Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana tylnych tulei


Gość hiczkok2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich od pewnego czasu mam do wymiany tuleje w tylnym zawieszeniu chcialem zrobic tylne zawieszenie razem z przednim po zimie ale nie moge wytrzymac tych stukow tylego zawieszenia .Mysle nad poliuretanowymi tulejami .chciełbym wiedziec ile wyniesie mnie kaplet tych tulei a najlepej ile bedzie kosztowala mnie wymianwszystkich gum tak aby nie bylo tam zadnych luzów i co myslicie o tych poliuretanach

Opublikowano

Kolego ja za te tuleje zapłaciłem 2 miesiące temu około 40zl za komplet(2 sztuki) po zniżkach dla firmy w intercars, nie wiem czy to dużo czy mało ale orientacje masz, poza tym dołożyłem do tego nowe tylne amorki i wyszło mi wszystko ok. 310 złotych więc nie ma tragedii z ceną

Opublikowano

40zł za komplet to jakiś straszny syf :gwizdanie:

Ja kupowałem po 80zł za sztukę (Lemforder) u TOM77.

Opublikowano

40zł za komplet to jakiś straszny syf :gwizdanie:

Ja kupowałem po 80zł za sztukę (Lemforder) u TOM77.

Tylko różnimy się tym, że ja kupiłem te tuleje za 44zł po 45% zniżkach, czyli wyszłyby za komplet bez zniżek 80zł to po pierwsze, po drugie nie szukałem jakiejś dobrej firmy bo auto szło do żyda, więc po co inwestować? Kolega zapytał jak z kosztami, więc orientacyjnie odpowiedziałem, teraz może wybierać czy kupić jedną sztukę za 80zł czy od razu komplet za tą cenę, bądź będzie szukał dalej, pozdro

Opublikowano

40zł za komplet to jakiś straszny syf :gwizdanie:

Ja kupowałem po 80zł za sztukę (Lemforder) u TOM77.

Tylko różnimy się tym, że ja kupiłem te tuleje za 44zł po 45% zniżkach, czyli wyszłyby za komplet bez zniżek 80zł to po pierwsze, po drugie nie szukałem jakiejś dobrej firmy bo auto szło do żyda, więc po co inwestować? Kolega zapytał jak z kosztami, więc orientacyjnie odpowiedziałem, teraz może wybierać czy kupić jedną sztukę za 80zł czy od razu komplet za tą cenę, bądź będzie szukał dalej, pozdro

Dlatego nie kupuje się samochodów w Polsce :decayed:

Opublikowano

40zł za komplet to jakiś straszny syf :gwizdanie:

Ja kupowałem po 80zł za sztukę (Lemforder) u TOM77.

Swiete slowa.

Pakuj lepsze, po co masz zmieniac za rok...

Tylko różnimy się tym, że ja kupiłem te tuleje za 44zł po 45% zniżkach, czyli wyszłyby za komplet bez zniżek 80zł to po pierwsze, po drugie nie szukałem jakiejś dobrej firmy bo auto szło do żyda, więc po co inwestować? Kolega zapytał jak z kosztami, więc orientacyjnie odpowiedziałem, teraz może wybierać czy kupić jedną sztukę za 80zł czy od razu komplet za tą cenę, bądź będzie szukał dalej, pozdro

Dlatego nie kupuje się samochodów w Polsce :decayed:

Opublikowano

Koledzy jak już jesteśmy przy temacie tulei to chciałbym zapytać jak to jest z ich wymianą. u mnie jest to konieczne bo cały tył mi lata i strach jeździć. jak spytałem mechanika czy to trudne do wymiany samemu to powiedział "wesołych świąt" i wagon tabletek na nerwy.. patrzyłem dziś pod spód na te tuleje i nie widzę tam większej technologii, czy ktoś może to robił i wie dlaczego to jest ponoć takie trudne?

Opublikowano

Cześć, rozmawiałem ostatnio z kolegą, wolał kupić belkę używkę z angola i nie bawił się w tuleje, ponoć tak było łatwiej, nie miałem czasu zapytać o szczegóły, belka tak czy inaczej musi być wyjęta. :confused4:

Opublikowano

Cześć, rozmawiałem ostatnio z kolegą, wolał kupić belkę używkę z angola i nie bawił się w tuleje, ponoć tak było łatwiej, nie miałem czasu zapytać o szczegóły, belka tak czy inaczej musi być wyjęta. :confused4:

Przecież używka to loteria :gwizdanie:

Ja płaciłem 100zł za robociznę. Także podejrzewam, że wielkiej filozofii nie ma.

Opublikowano

Siemka :) ja wraz z kolega wymienilem obie tuleje:) a nic z mechanika nie mamy zwiazanego. wystarczy kanal klusz 19 do odkrecenia duzy młot:D nam sie złamały 2. No albo isc na łatwizne i kupic sciagac ktory jest drogi i na raz nie bardzo sie opłaca ale samemu 4h i po kłopocie

Opublikowano

Powtórze kolegę.

To żadna filozofia, najlepiej jak auto jest na podnośniku ( w kanale troche gorzej), Wystarczy duży młotek, żeby wybić starą tuleję, później prowizoryczny ściągacz (wciągacz), żeby wcisnąć nową tuleje i troche smaru. Razem z moim mechankiem, wymieniliśmy dwie tuleje niecałe pół godziny ( nie spiesząc się).

Opublikowano

Straszą mnie rozumiecie drodzy koledzy że to masakra i wogóle lepiej najlepiej sie od razu pociąć.. widziałem tam właśnie śrubę i właśnie czy młotek aby napewno wystarczy? wybić nie problem ale czy żeby nową tuleje osadzić nie trzeba troszkę hmm bardziej "fachowego" sprzętu?

Opublikowano

Koledzy jak już jesteśmy przy temacie tulei to chciałbym zapytać jak to jest z ich wymianą. u mnie jest to konieczne bo cały tył mi lata i strach jeździć. jak spytałem mechanika czy to trudne do wymiany samemu to powiedział "wesołych świąt" i wagon tabletek na nerwy.. patrzyłem dziś pod spód na te tuleje i nie widzę tam większej technologii, czy ktoś może to robił i wie dlaczego to jest ponoć takie trudne?

kolego, wymieniałem te tuleje wraz z amorami z kolegą, świeżo po technikum mechanicznym(laik), zajęło to nam 2 godziny, więc albo Twój mechanior się nie zna, albo szykuje Cię na niezłą wałkę gdzie za tą robotę policzy krocie, pozdro

Opublikowano

Witam. Ja wymieniłem te tuleje w ostatnią sobotę. Widziałem jak mechanicy je wymieniali odkręcili dwie śruby, żadna filozofia, ale mieli oni taką mała prasę i wycisnęli te tuleje z belki a później wcisnęli. Kupiłem tuleje Lemfordera 80zł za sztukę. Mi też tył tańczył jak delikatnie kręciłem kierownicą. Teraz przestało, ale wymieniłem też łożyska z tyłu bo miały spore luzy. Mnie za to wszystko skasował mechanik(plus wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych) 150zł.

Opublikowano

Witam. Ja wymieniłem te tuleje w ostatnią sobotę. Widziałem jak mechanicy je wymieniali odkręcili dwie śruby, żadna filozofia, ale mieli oni taką mała prasę i wycisnęli te tuleje z belki a później wcisnęli. Kupiłem tuleje Lemfordera 80zł za sztukę. Mi też tył tańczył jak delikatnie kręciłem kierownicą. Teraz przestało, ale wymieniłem też łożyska z tyłu bo miały spore luzy. Mnie za to wszystko skasował mechanik(plus wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych) 150zł.

Nie trzeba wymieniac łozysk jak maja luz wystarczy skasowac luz, no chyba ze sa inne objawy wskazujące na zużycie.

Opublikowano

Kolego wiem że można skasować luz poprzez dokręcenie śruby od łożyska. Jak napisałem wcześniej, wymieniłem tylne tarcze, więc założyłem nowe łożyska. Jest to niewielki koszt (ruvila 40zl za sztukę) Pzdr

Opublikowano

Lemforder!!! założyłem w tamtym roku w lecie zrobiłem 20 tys i zero luzów (18 cali felga) a prowadzenie auta to bajka :gwizdanie:

Opublikowano

tez polecam LMF, z tego co slyszalem zadna guma nie wytrzyma tyle co lmf a poza tym jest to taka czesc ze lepiej doplacic do jakosci i miec spokoj na lata

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...