notorious Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Jak wiadomo montujac sekwencje auto odpala na benzynie.. gdy sie nagrzeje przelacza sie na gazik. Ostatnio czytalem ze instalka moze spalac tez i benzyne? czy to prawda? COS O BRC pisalo.. jak to w koncu jest? Prosze o obalenie mitu ze wciskajac auto na 5000 obrotow auto spala jedno i drugie paliwo badz benzyne tylko zamiast gazu!
Gość mateoos Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Jeśli wtryski nie dają rady (zbyt mały wydatek), to instalacja może przełączyć się na benzynę (dotyczy wysokich obrotów).
notorious Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 aha czyli sie przelaczy i bedzie to ewidentnie widac? bo doszly mi sluchy a akurat dzis zamontowalem sequent 24 my07 ze np. zjada to i to paliwo.... wprawdzie przegonilem ja odrazu na swiezo na trasie do 160 i szlo w gazie bez problemu.. wprawdzie wydaje sie przy ruszaniu i jezdzie pod gore slabszy silnik ale moze jescze musi sie to wszystko ulozyc
Gość mateoos Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Będzie to ewidentnie widać, ale też będzie świadczyło o tym, że instalator to partacz, wtryski należy dobrać odpowiednio do silnika.
juby_p Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 nie tylko wtryski a przedewszystkim reduktor jest za słaby jak przelancza sie na benzyne moga to tez powodować błedy montazone lub w ustawieniach
marek34 Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Nie zawsze widać kiedy chodzi na Pb. Wszystko zależy od ustawień centrali LPG. Można ustawić tak, że w momencie braku wydajności instalacji LPG, poszczególne cylindry mogą pracować na benzynie. Wtedy tego nie widać i wydaje się, że idzie tylko na gazie. Przy innych ustawieniach, jeśli na gazie jest lipa, to od razu przełącza na Pb jako tryb awaryjny. Tak czy siak, zawsze jest to spowodowane źle dobranymi komponentami instalacji. Dobra instalacja do danego auta nie przełączy się samoczynnie i nie będzie podbierała benzyny. Wtryskiwacze w tym przypadku nie mają najmniejszego wpływu na rodzaj zasilania. Liczone jest tylko ciśnienie gazu w układzie. A tu problemem może być: filtr FL i FC, wielozawór, reduktor, miedź.
Nosfer Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Nie zawsze widać kiedy chodzi na Pb. Wszystko zależy od ustawień centrali LPG. Można ustawić tak, że w momencie braku wydajności instalacji LPG, poszczególne cylindry mogą pracować na benzynie. Wtedy tego nie widać i wydaje się, że idzie tylko na gazie. Przy innych ustawieniach, jeśli na gazie jest lipa, to od razu przełącza na Pb jako tryb awaryjny. Tak czy siak, zawsze jest to spowodowane źle dobranymi komponentami instalacji. Dobra instalacja do danego auta nie przełączy się samoczynnie i nie będzie podbierała benzyny. Wtryskiwacze w tym przypadku nie mają najmniejszego wpływu na rodzaj zasilania. Liczone jest tylko ciśnienie gazu w układzie. A tu problemem może być: filtr FL i FC, wielozawór, reduktor, miedź. Dokładnie tak
notorious Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 rozwazmy cala instalacja BRC SEQUENT 24 My07 z wtryskami BRC chyba pomaranczowe.. reduktor mb itd w moim silniku..
Dev Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 pomaranczowe spokojnie wystarczaja do 1.8T a Ty masz w zwyklym 1.8 ???[br]Dopisany: 21 Październik 2010, 08:34_________________________________________________na niebieskich bedzie mniej palil
notorious Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 sprawdzilem i mam pomaranczowe 10BA czy cos takiego a niby czeu mniej? czym sie roznia??
Dev Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 sprawdzilem i mam pomaranczowe 10BA czy cos takiego a niby czeu mniej? czym sie roznia?? niebieskie wystarczaja spokojnie do 103kW, no i tym samym nie potrzeba pomaranczowych
notorious Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 wyczytalem gdzies cos takiego dot. jakiejs 115km hondy itam miałem w hondzie civic 1.4 90km instalacje brc sequent 24 na niebieskich wtryskach. spisywała się całkiem sympatycznie. wymieniłem silnik na mocniejszy 1600 ok 130km z v-tec. wiem że niebieskie wtryskiwacze dadzą max 115km
notorious Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 bzdura dokładnie któro? temat ze sie podpiera czy wtryski ?
Kaii Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 To ja się tu podepnę. Czyli jak spala mi ok.15-16l gazu i sporo benzyny wpiernicza podczas jazdy na lpg + przy 4,5 tys. obrotów przełącza się na benzynkę to jest cos nie tak z instalacją ? gazownik twierdził, że tak jest ok ^^', znaczy się co do tego spalania tylko mówił, że powinno być mniejsze. Ale może dodam, że benzyny też sporo żłopał, chyba koło 13l instalka BRC sekwencja Prosze o jakieś sugestie Bo coś jest chyba nie tak i niewiem gdzie szukać przyczyny
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 cos masz pojeb...ane, najpierw diagnostyka. Auto za duzo pali.
pablosan Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Mam pomarańczowe wtryski+genius mb 1500 i jest ok, do 160 km/h idzie bez problemu , więcej nie próbowałem. Spalanie w zimę po mieście około 12 ltr. Filtry wymieniane co 7-8 tys. km (koszt lotnego wkładu+ciekłego=20 złotych) ze względu na syfiasty polski gaz (tankowanie tylko na BP+Statoil), póki co ponad 50 tys. km/2 lata i hula wszystko bezproblemowo BRC nie ma dobrej opinii na forach gazowych (niby drogie w stosunku do tego co oferuje), ale... tylko tych co zakładają konkurencje :gwizdanie:
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 BRC to jedyna instalacja z ktora ńie mialem nigdy problemow. I potwierdzam to co napisal Kolega powyzej. Najwiekszy szajs z jakim mialem do czynienia to Tartarini, kupa jak ich malo.
pablosan Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 "...jak się ma dobre wtryski i reduktor, to elektronika nie musi być super..."-myślę, że tego się trzeba trzymać , moje wtryski leżą w poziomie nad kolektorem, nie do końca jak powinno-czyli w pionie (wylotem gazu do dołu), a mimo to jest wszystko okej Co więcej jest/są firmy, które jak się zacznie dziać coś z wtryskami je profesjonalnie wyczyszczą (koszt max 200 zeta) a regeneracja reduktora to jakieś 150 zeta-reasumując w razie problemów za jakieś 450-500 zeta (razem z założeniem i regulacja) mamy zregenerowane dwa najważniejsze komponenty instalacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się