kuliosz Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Witam! Moj problem polega na braku mocy przy okolo juz 2300 obrotow. Kiedys byly rozruszane troszku kierownice w turbinie i poprawa byla do czasu gdy za kierownica siadla dziewczyna i chyba za lekka noge miala (tak mi sie wydawalo) bo problem wrocil. Jednak wczoraj zrobilem logi dynamiczne i wydaje mi sie ze gdzies jest dziura w dolocie;/ wklejam logi (przepraszam za ich wyglad;) poprzedni wontek zostal usuniety przez administratora nie wiem czemu:( (chyba malo czytelne logi wiec poprawiam) Dostalem juz jedna odpowiedz na moje pytanie. Stwierdzajaca ze turbine nalezy wyjac i wyczyscic. Tylko jak ostatnio bylem u jednego z mechanikow to powiedzial mi ze samo czyszczenie nic nie da i ze musze wyciac katalizator bo spowrotem bedzie to samo. A to poprawione logi
strzala_ks Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Nie znam sie na tym, ale moja B6 ma podobny problem tzn. powyzej 2500obr odlacza mi turbine czuc wtedy spowolnienie i zachowuje sie jak totalny mul, okazalo sie ze czujnik na kolektorze ssacym wskazuje bledne cisnienie przez co komputer odlacza turbine. Z tym ze nie wiem czy to w czymkolwiek ci pomoze. Pozdrawiam.
Ossek Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Logi trochę niedokładne - robione naraz i za krótko (powinieneś ciągnąć do 4200 obr/min). Poza tym pedał gazu nie był wciśnięty do oporu. Masz spore przeładowanie, prawdopodobnie przycina się VTG. Katalizator rzeczywiście może powodować szybsze osadzanie syfu na łopatkach, na pewno nie zaszkodzi wyciąć przy okazji czyszczenia.
Sztomel Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Jedno jest pewne - nie ma dziury w dolocie tylko przycina się zmienna geometria.
karbonek Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 I od kiedy turbo się odłącza
kuliosz Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 od kiedy od hmm 3 miesiecy (nie mialem czasu tego zrobic) a przycina sie powyzej 2tysi jutro powtorze logi tak jak radzicie. Ten mechanik chcial zamist katalizatora dac strumienice.
goldi Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 jak katalizator wydłubiesz ze środka rozruszasz kierownice przegonisz auto to może obejdzie się bez demontażu turbinki szkoda że tak długo śmigałeś z tą turbiną wstaw poprawne logi zobaczymy jak mocno przeładowuje
ciahciah Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 odradzam strumienice, lepiej zwykłą rurę lub tłumik przelotowy imitujący kata
kuliosz Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 oki czyli w razie wizyty u meechanika nie montowac strumienicy;)
karbonek Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Moje pytanie nie odnosiło się do tego ile czasu jest problem, tylko kiedy widziałeś, że turbo się odłącza, bo z tego co mi wiadomo to turbo ciągle pracuje
goldi Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 a nie lepiej bez żadnych kosztów własnych wydłubać go ze środka ja tak zrobiłem i turbinka ładniej świszcze i żadnych kosztów tylko nowe śruby przy łączeniu za katalizatorem
kuliosz Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 nie wiem czy sam sobie poradzil bym z wyjeciem turbiny po za tym troche zimno na polu zeby to robic i pewnie zdal by sie kanal.
Robokop Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Oj zdecydowanie przydalby sie kanal :gwizdanie: ja sie raz meczylem bez kanlau i mialem serdecznie dosc u mnie w afn problemem mocy okazal sie Map sensor
przemik Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 @kuliosz Nie nazywaj tego skrawka danych logami. Chcesz rzetelnej diagnozy, a nie lania wody... zapraszam z kompletem logów. Kłodka
Rekomendowane odpowiedzi