja od czasu do czasu oprocz czyszczenia nim felg uzywam do przeczyszczenia koncowki wdechu .. efekt ... swieci sie ja nowka :oklaski: edit: dodam tylko ze jak prysne srodkiem na koncowke to przcieram tylko papierem ( reczniki papierowe) bez meczenia sie i gotowe czysta i szybka robota A jak nazywa się ten środek kolego?
dawajrapa Opublikowano 2 Października 2007 Opublikowano 2 Października 2007 Wygląda raczej na uryginał, ale dokładnie mu się nie przyglądałem... to moze przez gnojowke? jaka lejesz? jakies normalne stacje (shell, BP) czy jakas lewizna?
adadur Opublikowano 2 Października 2007 Opublikowano 2 Października 2007 Środek do felg używać do wydechu ... przegięcie, proponuje wypad do "Biedronki" i poszukać psikacza do mycia szyb w kominkach - usuwa sadze itp pewnie skuteczniej niż te prepearaty do felg bo musza one być nautralne dla lakieru.
soolek Opublikowano 2 Października 2007 Autor Opublikowano 2 Października 2007 Wygląda raczej na uryginał, ale dokładnie mu się nie przyglądałem... to moze przez gnojowke? jaka lejesz? jakies normalne stacje (shell, BP) czy jakas lewizna? Cóż to za pytanie Tylko Shell Poza tym moja kopci normalnie, czyli tylko podczas butowania na 1,2,3 biegu.
krzyniek Opublikowano 2 Października 2007 Opublikowano 2 Października 2007 gdzieś czytałem na forum tylko nie wiem czy naszym czy Akp, że rureczki można przytrzeć bardzo drobnym papierem ściernym
grabalaba Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 gdzieś czytałem na forum tylko nie wiem czy naszym czy Akp, że rureczki można przytrzeć bardzo drobnym papierem ściernym Ja u siebie zrobiłem wodnym 1000 i jest :th:
SlaVko18v Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 Ja tam nie widze w tym nic zlego ... robie juz tak od 6 m-cy i zero jakichkolwiek zmian po uzyciu srodka do felg do czyszczenia tego nagaru w wydechu ... Srodek firmy ATAS ( made in italy) zuca sie w oczy tylko napis CZYSCI FELGI NIELAKIEROWANE .. i napis PLAK HOBBY AUTO ja polecam.. zawsze mozecie sprobowac tego srodka albo meczyc sie papierem sciernym
Gość NUTI Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 Jeśli czyściłeś je drobnym papierem to mają gładką powierzchnie, teraz to tylko chemia, spróbuj jak mówi kolega SlaVko18v lub sprajem do mycia silników, on ładnie czyśli aluminium z róznych świństw to poinno pomóc.
Motor Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 Wygląda raczej na uryginał, ale dokładnie mu się nie przyglądałem... to moze przez gnojowke? jaka lejesz? jakies normalne stacje (shell, BP) czy jakas lewizna? Po EKO dieslu Orlen też się brudzą troche u mnie ale paliwo te jest najlepsze, testowane przez Motora i Gaztekę moto. Najlepszy efekt to papier 400>1000=Nówka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się