iras_gda 0 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Niestety obecnie cieknie mi dość poważnie z zaworu EGR. Chciałbym wymienić EGR i przeprowadzić chiptuning w swoim AVF. Pojechałem do pobliskiego zakładu zajmującego się tuningiem i mechanicy powiedzieli, że zakup nowego EGR to strata pieniędzy. Sugerują "zaślepienie" EGR i wyłączenie w programie przy okazji tuningu. Bardzo proszę o informację, czy takie "zaślepianie" i wyłączanie to dobry pomysł? Dodam, że nie szukam oszczędności i liczę się z zakupem nowego EGR. Z góry dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 czy takie "zaślepianie" i wyłączanie to dobry pomysł? Silnik trochę twardziej pracuje na jałowym,po za tym same zalety,przede wszystkim czysty dolot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 same zalety, auto oddycha czystym powietrzem szkoda kasy na zawór ekologow.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 jedyny minus to dłużej nagrzewające się auto zimą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Mają rację wywalaj i po kłopocie ( przy odpalaniu i gaszeniu auta troche więcej telepie budą ) a po za tym to poprzednicy resztę opisali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niekrasz 2 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 a moze ktos wie jak programowo wylaczyc egr w AVF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 zostaw EGR tylko go zaslep i bedzie ok nie bedzie telepać kolega Rpalka sprzedaje blaszki do zaslepiania - polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frugodh 0 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Egr koniecznie wywal jak robisz program. Jak go tylko zaślepisz nic nie będzie telepać budą bo klapa gasząca nadal zostaje:) telepie jeżeli egr się wywala i wstawiasz zamiast niego rurkę. Ogólnie moim zdaniem same zalety zaślepienia egra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 a moze ktos wie jak programowo wylaczyc egr w AVF? trzeba zrobic modyfikacje oprogramowania w sterowniku ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 moj mecher nie wiem jak ale zaslepil EGRa i zmienil cos w programie ze po podpieciu VAGa nadal pokazuje prawidlowe wartosci tak jakby byl i dzialal poprawnie a jest zaslepiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip1978 0 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 a jak to jest w b5 1,9tdi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 a jak to jest w b5 1,9tdi ? tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 moj mecher nie wiem jak ale zaslepil EGRa i zmienil cos w programie ze po podpieciu VAGa nadal pokazuje prawidlowe wartosci tak jakby byl i dzialal poprawnie a jest zaslepiony z czystej ciekawoscie wklej logi 003 BS ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 z czystej ciekawoscie wklej logi 003 BS ... sam jestem ciekawy ale brak kabla i Vaga:( pokazywal mi na warsztatcie jak odbieralem auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iras_gda 0 Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 dziękuję bardzo za komentarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Egr koniecznie wywal jak robisz program. Jak go tylko zaślepisz nic nie będzie telepać budą bo klapa gasząca nadal zostaje:) telepie jeżeli egr się wywala i wstawiasz zamiast niego rurkę. Ogólnie moim zdaniem same zalety zaślepienia egra. Tak jak juz ktos wczesniej wspomnial jest jedna wada - dluzej sie nagrzewa w zimie. Wczoraj to zauwazylem. Zaslepilem sobie EGR tego lata a wczoraj temperatura pierwszy raz zblizyla sie do zera. Autkiem musialem przejechac ladnych pare kilometrow wiecej niz zeszłej zimy zeby silnik osiagnął temperature 90 (Zawsze jade do pracy ta sama droga). Ale zauwazylem też, ze autko mniej kopci podczas butowania (prawie wcale) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 jak jezdzisz krotkie dystanse, wloz sobie karton przed chlodnice, ja tak robie i nie slucham komentarzy, ze tak sie robilo w polonezach.w aucie robi sie szybciej cieplo i to znacznie. plus jak jeszcze komus jest zimno, to do sprawdzenia sa swieczki dogrzewajace plyn, u mnie wszystkie spalone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 jak jezdzisz krotkie dystanse, wloz sobie karton przed chlodnice, ja tak robie i nie slucham komentarzy, ze tak sie robilo w polonezach.w aucie robi sie szybciej cieplo i to znacznie. plus jak jeszcze komus jest zimno, to do sprawdzenia sa swieczki dogrzewajace plyn, u mnie wszystkie spalone a jak zdarzy się że pojedziesz na długi dystans to ją wyjmij z przed chłodnicy (najlepiej na jakiejś stacjii benzynowej) :> zaślep EGR i po bólu...nie zbawi cie te 3 minuty dłużej w zimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 wiadomo, dluzszy dystans to nie ma sensu, ale po miescie krotkie odcinki jak znalazl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio14 0 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Witam!!!!Panowie a czy ktos wie jak zaslepic EGR samemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się