tadziktoja Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Witam, Chciałem zapytać o zachowanie silnika benzynowego 1,8 podczas jazdy. Czy to normalne, że jak ruszam to czuć i słychać, że auto dostaje wysokich obrotów? Jak bym chciał tak depnąć porządnie to chyba zawył by się na śmierć, takie odnoszę wrażenie. A jak jadę 90km/h to mam tak 2500 obrotów, troche więcej niż 100/h i już jest prawie 3000 obr. Aż strach deptać, bo jeszcze silnik wyskoczy Poprostu robi się w aucie dziwnie głośno (buczenie) i mam wrażenie że jadę ze 140 km/h minimum. Jazda ponad 100 km/h Audicą nie należy do przyjemnych. Może to tylko złudzenie? Może dlatego, że przesiadłem się z krążownika Omegi na A4? Nie wiem.
amdi92 Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 ale 3000 rpm to nie duzo! wez na przylad silniki hondy kreci sie je do 7000 rpm . Ten silnik audi uzyskuje najlepszy momento obrotowy przy 3500 wiec niemasz sie co martwic
golab24 Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Mialem tak na poczatku jak kupilem audi, nawet pisalem czy ktos ma przyjemnosc z jazdy nia przy 120km/h. I okazalo sie ze mialem niedokrecone srobki (poluzowaly sie?) od podpory silnika z prawej strony, dokrecilem wszystkie sroby od zawieszenia silnika i od belki nosnej i co siekawe rezonans przy 3.5 obr/min przestal wystepowac. Teraz nawet bardziej wole jechac 120 niz 100 bo czuje ze bardziej plynie. A tak wogole to fakt ze ten silnik dostaje zycia dopiero przy 3.5k obr/min. Przy 150 slysze bardziej wiatr niz silnik, A przy 205 mam chyba gdzies kolo 5.5k obr/min ale glowy nie dam, poprostu jestem wtedy bardziej zajety czyms innym :-) A zeby nie bylo ze katuje audi to dodam ze te 205 to jednorazowy wybryk a na codzien 90km/h cisza i spokoj. Marcin
Tom-68- Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 Zgadzam się z moimi przedmówcami. Jak kupiłem Audi to też myślałem że coś jest nie tak, i intuicyjne szukałem 6 biegu. Bo wydawałomi się że katuje silnik. Dziś już polubiłem ten dzwięk i wiem że 3500 to norma, i jestem bardzo zadowolony. Tym bardziej jak na trasie z BMW "troszke" się brałem. Super sprawa i super silniczek, a jak jeszcze "przypomniałem" sobie że przecież smigam na gazie i żadnych komleksów z tego tytułu nie odczulem. To byłem zachwycony ,chyle czoła przed inżynierami ,bo to super silniczek i pomyśleć że mam samochód 12 letni :-). ps. Kolega który nigdy nie był za Audi, po przejażce moją bryczką już szuszy głowę swojej ślubniej o zmiane auta na prawdziwy samochód. pozdrawiam.
saintadamus Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 nie wiem jak w ADR ale ja u siebie nawet przy 5-6tyś obrotów praktycznie nie wiem że mam silnik ale też "ostrzęt" jest inny sprawdź może szczelność układu wydechowego bo to może być przyczyna głosnej pracy silnika na wysokich obrotach no chyba że ten typ tak ma
ykk Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 ADR to nie V-tec Hondy ktory mozna fajnie krecic do 7 tysiow..
Waters Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 nie wiem jak w ADR ale ja u siebie nawet przy 5-6tyś obrotów praktycznie nie wiem że mam silnik ale też "ostrzęt" jest inny sprawdź może szczelność układu wydechowego bo to może być przyczyna głosnej pracy silnika na wysokich obrotach no chyba że ten typ tak ma Turbina nieźle tłumi hałas i dlatego masz ciszej w aucie.
lukasgo3 Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 ja swoja krece dosyc czesto do 4 4.5 tys rzedziej do 5 bo wtedy juz czasn na 5 bieg zazwyczaj jak wyprzedxzam i srednio jak gdzies jade to przyniajmniej ze 20 razy tak go ktrece mamna gazie w sekwencji kme i nie odczuwam jakiegokolwiek dyskomfortu no chyba ze jade bez wlaczonego radyjka i tak okolo 120 to podajze jest jakies 3500 obrotow ale nei dam sobie glowy uciac to jest lekki dyskomfort bo mi siatka spadla z tlumnika 1 ale jesli chodzi o krecenie na wysokie obroty to moj silniczek to bardzo lubi i mnie nie zawodzi chyba ze jest juz male cisnienie gazu ale krecenie powyzej 4.5 na niskich biegach do 4 to bezsens bo wtedy juz silnik nie ma takiej dynamiki jak powinien miec najlepiej i najefektywniej biegi zmieniac po 4,5 i silniczek bedzie chodzil wieki
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 o czym w ogóle wy dyskutujecie Przecież to nie diesel. Trzeba cisną ile się da. Po prostu ma taką specyfikację i jak się chce sensownie poruszać, zachowując dynamikę trzymać obroty w okolicy 4 tys. Dodam jeszcze, że właśnie w tym zakresie ADR ma najwyższą sprawność.
maciekg Opublikowano 5 Października 2007 Opublikowano 5 Października 2007 Zgadzam się z przedmowcami.. powyzej 4 tys. obr. nasze autka dostają skrzydeł i wtedy mozna zobaczyc na co je stac. Najfajniej jest wymijac wtedy inne samochody i patrzec na znikający punkt w lusterku
Gość MorgothV8 Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 5-6 tys obrotów i dźwięk silnika rządzi Moja bardzo lubi wysokie obroty jak jest już nagrzana
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 moja jak jest już nagrzana i gotowa też lubi jazdę na wysokich obrotach buahahah
RafQ Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 .... ale krecenie powyzej 4.5 na niskich biegach do 4 to bezsens bo wtedy juz silnik nie ma takiej dynamiki jak powinien miec najlepiej i najefektywniej biegi zmieniac po 4,5 i silniczek bedzie chodzil wieki NIOOooo to ja jestem za głupi żeby skumać ech ! Bo albo przed (wtedy nie jest powyżej) albo przy (wtedy akurat) bo po ...... to już po filipku :-) (i jest powyżej)
lukasgo3 Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 sory za niejasna wypowiedz ale chodzilo m o to ze na niskich biegach zylowanie to sztuka dla sztuki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się