Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Jakby ktos chcial kupic gwint KW V1 do B6/B7, to walic na PW. Cena 1800PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktos chcial kupic gwint KW V1 do B6/B7, to walic na PW. Cena 1800PLN.

Swoj sciagasz ?

Sent from my телефон

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktos chcial kupic gwint KW V1 do B6/B7, to walic na PW. Cena 1800PLN.

H&R podszedł?:naughty:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktos chcial kupic gwint KW V1 do B6/B7, to walic na PW. Cena 1800PLN.

H&R podszedł?:naughty:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Ten z allegro za 700zł? On był do ośki :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktos chcial kupic gwint KW V1 do B6/B7, to walic na PW. Cena 1800PLN.

H&R podszedł?:naughty:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Ten z allegro za 700zł? On był do ośki :whistling:

Ta. Ale cena konkret bo w sumie jak nowy:kox:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem sobie z ciekawości do znajomego na diagnostykę.

Powiedział, że tuleja w dolnym przednim wahaczy ma już "miękką" gumę i przydałoby się wymienić, poza tym z tyłu takie aluminiowe podkładki bodajże od regulacji kąta pochylenia koła, czy coś takiego też by się przydało wymienić.

No i ogólnie był zdziwiony stanem zawieszenia (in plus) po 12 latach :decayed:

Teraz pytanie jakie są koszty wymiany tej tulejki w wahaczu i jakiej firmy brać żeby to miało ręce i nogi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem sobie z ciekawości do znajomego na diagnostykę.

Powiedział, że tuleja w dolnym przednim wahaczy ma już "miękką" gumę i przydałoby się wymienić, poza tym z tyłu takie aluminiowe podkładki bodajże od regulacji kąta pochylenia koła, czy coś takiego też by się przydało wymienić.

No i ogólnie był zdziwiony stanem zawieszenia (in plus) po 12 latach :decayed:

Teraz pytanie jakie są koszty wymiany tej tulejki w wahaczu i jakiej firmy brać żeby to miało ręce i nogi :wink:

W bananie?Mam mooga w dobrej cenie u siebie to Ci w paczce mogę podeslac razem ze springami i amorami:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem sobie z ciekawości do znajomego na diagnostykę.

Powiedział, że tuleja w dolnym przednim wahaczy ma już "miękką" gumę i przydałoby się wymienić, poza tym z tyłu takie aluminiowe podkładki bodajże od regulacji kąta pochylenia koła, czy coś takiego też by się przydało wymienić.

No i ogólnie był zdziwiony stanem zawieszenia (in plus) po 12 latach :decayed:

Teraz pytanie jakie są koszty wymiany tej tulejki w wahaczu i jakiej firmy brać żeby to miało ręce i nogi :wink:

W bananie?Mam mooga w dobrej cenie u siebie to Ci w paczce mogę podeslac razem ze springami i amorami:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Rozumiem, że jakieś extra zniżki mam :whistling:

Wandej, jeszcze nie wiem, bo jak sworzeń w wahaczu będzie luźny po jego zdemontowaniu to lepiej całość wymienić a tak bym został z tuleją i d*pa :decayed: A tak kupię na miejscu i w razie co to mogę zwrócić, poza tym zniżki mam ze względu na szefa :grin:

A btw... to tyś tego nie wysłał jeszcze? :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem sobie z ciekawości do znajomego na diagnostykę.

Powiedział, że tuleja w dolnym przednim wahaczy ma już "miękką" gumę i przydałoby się wymienić, poza tym z tyłu takie aluminiowe podkładki bodajże od regulacji kąta pochylenia koła, czy coś takiego też by się przydało wymienić.

No i ogólnie był zdziwiony stanem zawieszenia (in plus) po 12 latach :decayed:

Teraz pytanie jakie są koszty wymiany tej tulejki w wahaczu i jakiej firmy brać żeby to miało ręce i nogi :wink:

W bananie?Mam mooga w dobrej cenie u siebie to Ci w paczce mogę podeslac razem ze springami i amorami:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Rozumiem, że jakieś extra zniżki mam :whistling:

Wandej, jeszcze nie wiem, bo jak sworzeń w wahaczu będzie luźny po jego zdemontowaniu to lepiej całość wymienić a tak bym został z tuleją i d*pa :decayed: A tak kupię na miejscu i w razie co to mogę zwrócić, poza tym zniżki mam ze względu na szefa :grin:

A btw... to tyś tego nie wysłał jeszcze? :bag:

Toc Ci mówiłem ze pod koniec tygodnia wysle:wink:Decyduj sie bo wahacze też mam całe to bym ci jutro wyslal bo wysyl masz za free

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale już mamy piątek prawie :decayed:

Nie no nie wysyłaj, ja sobie na miejscu ogarnę części żeby w razie co móc to zwrócić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki:wink: Też ci gifta podesle za to że czekasz:wink: po za tym wiesz ile jest z tylu pierd.olenia żeby zmienić sprezyne?:decayed: Zbierznosc potem wypada zrobić bo tak jak było nie ustawisz:kwasny:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki:wink: Też ci gifta podesle za to że czekasz:wink: po za tym wiesz ile jest z tylu pierd.olenia żeby zmienić sprezyne?:decayed: Zbierznosc potem wypada zrobić bo tak jak było nie ustawisz:kwasny:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Walić zbieżność. Ja zrobię całą geometrię + zbieżność zawieszenia łącznie z wymianą tej tulei i tego szitu z tyłu żeby mieć tiptop :naughty:

Co do wymiany sprężyn z tyłu to ogarnę jakiś ściągacz do sprężyn i chyba nie powinno zejść dłużej nić cały dzień, jo? :decayed::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w jeden dzień ogarnąłem dwa sciagacze jeden sie wyprostował a drugi gwint stracił a kuzwa dozywotnia chiska gwarancja. ;-)

Sony Xperia Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może oddam to do znajomego niech robi to wszystko razem z wymianą tej tulei w wahaczu i wymianą amorów i sprężyn + geometria i zbieżność żeby mieć z głowy :eusathink:

Ale z drugiej strony boje się oddać swój samochód w czyjeś ręcę :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może oddam to do znajomego niech robi to wszystko razem z wymianą tej tulei w wahaczu i wymianą amorów i sprężyn + geometria i zbieżność żeby mieć z głowy :eusathink:

Ale z drugiej strony boje się oddać swój samochód w czyjeś ręcę :doh:

ja u mechaniora auta z oczu nie spuszczam :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki:wink: Też ci gifta podesle za to że czekasz:wink: po za tym wiesz ile jest z tylu pierd.olenia żeby zmienić sprezyne?:decayed: Zbierznosc potem wypada zrobić bo tak jak było nie ustawisz:kwasny:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Walić zbieżność. Ja zrobię całą geometrię + zbieżność zawieszenia łącznie z wymianą tej tulei i tego szitu z tyłu żeby mieć tiptop :naughty:

Co do wymiany sprężyn z tyłu to ogarnę jakiś ściągacz do sprężyn i chyba nie powinno zejść dłużej nić cały dzień, jo? :decayed::grin:

Żebyś sie nie zdziwił:decayed: sciagacz i mnie nic nie dał musiałem rozpinac górny wahacz od zbierznosci:facepalm:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może oddam to do znajomego niech robi to wszystko razem z wymianą tej tulei w wahaczu i wymianą amorów i sprężyn + geometria i zbieżność żeby mieć z głowy :eusathink:

Ale z drugiej strony boje się oddać swój samochód w czyjeś ręcę :doh:

ja u mechaniora auta z oczu nie spuszczam :facepalm:

dokladnie trzeba miec auto caly czas na oku bo duzo jest cwaniaczkow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może oddam to do znajomego niech robi to wszystko razem z wymianą tej tulei w wahaczu i wymianą amorów i sprężyn + geometria i zbieżność żeby mieć z głowy :eusathink:

Ale z drugiej strony boje się oddać swój samochód w czyjeś ręcę :doh:

ja u mechaniora auta z oczu nie spuszczam :facepalm:

dokladnie trzeba miec auto caly czas na oku bo duzo jest cwaniaczkow

albo dadzą jakiemuś uczniowi żeby się uczył na czarnuchu-a tego nie wolno robić :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może oddam to do znajomego niech robi to wszystko razem z wymianą tej tulei w wahaczu i wymianą amorów i sprężyn + geometria i zbieżność żeby mieć z głowy :eusathink:

Ale z drugiej strony boje się oddać swój samochód w czyjeś ręcę :doh:

no gdzieś musisz to zrobić, w wahaczu jeszcze byś wymienił ale bez ściągaczów nic nie zrobisz z amorkami i springami :wink:

także bierz wolne w robocie i działaj :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...