Tosik 0 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Panie i Panowie czy wie ktoś jak wyjąć te tuleje (simerbloki) z tylnej belki? Wykręciłem tą śrubę i belka mi wyszła z mocowania nadwozia( opadła na dół )ale nie mogę wyjąć tych tulei z belki bo ani uderzyć młotkiem bo to aluminiowe chyba jest i się gnie ani podwadzić niczym bo nie ma za co Jak ktoś robił juz to albo ma jakieś wskazówki to proszę poisać bo ja już nie mam pomysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motor 1 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Tosik co Ty tam nawyrabiałeś z ta belką wkręcaj te śruby i przyjeżdżaj do motora wymienimy te tuleje i będzie po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tosik 0 Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Wkręciłem je spowrotem i na razie zostawiłem we wtorek zasięgne info od Ciebie co i jak albo zlecę Ci usługę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Wkręciłem je spowrotem i na razie zostawiłem we wtorek zasięgne info od Ciebie co i jak albo zlecę Ci usługę Jedź rzeczywiście do Motora niech to zrobi. Pewnie ma "wyciskarkę" i będzie moment to zmienić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 bez odpowiedniego sprzętu samemu to cieżko zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Tosik co Ty tam nawyrabiałeś z ta belką wkręcaj te śruby i przyjeżdżaj do motora wymienimy te tuleje i będzie po sprawie. Motor napisz jak sie wymienia te tuleje ... bo mam zamiar je wymienic u siebie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Ile km orientacyjnie wytrzymują tuleje tylnej belki w B5? Czy po 15 latach mogą być już zużyte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golem1 1 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Ja ostatnio u siebie w AHU wymieniałem,odkręciłem śruby od tulei które mocują ją do belki z dwóch stron opuściłem belkę i wybijałem te simerbloki młotkiem jeden wyleciał po dwóch uderzeniach, drugi trochę mocniej się trzymał ale też poszedł,przed wybijaniem zwróć uwagę tylko jak osadzone są stare żeby nowe włożyć w ten sam sposób.Robota zajęła mi około godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukis 0 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 nie ma reguły ile km wytrzymają, ale jak nie stuka i dobrze się tył prowadzi to nie ruszać; ja też mam ori 95r. i nie ma powodu do wymiany; z drugiej strony ciekawe co się dzieje w autach, w których chłopaki wymieniają tuleje belki; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 nie ma reguły ile km wytrzymają, ale jak nie stuka i dobrze się tył prowadzi to nie ruszać; ja też mam ori 95r. i nie ma powodu do wymiany; z drugiej strony ciekawe co się dzieje w autach, w których chłopaki wymieniają tuleje belki; Tył samochodu jest nie stabilny na nierównościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golem1 1 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 do tego są stuka na nierównościach a także przy zwiększaniu prędkości i zmniejszaniu oczywiście gwałtownym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam, dziś dałem się do wymiany tych tulei i z nic nie mogę ich wyjąć. Luzu na nich nie ma, nawet powiem, ze są ok. ale podczas jazdy mam wrażenie, że tył samochodu lata, czy to będzie od tych tulei? Od razu po kupnie prowadził się idealnie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam, dziś dałem się do wymiany tych tulei i z nic nie mogę ich wyjąć. Luzu na nich nie ma, nawet powiem, ze są ok. ale podczas jazdy mam wrażenie, że tył samochodu lata, czy to będzie od tych tulei? Od razu po kupnie prowadził się idealnie. Pozdrawiam. Luzu na łożyskach nie ma? Amorki w jakim stanie? Te tuleje nie wyrabiają się że się obracają w gniazdach tylko przeważnie zrywa się guma od aluminium. Więc popatrz jeszcze raz a dobrze. Jak by co to nawet nie pakuj się w zamienniki bo są kiepskiej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmlody 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 kiedys widzialem na forum ładny manual wymiany tulei tylnej belki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enerwate 0 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Witam, Szukałem tulei tylnej belki w sklepach i dowiedziałem się ciekawych rzeczy. Tuleja w jednym sklepie do mojego auta (a4 b5 1.6 ADP) Lemfordera kosztowała 119 zł! do audi 80 tylko 40zł . W drugim sklepie nie mieli lemfordera ale było febi i ekspedientka najpierw rzuciła ceną 86zł a potem w innej hurtowni znalazła za 43zł Mam pytanie, czy duża różnica jest miedzy febi a lemforderem - tzn na 6 lat jazdy wystarczył by febi? Czy szukać taniej lemfordera? I czy znajdę tańszy? Może znacia jakieś sklepy/ hurtownie itp? Ile około mechanik policzy sobie za wymianę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Febi jest mniej pewne a produkcja jest miedzy narodowa więc nigdy nie wiadomo co to do końca jest ? Polecam poliuretany na tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golem1 1 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Słuchaj ogólnie wszyscy polecają tuleje Lemfordera, jak je wymienisz to będziesz miał na lata co do innych to już loteria,napisz do TOM77 on pracuje w hurtowni z częściami sam. i ma dobre ceny dla klubowiczów, kupowałem u niego tuleje za 99zł za sztukę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enerwate 0 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Jak mam szukać tych tulei? Tuleje do A4 pasują jeszcze do innych aut? passat, 80-tka itp? A co to jest silentblock - to samo co tuleja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Bo do B4 są mniej więcej o połowę tańszę niż do A4. Niestety, nowszy model = większy wydatek. A jeśli masz możliwość kupna febi do A4 za 43 zł to ja nawet bym się nie zastanaiwał tylko brał. 6 lat bez problemu powinny wytrzymać , febi to przecież bardzo dobry zamiennik lema. Co do kosztu wymiany - obie strony ok. 100-150 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 wymiana tulei jest bardzo prosta można kopic ściągacz lub samemu go zrobić na forum gdzieś jest opis jak to zrobić, ja zrobiłem sam taki ściągacz i wymiana mi zajęła nie cale 30min 2 tulei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się