Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy


kuliosz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Moj problem polega na braku mocy przy okolo juz 2300 obrotow. Kiedys byly rozruszane troszku kierownice w turbinie i poprawa byla do czasu gdy za kierownica siadla dziewczyna i chyba za lekka noge miala (tak mi sie wydawalo) bo problem wrocil. Jednak wczoraj zrobilem logi dynamiczne i wydaje mi sie ze gdzies jest dziura w dolocie;/ wklejam logi (przepraszam za ich wyglad;) poprzedni wontek zostal usuniety przez administratora nie wiem czemu:( (chyba malo czytelne logi wiec poprawiam) Dostalem juz jedna odpowiedz na moje pytanie. Stwierdzajaca ze turbine nalezy wyjac i wyczyscic. Tylko jak ostatnio bylem u jednego z mechanikow to powiedzial mi ze samo czyszczenie nic nie da i ze musze wyciac katalizator bo spowrotem bedzie to samo. A to poprawione logi

logii.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sie na tym, ale moja B6 ma podobny problem tzn. powyzej 2500obr odlacza mi turbine czuc wtedy spowolnienie i zachowuje sie jak totalny mul, okazalo sie ze czujnik na kolektorze ssacym wskazuje bledne cisnienie przez co komputer odlacza turbine. Z tym ze nie wiem czy to w czymkolwiek ci pomoze. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi trochę niedokładne - robione naraz i za krótko (powinieneś ciągnąć do 4200 obr/min). Poza tym pedał gazu nie był wciśnięty do oporu. Masz spore przeładowanie, prawdopodobnie przycina się VTG. Katalizator rzeczywiście może powodować szybsze osadzanie syfu na łopatkach, na pewno nie zaszkodzi wyciąć przy okazji czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak katalizator wydłubiesz ze środka rozruszasz kierownice przegonisz auto to może obejdzie się bez demontażu turbinki szkoda że tak długo śmigałeś z tą turbiną wstaw poprawne logi zobaczymy jak mocno przeładowuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie nie odnosiło się do tego ile czasu jest problem, tylko kiedy widziałeś, że turbo się odłącza, bo z tego co mi wiadomo to turbo ciągle pracuje :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej bez żadnych kosztów własnych wydłubać go ze środka ja tak zrobiłem i turbinka ładniej świszcze i żadnych kosztów tylko nowe śruby przy łączeniu za katalizatorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj zdecydowanie przydalby sie kanal :gwizdanie: ja sie raz meczylem bez kanlau i mialem serdecznie dosc :sick3: u mnie w afn problemem mocy okazal sie Map sensor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kuliosz

Nie nazywaj tego skrawka danych logami.

Chcesz rzetelnej diagnozy, a nie lania wody... zapraszam z kompletem logów.

Kłodka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...