Gość hiczkok2 Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 witam wszystkich od pewnego czasu mam do wymiany tuleje w tylnym zawieszeniu chcialem zrobic tylne zawieszenie razem z przednim po zimie ale nie moge wytrzymac tych stukow tylego zawieszenia .Mysle nad poliuretanowymi tulejami .chciełbym wiedziec ile wyniesie mnie kaplet tych tulei a najlepej ile bedzie kosztowala mnie wymianwszystkich gum tak aby nie bylo tam zadnych luzów i co myslicie o tych poliuretanach
nikos172 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Kolego ja za te tuleje zapłaciłem 2 miesiące temu około 40zl za komplet(2 sztuki) po zniżkach dla firmy w intercars, nie wiem czy to dużo czy mało ale orientacje masz, poza tym dołożyłem do tego nowe tylne amorki i wyszło mi wszystko ok. 310 złotych więc nie ma tragedii z ceną
Armi Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 40zł za komplet to jakiś straszny syf :gwizdanie: Ja kupowałem po 80zł za sztukę (Lemforder) u TOM77.
nikos172 Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 40zł za komplet to jakiś straszny syf :gwizdanie: Ja kupowałem po 80zł za sztukę (Lemforder) u TOM77. Tylko różnimy się tym, że ja kupiłem te tuleje za 44zł po 45% zniżkach, czyli wyszłyby za komplet bez zniżek 80zł to po pierwsze, po drugie nie szukałem jakiejś dobrej firmy bo auto szło do żyda, więc po co inwestować? Kolega zapytał jak z kosztami, więc orientacyjnie odpowiedziałem, teraz może wybierać czy kupić jedną sztukę za 80zł czy od razu komplet za tą cenę, bądź będzie szukał dalej, pozdro
Armi Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 40zł za komplet to jakiś straszny syf :gwizdanie: Ja kupowałem po 80zł za sztukę (Lemforder) u TOM77. Tylko różnimy się tym, że ja kupiłem te tuleje za 44zł po 45% zniżkach, czyli wyszłyby za komplet bez zniżek 80zł to po pierwsze, po drugie nie szukałem jakiejś dobrej firmy bo auto szło do żyda, więc po co inwestować? Kolega zapytał jak z kosztami, więc orientacyjnie odpowiedziałem, teraz może wybierać czy kupić jedną sztukę za 80zł czy od razu komplet za tą cenę, bądź będzie szukał dalej, pozdro Dlatego nie kupuje się samochodów w Polsce
zgredek27 Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 40zł za komplet to jakiś straszny syf :gwizdanie: Ja kupowałem po 80zł za sztukę (Lemforder) u TOM77. Swiete slowa. Pakuj lepsze, po co masz zmieniac za rok... Tylko różnimy się tym, że ja kupiłem te tuleje za 44zł po 45% zniżkach, czyli wyszłyby za komplet bez zniżek 80zł to po pierwsze, po drugie nie szukałem jakiejś dobrej firmy bo auto szło do żyda, więc po co inwestować? Kolega zapytał jak z kosztami, więc orientacyjnie odpowiedziałem, teraz może wybierać czy kupić jedną sztukę za 80zł czy od razu komplet za tą cenę, bądź będzie szukał dalej, pozdro Dlatego nie kupuje się samochodów w Polsce
Szymonss Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Koledzy jak już jesteśmy przy temacie tulei to chciałbym zapytać jak to jest z ich wymianą. u mnie jest to konieczne bo cały tył mi lata i strach jeździć. jak spytałem mechanika czy to trudne do wymiany samemu to powiedział "wesołych świąt" i wagon tabletek na nerwy.. patrzyłem dziś pod spód na te tuleje i nie widzę tam większej technologii, czy ktoś może to robił i wie dlaczego to jest ponoć takie trudne?
RAWULI Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Cześć, rozmawiałem ostatnio z kolegą, wolał kupić belkę używkę z angola i nie bawił się w tuleje, ponoć tak było łatwiej, nie miałem czasu zapytać o szczegóły, belka tak czy inaczej musi być wyjęta.
Armi Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Cześć, rozmawiałem ostatnio z kolegą, wolał kupić belkę używkę z angola i nie bawił się w tuleje, ponoć tak było łatwiej, nie miałem czasu zapytać o szczegóły, belka tak czy inaczej musi być wyjęta. Przecież używka to loteria :gwizdanie: Ja płaciłem 100zł za robociznę. Także podejrzewam, że wielkiej filozofii nie ma.
Butless Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Siemka ja wraz z kolega wymienilem obie tuleje:) a nic z mechanika nie mamy zwiazanego. wystarczy kanal klusz 19 do odkrecenia duzy młot:D nam sie złamały 2. No albo isc na łatwizne i kupic sciagac ktory jest drogi i na raz nie bardzo sie opłaca ale samemu 4h i po kłopocie
paweu1 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Powtórze kolegę. To żadna filozofia, najlepiej jak auto jest na podnośniku ( w kanale troche gorzej), Wystarczy duży młotek, żeby wybić starą tuleję, później prowizoryczny ściągacz (wciągacz), żeby wcisnąć nową tuleje i troche smaru. Razem z moim mechankiem, wymieniliśmy dwie tuleje niecałe pół godziny ( nie spiesząc się).
Szymonss Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Straszą mnie rozumiecie drodzy koledzy że to masakra i wogóle lepiej najlepiej sie od razu pociąć.. widziałem tam właśnie śrubę i właśnie czy młotek aby napewno wystarczy? wybić nie problem ale czy żeby nową tuleje osadzić nie trzeba troszkę hmm bardziej "fachowego" sprzętu?
nikos172 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Koledzy jak już jesteśmy przy temacie tulei to chciałbym zapytać jak to jest z ich wymianą. u mnie jest to konieczne bo cały tył mi lata i strach jeździć. jak spytałem mechanika czy to trudne do wymiany samemu to powiedział "wesołych świąt" i wagon tabletek na nerwy.. patrzyłem dziś pod spód na te tuleje i nie widzę tam większej technologii, czy ktoś może to robił i wie dlaczego to jest ponoć takie trudne? kolego, wymieniałem te tuleje wraz z amorami z kolegą, świeżo po technikum mechanicznym(laik), zajęło to nam 2 godziny, więc albo Twój mechanior się nie zna, albo szykuje Cię na niezłą wałkę gdzie za tą robotę policzy krocie, pozdro
przemax Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Witam. Ja wymieniłem te tuleje w ostatnią sobotę. Widziałem jak mechanicy je wymieniali odkręcili dwie śruby, żadna filozofia, ale mieli oni taką mała prasę i wycisnęli te tuleje z belki a później wcisnęli. Kupiłem tuleje Lemfordera 80zł za sztukę. Mi też tył tańczył jak delikatnie kręciłem kierownicą. Teraz przestało, ale wymieniłem też łożyska z tyłu bo miały spore luzy. Mnie za to wszystko skasował mechanik(plus wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych) 150zł.
Lombardo Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Witam. Ja wymieniłem te tuleje w ostatnią sobotę. Widziałem jak mechanicy je wymieniali odkręcili dwie śruby, żadna filozofia, ale mieli oni taką mała prasę i wycisnęli te tuleje z belki a później wcisnęli. Kupiłem tuleje Lemfordera 80zł za sztukę. Mi też tył tańczył jak delikatnie kręciłem kierownicą. Teraz przestało, ale wymieniłem też łożyska z tyłu bo miały spore luzy. Mnie za to wszystko skasował mechanik(plus wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych) 150zł. Nie trzeba wymieniac łozysk jak maja luz wystarczy skasowac luz, no chyba ze sa inne objawy wskazujące na zużycie.
przemax Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Kolego wiem że można skasować luz poprzez dokręcenie śruby od łożyska. Jak napisałem wcześniej, wymieniłem tylne tarcze, więc założyłem nowe łożyska. Jest to niewielki koszt (ruvila 40zl za sztukę) Pzdr
OnasiS Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Lemforder!!! założyłem w tamtym roku w lecie zrobiłem 20 tys i zero luzów (18 cali felga) a prowadzenie auta to bajka :gwizdanie:
szachu71 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 tez polecam LMF, z tego co slyszalem zadna guma nie wytrzyma tyle co lmf a poza tym jest to taka czesc ze lepiej doplacic do jakosci i miec spokoj na lata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się