Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Siema! ? Potrzebuje szybkiej porady bo w piątek czeka mnie wyjazd więc wole się upewnić. Zaczęły szwankować mi wycieraczki z przodu. Nie zatrzymują się w swoim pierwotnym położeniu tylko delikatnie są skierowane do góry. Przy każdym pojedynczym ruszeniu zatrzymują się coraz wyżej aż w końcu znajdują się w pionie. Gdy je włączam to najpierw idą do dołu do pierwotnego położenia w którym powinny się znajdować, a później do góry przez co zatrzymują się coraz wyżej. Przy ciągłej pracy działają prawidłowo. Obstawiam że mechanizm wycieraczek zaczyna już świrować ewentualnie silniczek. Czy raczej szukać problemu gdzieś indziej? Co byście obstawiali?

 

Edit.

Dodam tylko że obie wycieraczki działają tak samo, żadna się nie blokuje i nie przycina.

 

 

Edit #2

Problem leżał w silniczku. Mechanizm sam w sobie się nie przycina, pracuje prawidłowo. Ale nadal coś nie bangla ponieważ wycieraczki nie zatrzymują się na czarnym fragmencie szyby, a wyżej. Gdy ramiona przesunę ręcznie w odpowiednie miejsce, po czym uruchomię wycieraczki, wówczas idą do pionu, wracają na dół i unoszą się ku górze. Ostatecznie znajdują się na szybie powyżej kokpitu… Za tydzień przy weekendzie będę musiał to ogarnąć. Jak ramiona ustawie kilka ząbków w dół, wówczas jedno pióro zahacza o drugie. Wcześniej takiego problemu nie było ??‍♂️ 

Edytowane przez kaman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie coś mi nie pasowało w mechanizmie podczas składania ale było już późno i chciałem jak najszybciej skończyć więc nie sprawdzałem czy na pewno dobrze jest ustawiony. Jak widać pośpiech nie jest wskazany, będę musiał znowu przy tym pogrzebać... :doh: Mam nadzieje, że tym razem uporam się z tym szybciej :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam dylemat odnośnie odmy.

 

Kupić najtańszy Hans Preis i potem wymienić na Ori, czy od razu Vaico i też będzie dobre?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzysta ktoś z Was radia 2din na Androidzie? Rozmyślam nad wymianą RNS-E na Androida + koniecznie modem pod kartę SIM z internetem. Poleci ktoś sprawdzone radio i modem aby wszystko prawidłowo ze sobą współgrało? Koniecznie radio obsługujące multifunkcję z kierownicy i żeby nie muliło na Yanosiku / mapach Google / Youtubie.

 

EDIT:

Oczywiście super byłoby gdyby radio było P&P w miejscu RNS-E. Bez rzeźbienia aby tylne głośniki grały etc. Nie mam Bose, standard Audi siedzi :)

Edytowane przez kaman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kaman napisał(a):

Korzysta ktoś z Was radia 2din na Androidzie? Rozmyślam nad wymianą RNS-E na Androida + koniecznie modem pod kartę SIM z internetem. Poleci ktoś sprawdzone radio i modem aby wszystko prawidłowo ze sobą współgrało? Koniecznie radio obsługujące multifunkcję z kierownicy i żeby nie muliło na Yanosiku / mapach Google / Youtubie.

 

EDIT:

Oczywiście super byłoby gdyby radio było P&P w miejscu RNS-E. Bez rzeźbienia aby tylne głośniki grały etc. Nie mam Bose, standard Audi siedzi :)

Każde będzie pasować. Bierz te 4gb (około 1.6k)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ostatnio mam jakiegoś pecha… Spotkał się ktoś z Was żeby RNS-E ciągnął prąd z aku? Elektryk stwierdził ze to radio, po jego odłączeniu po 2 dniach samochód odpalił bez problemu. Podłączył radio, odłączył jeden kabel od BT żeby upewnić się ze to nie moduł i… samochód po 2 dniach już nie odpalił ?‍♂️ Myślicie żeby jeszcze gdzieś pogrzebać żeby coś wykluczyć czy trzeba inwestować w nowe radio i nie ma innego wyjścia? Chciałem przejść na Androida, ale ponoć dźwięk jest gorszy, a że mam możliwość kupna RNS-E w mojej okolicy to chyba wybór pozostaje tylko jeden… ? 

 

Edit. 
Nieaktualne. Problem robił jednak moduł BT - po wypięciu go na dobre radio po chwili wyłącza się i nie ciągnie prądu. Przy podpiętym module RNS-E cały czas pracował i ciągnął prąd. 

Edytowane przez kaman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś może potwierdzić czy wejdzie w miejsce koła zapasowego alufelga z oponą 235/45/17. Aktualnie mam stalową 15stke 205/60/15 ale ze względu na hebel 320 przód muszę wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, jaras99 napisał(a):

ktoś może potwierdzić czy wejdzie w miejsce koła zapasowego alufelga z oponą 235/45/17

Wejdzie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie proszę o doradztwo jestem w trakcie przekładki ośki na Quattro zestaw mam z  A4 B7 

kupiłem pompę o taką

i niestety nie pasuje.

Proszę mi doradzić jaka pompa wejdzie w oryginalny kosz i tak żeby uciągło to 430km 

lub jak i inny kosz spasuje do tej pompy co już kupiłem. A pasuje do zbiornika z B7

Dodam że pompa DW jest o wiele większa od tej seryjnej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rs3/ttrs

jak kojarzę jakaś furka ze wschodu miała zamontowaną

 

dw montowali jak kojarzę ziomale „gr” albo „usa”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, _małyTM_ napisał(a):

Rs3/ttrs

jak kojarzę jakaś furka ze wschodu miała zamontowaną

 

dw montowali jak kojarzę ziomale „gr” albo „usa”

Mirek sam wkład pompa czy cały kosz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walbro 255 albo Bosch 044? Bosch podobno jest głośny, ale niech ktoś potwierdzi/zdementuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, george napisał(a):

Walbro 255 albo Bosch 044? Bosch podobno jest głośny, ale niech ktoś potwierdzi/zdementuje.

A jak w tych pompach rozwizć zasysanie paliwa z drugiej grodzi zbiornika?

 

 

 

Średnica ori pompy to 42 mm
Długość ori pompy to 121 mm

Średnica DW pompy to 50 mm
Długość ori pompy to 138 mm

Edytowane przez morelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 044 w jettonie mkII i tam mnie to….? Ale słychać jak sobie bzyka

 

wracając do…to pompa dw300c albo AEM 50-1000

 

ttrr/rs3 nie mogę odszukać w wiadomościach 

Edytowane przez _małyTM_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak w tych pompach rozwizć zasysanie paliwa z drugiej grodzi zbiornika?

Druga pompa i przepompowanie do grodzi tu gdzie kosz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6sub9hY.jpg.b710655cb8f9d57b57bdbe0e1e4ed9d9.jpg

Panowie znalazłem takie coś to jest opis z B6 1.8 turbo Quattro.  Czy b7 2.0 TFSI Quattro.  Za cholewę nie mogę rozpracować tej pompy jak to ugryźć by działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...